Maar bds ik lach zo lief met mijn zweepje. Wil je alsjeblieft je zwaard neer leggen? Dank je voor je medewerking.quote:Op maandag 14 september 2020 11:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik srijd met mijn heilige zwaard !
Zweefvliegen had ik al elders een keer gedaanquote:Op maandag 14 september 2020 09:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zou toch ook met hem gaan zweefvliegen?
Dan kun je gelijk de schietstoel gebruiken.
quote:Op maandag 14 september 2020 10:18 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat BDS in no time op zn dak zit
quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 10:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en ik in Macramé, leg je zo in de knoop
Fallusquote:Op maandag 14 september 2020 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie dat erectus Latijn is voor zwaard? Ik dacht ik gooi het even in de groep.
gladio toch? Hij had het gister over een zwaard dat de Gladius heette en dat was afgeleid van gladio of zoiets.quote:Op maandag 14 september 2020 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie dat erectus Latijn is voor zwaard? Ik dacht ik gooi het even in de groep.
In Utrecht noemen we iemand die ze niet op een rijtje heeft een ‘achterlijke gladiool.’quote:Op maandag 14 september 2020 11:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
gladio toch? Hij had het gister over een zwaard dat de Gladius heette en dat was afgeleid van gladio of zoiets.
Hey dat is interessant. Een gladiool is ook een bloem. Bij de Nijmeegse vierdaagse welbekend.quote:Op maandag 14 september 2020 11:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Utrecht noemen we iemand die ze niet op een rijtje heeft een ‘achterlijke gladiool.’
Gladioelus promtus maximusquote:Op maandag 14 september 2020 11:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey dat is interessant. Een gladiool is ook een bloem. Bij de Nijmeegse vierdaagse welbekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |