Er is ook vanuit het team gemeld dat Albon het hele seizoen al met een mindere wagen rijdt omdat er niet voldoende onderdelen zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:48 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Of ze moeten die RB gewoon eens fixen. Albon schijnt echt geen langzame chauffeur te zijn maar in deze RB (en de vorige) lukt het hem gewoon niet.
Volgens mij is dat niet zo gezegd. Wat Marko er over gezegd heeft is het volgende:quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is ook vanuit het team gemeld dat Albon het hele seizoen al met een mindere wagen rijdt omdat er niet voldoende onderdelen zijn.
Andere onderdelen dus maar niet perse slechtere onderdelen.quote:Speaking with Motorsport-Magazin.com, Marko, Head of Red Bull's Driver Development Program, said that "We started the season with a chassis where the wind tunnel data indicated downforce values that were not achieved in reality.
"Then we tried a lot of experimentation and dedication to get the problem under control. In this short period of time that the races are ticked off, it was not possible to have the same parts for both cars.
"That means Albon did not start with the same equipment in most races. It went so far that we tried different things during practice and he was confronted with different suspension settings."
Dat begrijp ik zeer goed. Max is halve sec sneller dan de gemiddelde F1 coureur. 2-3 tienden sneller dan de goede coureurs, maar dus 0,7 - 1 sec sneller dan matige coureur als Albon.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zijn er nog steeds mensen die niet begrijpen dat die RB een waardeloze onbestuurbare auto is, en dat Verstappen een groot talent is die daar net aan mee om kan gaan? En zelfs dat niet altijd (Monza).
Je weet ook dat dit een vrije training is?quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat begrijp ik zeer goed. Max is halve sec sneller dan de gemiddelde F1 coureur. 2-3 tienden sneller dan de goede coureurs, maar dus 0,7 - 1 sec sneller dan matige coureur als Albon.
Ja zo bedoelde ik het inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:52 schreef beantherio het volgende:
"Then we tried a lot of experimentation and dedication to get the problem under control. In this short period of time that the races are ticked off, it was not possible to have the same parts for both cars.
Jij hebt afgelopen jaar geen quali of race gekeken?quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet ook dat dit een vrije training is?
Ik zit bij de kapper!!quote:
Renault begint te lijken op het Williams van 2012-2014; 1 low downforce circuit en ze zitten erbij.quote:
Om Max van vorig weekend te quoten: "De 2019 Red Bull is zo slecht nog niet".quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:02 schreef beantherio het volgende:
Toch nog even 4x Honda in de top 10 van VT3.
Moeten ze wel motor wisselendequote:Op zaterdag 12 september 2020 13:07 schreef Starflyer het volgende:
En straks tijdens de kwali schroeft Mercedes de motor op en is het verschil weer groter
Deed ik toch ook gekkie, ik zeik je niet altijd afquote:
Hmm...quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Deed ik toch ook gekkie, ik zeik je niet altijd af
Dat weet ik eigenlijk niet. Mercedes wint alles in het snelle deel van de ronde, Verstappen wint alles in het langzamere bochtige laatste stuk.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:07 schreef Starflyer het volgende:
En straks tijdens de kwali schroeft Mercedes de motor op en is het verschil weer groter
Maar dan gaat ie stuk tijdens de race.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:07 schreef Starflyer het volgende:
Alleen voor kwalificatie en race. In de VT kunnen ze hem best terugschroeven.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:28 schreef mikieu het volgende:
[..]
1 mapping per motor per raceweekend toch?
Je hebt gelijk, had dat verkeerd in mn hoofd.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen voor kwalificatie en race. In de VT kunnen ze hem best terugschroeven.
https://www.formula1.com/(...)qWS6mONcBHUFncL.htmlquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
het is mij nog niet duidelijk wat er wel en niet mag.
softwarematig is er sinds het turbo-tijdperk veel mogelijk.
De ERS overtake (laden en vrijgeven) kunnen ze gewoon blijven gebruiken mits niet meer dan de toegestane hoeveelheid.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat gaat allemaal over de Internal Combustion engine (ICE)
mijn vraag is wat er qua software en electronica nog wel toegestaan is. dat zal niet worden verklaard.
vooral Mercedes is enorm sterk met het accupakket.
Dit zou mooi zijn!quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:49 schreef Nattekat het volgende:
1. Bottas
2. Verstappen
3. Hamilton
U hoorde het hier voor het eerst.
Leuk voor de vrouwelijke fans.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:01 schreef Justevo het volgende:
En ja hoor, exact zoals alle vorige weekenden laten ze precies het moment zien dat Hamilton z'n zak goed legt als hij instapt. Bizar.
quote:
Die blonde draait haar hand er niet voor omquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:01 schreef Justevo het volgende:
En ja hoor, exact zoals alle vorige weekenden laten ze precies het moment zien dat Hamilton z'n zak goed legt als hij instapt. Bizar.
Toch nog gelukt om op tijd bij een sessie aanwezig te zijnquote:
Ik denk dat dit een of andere subliminal message is. Ik heb alleen geen idee wat het zou moeten bewerkstelligenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:01 schreef Justevo het volgende:
Gister nog op tv.quote:
Hij bedoelt dan ook meer de auto dan de rijder denk ikquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:09 schreef Zorro het volgende:
Mol weer
Hamilton zet zijn tijd en een reactie alsof het onwaarschijnlijk is. Bottas is vervolgens sneller en hij meldt het een beetje tussen neus en lippen door. Echt ...
Niks mee te maken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij bedoelt dan ook meer de auto dan de rijder denk ik
Hoeft pas vanaf nu he?quote:
Zoals ik al zei, in de kwali en race rijden ze in een hogere engine mode dan in de VTsquote:
Ik verwacht alleen weinig inhaalacties morgen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:04 schreef heywoodu het volgende:
Trainingen gemist, dus nu voor het eerst pas de TV aan en ik vind het wel tof om hier eens F1-wagens te zien ipv slipstreamende Ducati's, Honda's en Yamaha's
Ergo: Max zou in de Racing Point gewoon pole tijden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:53 schreef VacaLoca het volgende:
Max is halve sec sneller dan de gemiddelde F1 coureur. 2-3 tienden sneller dan de goede coureurs, maar dus 0,7 - 1 sec sneller dan matige coureur als Albon.
16 duizendste achter de nummer 2 van vorige race. Zegt helemaal niksquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:12 schreef beantherio het volgende:
Gasly van GP-winnaar naar "at risk" in Q1.
Niemand die de F3 race gezien heeft denk ik.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik verwacht alleen weinig inhaalacties morgen.
Ik sluit 't niet uitquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ergo: Max zou in de Racing Point gewoon pole tijden.
Norris werd vierde niet tweede.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:14 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
16 duizendste achter de nummer 2 van vorige race. Zegt helemaal niks
Zet die net een nieuwe tijd![]()
Nee ze zitten op 9 tienden van Lewis momenteel. OF wou je zeggen dat Stroll een betere coureur is dan Albon?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:14 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik sluit 't niet uit
Hoewel ze hier niet op halve sec zitten
Zat er in VT 3 goed bij. Vanaf p6 naar p15 is het gat ook maar een paar tienden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:12 schreef beantherio het volgende:
Gasly van GP-winnaar naar "at risk" in Q1.
Olav begint seniel te worden. Is de leeftijd.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die zich steeds meer ergert op Olav Mol.... zit zo vaak naast dingen met z'n rare aannames
Mute hem of kijk ergens andersquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die zich steeds meer ergert op Olav Mol.... zit zo vaak naast dingen met z'n rare aannames
+0,4 in de eerste sectorquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:20 schreef Zorro het volgende:
Mol schreef Vettel al af. Terwijl e in de rondetijden toch aardig bezig was tov zijn vorige ronde.
putainquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:20 schreef Starflyer het volgende:
Gaslyvan hero naar zero in een week
Word beetje simpel van deze opmerkingen, alsof het nieuw is.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
ja waar dan? ik heb Ziggo, roep maar en ik schakel nu om.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Mute hem of kijk ergens anders
Niet tov zichzelf dacht ikquote:
Hipsters kijken bij Skyquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja waar dan? ik heb Ziggo, roep maar en ik schakel nu om.
maar jij vind hem dus nog steeds goedquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:21 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Word beetje simpel van deze opmerkingen, alsof het nieuw is.
Hij maakt al 20 jaar constant fouten. En elke race denk iemand weer ontdekt te hebben dat ie er nu toch ineens best wel veel fouten maakt
F1TVquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja waar dan? ik heb Ziggo, roep maar en ik schakel nu om.
Dat kan ik niet zien. Weiger te betalen voor de uitgeklede timing app.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Bij First Dates ookquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nog steeds dat idiote schermpje tussen die twee?
Lachwekkend
Wat een vraag. Dat is toch wel gewoon te zien.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lachwekkend
Anderhalve meter geldt nog gewoon.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lachwekkend
Je kijkt er zo doorheen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een vraag. Dat is toch wel gewoon te zien.
Denk dat Verstappen hem vrij safe reed gezien de afstand tot Albon.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:24 schreef beantherio het volgende:
Nette ronde van Albon. Moet ie vaker doen.
Maar die twee zitten de hele week op elkaars lip en dan op zaterdag doen we er ff een schermpje tussen voor de vorm.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Anderhalve meter geldt nog gewoon.
Ik ook, maar om dat dan zo te benoemen vind ik ook weer zo watquote:
Amenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik erger me aan mensen die zich openlijk ergeren aan Olav, maar dat hoor je me ook niet iedere 5 minuten zeggen.
Maandag weer met eten gooien bij Crashen in de Keuken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Maar die twee zitten de hele week op elkaars lip en dan op zaterdag doen we er ff een schermpje tussen voor de vorm.
Gewoon lachwekkend.
Precies.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Maandag weer met eten gooien bij Crashen in de Keuken.
Ik weet het niet. Als het bij Vettel niet loopt, dan lijkt het ook nergens op en Leclerc groeit ook wel aardig door.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:28 schreef SiGNe het volgende:
Het grote verschil tussen Leclerc en Vettel is weer apart te noemen.
Die hebben echt niet dezelfde wagen lijkt me.
Dit is wel spijkers op laag water zoeken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:30 schreef Marcoss het volgende:
Stroll naar P4.. toch??
Terwijl Stroll de 4de was die z'n ronde afmaakte en de 3 anderen ver voor lagen in de tussentijden
Meer lachwekkend is de opwinding die zo’n schermpje hier kan opwekken, elke week ook.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Maar die twee zitten de hele week op elkaars lip en dan op zaterdag doen we er ff een schermpje tussen voor de vorm.
Gewoon lachwekkend.
Of is de auto specifiek op Leclerc gebouwd net zoals de Red Bull is aangepast is aan Max z'n rijstijl?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als het bij Vettel niet loopt, dan lijkt het ook nergens op en Leclerc groeit ook wel aardig door.
Kan, maar ik verbaas me er al vaker over dat Mol altijd verbaasd is over vrij "logische" dingen. Dat de 1e op de baan altijd paars heeft bijvoorbeeld, dat iemand die z'n 1e ronde rijdt altijd groene sectoren heeft, dat een gele sector niet altijd een slechte sector hoeft te zijn, enzovoort.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dit is wel spijkers op laag water zoeken.
Vettel is gewoon een stuk slechter dan Leclerc op het moment.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als het bij Vettel niet loopt, dan lijkt het ook nergens op en Leclerc groeit ook wel aardig door.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of is de auto specifiek op Leclerc gebouwd net zoals de Red Bull is aangepast is aan Max z'n rijstijl?
Van de quali krijg ik nooit zulke opwinding.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meer lachwekkend is de opwinding die zo’n schermpje hier kan opwekken, elke week ook.
Is die zo specifiek aangepast op de rijstijl van Verstappen? Volgens mij heeft Verstappen ook liever een wat stabielere auto.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of is de auto specifiek op Leclerc gebouwd net zoals de Red Bull is aangepast is aan Max z'n rijstijl?
True. Coureur gaat blind af op wat het team zegt bij het releasen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Is misschien wel meer de schuld van zijn team. Evengoed was het dom.
Wat valt er te leasen dan? Hij heeft toch al een autoquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True. Coureur gaat blind af op wat het team zegt bij het teleasen.
Releasenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat valt er te leasen dan? Hij heeft toch al een auto
Je hebt het iemand uit een land waar ze denken dat vreemde talen klinken zoals in allo allo.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Brundle constateert op Sky dat de bochtnamen van Mugello niet zo lekker bekken als Maggots, Becketts en Stowe.
Hebben ze hun eigen UK/Anglo bias dan echt niet door?
Dat is objectief gezien ook zo, veel meer lettergrepen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Brundle constateert op Sky dat de bochtnamen van Mugello niet zo lekker bekken als Maggots, Becketts en Stowe.
Hebben ze hun eigen UK/Anglo bias dan echt niet door?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt het iemand uit een land waar ze denken dat vreemde talen klinken zoals in allo allo.
Fookin' shut yer mouth bruvquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt het iemand uit een land waar ze denken dat vreemde talen klinken zoals in allo allo.
Topgastquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:39 schreef VacaLoca het volgende:
Vettel is ook gewoon niet echt buitencategorie he. Goed genoeg om in dominante auto kampioenschappen binnen te halen, maar is alles behalve ongenaakbaar
Italianen spreken doorgaans ook drie keer zo snel als Britten lijkt het.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is objectief gezien ook zo, veel meer lettergrepen.
Ode aan Josquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
Kvyat heeft mooi wat grind gehapt
Banden kunnen niet 2 ronden Pushen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:40 schreef Mansjester het volgende:
Waarom probeerde Norris nou niet nog een rondje? Had nog 1.30 toen ie over start/finish kwam.
Beetje vergelijkbaar met Lewis dus.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:39 schreef VacaLoca het volgende:
Vettel is ook gewoon niet echt buitencategorie he. Goed genoeg om in dominante auto kampioenschappen binnen te halen, maar is alles behalve ongenaakbaar
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Max weet beter met de losse achterkant om te gaan, het is niet zo dat hij 'm zo wilt
Max heeft een aparte bochtentechniek, rijdt nooit op de "ideale"racelijn.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is die zo specifiek aangepast op de rijstijl van Verstappen? Volgens mij heeft Verstappen ook liever een wat stabielere auto.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met Lewis dus.
* vosss rent snel weg!!!
Omdat hij eerst zijn ERS weer koet opladen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:40 schreef Mansjester het volgende:
Waarom probeerde Norris nou niet nog een rondje? Had nog 1.30 toen ie over start/finish kwam.
Vettel rijdt al wat langer Formule 1 dan dit jaar.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja wat? Ricciardo, Kimi en nu zeker Leclerc maken dat duidelijk toch.
de verbrandingsmotor opschroeven dat is moeilijker gemaakt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:07 schreef Starflyer het volgende:
Al is de vosss nog zo snel, potjecreme achterhaalt hem welquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:42 schreef vosss het volgende:
[..]
* vosss rent snel weg!!!
Inderdaad, die had gewoon kampioen moeten worden in deze Ferrari!quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:39 schreef VacaLoca het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Al is de vosss nog zo snel, potjecreme achterhaalt hem wel
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:42 schreef vosss het volgende:
[..]
* vosss rent snel weg!!!
Net zoals Leclerc dat beter kan dan Vettel. Want die Ferrari is ook niet echt stabielquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Max weet beter met de losse achterkant om te gaan, het is niet zo dat hij 'm zo wilt
Dominante auto? Je bedoelt dat hij eigenlijk alleen zijn teamgenoot hoefde te verslaan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:39 schreef VacaLoca het volgende:
De Red Bull was echt heel dominant he, dermate dat ze pas daar bij RB nog over terugblikten dat ze toen expres de boel wat terugschroefden om niet te dominant te ogen omdat anders FIA ingrijpt (wat ze alsnog deden).quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vettel rijdt al wat langer Formule 1 dan dit jaar.
Zoals ik al zei, beetje vergelijkbaar met Lewis dus. Die wint dan van een Bottas. Nou poe poe.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:46 schreef VacaLoca het volgende:
Dat je dan een Webber sneller af bent, tja.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
Kvyat en Kimi dezelfde tijd, Vettel er 4 duizendste achter
Lewis is WK bij twee verschillende teams.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, beetje vergelijkbaar met Lewis dus. Die wint dan van een Bottas. Nou poe poe.
Doornbos is van de Mercedesmarketing, die Hamilton hypet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:46 schreef vosss het volgende:
Hoezo gelooft Doornbos niet dat er verschil zit tussen de 2 Ferrari's?
Stroll en Perrez hebben ook verschillen vandaag en de Red Bull's hebben ook gewoon toegegeven dat Albon's auto niet telkens gelijk aan die van Max is geweest.
De Webber die in zo'n enorm dominante auto nooit 2de werd in het WK, bedoel je?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:46 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
De Red Bull was echt heel dominant he, dermate dat ze pas daar bij RB nog over terugblikten dat ze toen expres de boel wat terugschroefden om niet te dominant te ogen omdat anders FIA ingrijpt (wat ze alsnog deden).
Dat je dan een Webber sneller af bent, tja.
Qua setup of echt andere onderdelen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:46 schreef vosss het volgende:
Hoezo gelooft Doornbos niet dat er verschil zit tussen de 2 Ferrari's?
Stroll en Perrez hebben ook verschillen vandaag en de Red Bull's hebben ook gewoon toegegeven dat Albon's auto niet telkens gelijk aan die van Max is geweest.
Bottas en Kovalainen, poe, poe.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lewis is WK bij twee verschillende teams.
Triggered!quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dominante auto? Je bedoelt dat hij eigenlijk alleen zijn teamgenoot hoefde te verslaan?
Frentzen.. altijd een wat onderschatte coureur geweestquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jerez '97 flashbacks.
Webber is dan ook een prutser eerste klas. Snel over een rondje, maar weet het zelden een race vol te houden. Dat was bij Jaguar en Williams daarvoor ook al zo.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Webber die in zo'n enorm dominante auto nooit 2de werd in het WK, bedoel je?
En Rosb... Oh wacht.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bottas en Kovalainen, poe, poe.
Voor die beslissende race toen ook echt. Werelds.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jerez '97 flashbacks.
Onderdelen ook.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Qua setup of echt andere onderdelen?
Oh boy... voss is er vanmiddag ook hè...quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Frentzen.. altijd een wat onderschatte coureur geweest
Bottasquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Webber die in zo'n enorm dominante auto nooit 2de werd in het WK, bedoel je?
GODVERDOMME HHF LULLLL!!!!!!quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oh boy... voss is er vanmiddag ook hè...
Onderdelen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Qua setup of echt andere onderdelen?
Dus werd hij wel een keer 2dequote:Op zaterdag 12 september 2020 15:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Bottas
3e
5e
2e
huidig seizoen ook maar op een paar punten voor op Max.
Hamilton - Button 2-1quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En Button, oh nee, ook niet.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hamilton - Button 2-1
Hamilton - Rosberg 3-1
Hamilton - Bottas 4-0
Rosberg - Schumacher 3 - 0
Dus Hamilton > Rosberg > Schumacher
Je kunt wel elk weekend hierover gaan janken, maar als je simpelweg de snelste auto van het veld hebt, verandert daar verder niet zoveel aan van race tot race.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mercedes weer lachend 1 en 2. We moeten in opstand komen.
Gewoon respect aan Mercedes, is gewoon knapquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mercedes weer lachend 1 en 2. We moeten in opstand komen.
Ik begin morgen in de pitbox van Mercedes met een doosje punaises.
Mooie open deur.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt wel elk weekend hierover gaan janken, maar als je simpelweg de snelste auto van het veld hebt, verandert daar verder niet zoveel aan van race tot race.
Hamilton beste ooitquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon respect aan Mercedes, is gewoon knap
Ken je My Documents?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laat mij gewoon ff mijn irritatie uiten..
Schopje KLBquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mooie open deur.
Laat mij gewoon ff mijn irritatie uiten..
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen heeft eigenlijk niet eens naar buiten.
I know! Maar zo zijn de andere vergelijkingen ookquote:
Denk dat je inmiddels moet betalen als je voorspelling op lewis pole uitkomtquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
zou je nog steeds geld kunnen verdienen door bij van die weddenschap-kantoren op Hamilton in te zetten?
Hij hoefde niet naar buiten. Hij kon die vier tienden toch niet dichtrijden en hij was anders ook niet ingehaald.quote:
FIa moet de motoren weer vrijgeven, dat is de genige manier om iets tegen de dominantie van Mercedes te doen maar dat houden ze elke keer weer tegen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt wel elk weekend hierover gaan janken, maar als je simpelweg de snelste auto van het veld hebt, verandert daar verder niet zoveel aan van race tot race.
Ik heb een hekel aan Zjek, maar dan zegt ie een keer wat goeds, gaat ie zijn excuses maken. Idioot.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:03 schreef DKUp het volgende:
Toto kijkt niet blij, morgen zijn ze weer de underdogs.
Het gat is te klein hequote:Op zaterdag 12 september 2020 16:03 schreef DKUp het volgende:
Zul je zien dat Albon Max er direct afrijdt nu ie keertje naast 'm startquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:03 schreef beantherio het volgende:
Prima kwalificatie van beide RBR-rijders deze keer. Pole zat er niet in voor Max maar het kleine verschil is mooi.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zul je zien dat Albon Max er direct afrijdt nu ie keertje naast 'm start
quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:06 schreef potjecreme het volgende:
Nu maa hopen dat Albon Verstappen niet want met morgen na de start.
#billenknijpen
Hij heeft meer ervaring met Lewisquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:06 schreef potjecreme het volgende:
#billenknijpen
Webber - Rosberg 1-0quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hamilton - Button 2-1
Hamilton - Rosberg 3-1
Hamilton - Bottas 4-0
Meest overrated coureur van het paddock.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:07 schreef Tinos85 het volgende:
Ocon, pannenkoek. Laat zijn grote talent niet echt zien.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:06 schreef potjecreme het volgende:
#billenknijpen
Toto: "Max has basically won the race today"quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:03 schreef DKUp het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |