Olav begint seniel te worden. Is de leeftijd.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die zich steeds meer ergert op Olav Mol.... zit zo vaak naast dingen met z'n rare aannames
Mute hem of kijk ergens andersquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die zich steeds meer ergert op Olav Mol.... zit zo vaak naast dingen met z'n rare aannames
+0,4 in de eerste sectorquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:20 schreef Zorro het volgende:
Mol schreef Vettel al af. Terwijl e in de rondetijden toch aardig bezig was tov zijn vorige ronde.
putainquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:20 schreef Starflyer het volgende:
Gaslyvan hero naar zero in een week
Word beetje simpel van deze opmerkingen, alsof het nieuw is.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
ja waar dan? ik heb Ziggo, roep maar en ik schakel nu om.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Mute hem of kijk ergens anders
Niet tov zichzelf dacht ikquote:
Hipsters kijken bij Skyquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja waar dan? ik heb Ziggo, roep maar en ik schakel nu om.
maar jij vind hem dus nog steeds goedquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:21 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Word beetje simpel van deze opmerkingen, alsof het nieuw is.
Hij maakt al 20 jaar constant fouten. En elke race denk iemand weer ontdekt te hebben dat ie er nu toch ineens best wel veel fouten maakt
F1TVquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja waar dan? ik heb Ziggo, roep maar en ik schakel nu om.
Dat kan ik niet zien. Weiger te betalen voor de uitgeklede timing app.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Bij First Dates ookquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nog steeds dat idiote schermpje tussen die twee?
Lachwekkend
Wat een vraag. Dat is toch wel gewoon te zien.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nog steeds dat idiote schermpje tussen die twee?
Lachwekkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |