ik ook niet meer...wel jammer want dit soort dingen heb ik zo'n hekel aan. Ik kan me er ook niet toe aanzetten het te doen.quote:Op maandag 14 september 2020 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb geen hulp die dat voor mij doet ,half jaar geleden voor het laatst gedaan.
Van de week maar eens de motivatie voor zien te vinden
Hier ook geen airco.quote:Op maandag 14 september 2020 13:51 schreef chufi het volgende:
Hier zometeen maar weer alle ramen dicht gooien ivm met de stijgende buiten temperatuur... nog steeds geen airco hier ..
Zo denk ik ook altijdquote:Op maandag 14 september 2020 13:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ook niet meer...wel jammer want dit soort dingen heb ik zo'n hekel aan. Ik kan me er ook niet toe aanzetten het te doen.
Kan nog naar buiten kijken, dus het is nog te doen
quote:
Beeldquote:Op maandag 14 september 2020 13:54 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaat goed straks op onze reis naar de maan en terug puzz....zolang we maar door het raampje naar buiten kunnen kijken!
jaaaquote:Op maandag 14 september 2020 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beeld![]()
Of nou ja stoffig beeld wss
Daar zie ik dan wel weer de lol van inquote:Op maandag 14 september 2020 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wordt samen de raampjes lappen
Dat wordt lekker stuntelenquote:Op maandag 14 september 2020 14:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar zie ik dan wel weer de lol van in
Ik heb gewoon de gordijnen dichtquote:Op maandag 14 september 2020 13:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben een ontzettend slechte huisvrouw. Ramen moeten nodig een keer gezeemd worden. Laatste keer deed mijn hulp dat, en die heb ik al bijna 3.5 jaar niet meer...oepsie
quote:
Ik ben ook niet zo makkelijk te vergetenquote:Op maandag 14 september 2020 14:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik ben je nog steeds niet vergeten @:Prisha Na mijn vakantie zouden we met het bestuur evalueren of er enige versoepeling wat betreft de coronamaatregelen mogelijk is. Dat gaat waarschijnlijk eind deze week of volgende week gebeuren.
Laat ik dat maar voor me houdenquote:
Het klonk wel ingewikkeld.quote:Op maandag 14 september 2020 15:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat ik dat maar voor me houden
Gieten we je op de volgende meeting wel vol met bier, tot je gaat praten.quote:Op maandag 14 september 2020 15:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat ik dat maar voor me houden
is niet zo moeilijk hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Domnivoor het volgende:
Een leuke FOK!ster wil mij in het echte leven ontmoeten.
Klacht: ik heb geen echt leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |