Ow ja dan wordt het wat lastiger om een nieuw toetsenbord van een paar tientjes te halen.quote:Op maandag 14 september 2020 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is het toetsenbord van mijn laptoppie. Open maken en zooi er uit laten halen zou kunnen werken. Geen idee eigenlijk
Er gaat weer iemand te veel aan verdienenquote:Op maandag 14 september 2020 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja dan wordt het wat lastiger om een nieuw toetsenbord van een paar tientjes te halen.
Probeer het anders eens
Kan je het niet zelf proberen met een spuitbusje perslucht?quote:Op maandag 14 september 2020 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Er gaat weer iemand te veel aan verdienen
Met proberen bedoelde ik zonder spaties typen, ik wilde pullup er niet toe aanzetten om al zijn toetsen los te makenquote:Op maandag 14 september 2020 21:31 schreef Laysa het volgende:
Mijn man probeerde dat ooit ook eens. En moest toen een nieuwe kopen
Ik heb zo'n beetje meegelezen de laatste weken over jou en Mo.quote:Op maandag 14 september 2020 21:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Trainen zonder doel, dat lijkt me heel lastig.
Ik heb er al op gespuugdquote:Op maandag 14 september 2020 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je het niet zelf proberen met een spuitbusje perslucht?
Koop dan gewoon een dure nieuwe ..quote:Op maandag 14 september 2020 21:31 schreef pullup het volgende:
Heb ik een dure macbook, ga ik toch geen toetsenbord van een paar tientjes aansluiten
Vlag op een strontschuit, maar dan andersom.quote:Op maandag 14 september 2020 21:31 schreef pullup het volgende:
Heb ik een dure macbook, ga ik toch geen toetsenbord van een paar tientjes aansluiten
Owquote:Op maandag 14 september 2020 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met proberen bedoelde ik zonder spaties typen, ik wilde pullup er niet toe aanzetten om al zijn toetsen los te maken
Helemaal niet nu ik weet dat hij een dure MacBook heeftquote:
quote:Op maandag 14 september 2020 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal niet nu ik weet dat hij een dure MacBook heeft
Ik wil dat ook.quote:Op maandag 14 september 2020 21:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje meegelezen de laatste weken over jou en Mo.
Probeer het met die kat.![]()
Ik vind het juist een ontzettend fijn apparaat, je moet er natuurlijk niet boven kruimelen en kwijlen.quote:Op maandag 14 september 2020 21:35 schreef Laysa het volgende:
Mac is ook gewoon minder fijn uiteindelijk...Je bent zo beperkt.
Schoon (laten) maken en dan doen wat @tonja met haar toetsenbord doet als ze garnalen gaat eten.quote:
plasticfolie erover spannenquote:Op maandag 14 september 2020 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schoon (laten) maken en dan doen wat @:tonja met haar toetsenbord doet als ze garnalen gaat eten.
Begrijp ik goed.quote:Op maandag 14 september 2020 21:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik wil dat ook.
Maar heb mijn beperkingen. Als ze mijn bank onderzeikt, kan ik niet zomaar een nieuwe kopen.
Ik ga haar wel een kans geven.quote:Op maandag 14 september 2020 21:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Begrijp ik goed.
Daarom zal ik het op mezelf betrekken: wanneer ik niet zou weten hoe zoiets zou uit pakken wanneer ik het niet zou doen... dan zou ik spijt krijgen (voor de duidelijkheid GD: dat is hoe ik er vanuit mijn beleving tegen aan kijk).
Veel sterkte met je keuze!!
Goed voor jou, de kat (en in memoriam Mo).quote:
Laatste joint was na de uitslag.quote:Op maandag 14 september 2020 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dapper... Misschien af en toe een jointje roken of zo ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |