Ergo: Max zou in de Racing Point gewoon pole tijden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:53 schreef VacaLoca het volgende:
Max is halve sec sneller dan de gemiddelde F1 coureur. 2-3 tienden sneller dan de goede coureurs, maar dus 0,7 - 1 sec sneller dan matige coureur als Albon.
16 duizendste achter de nummer 2 van vorige race. Zegt helemaal niksquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:12 schreef beantherio het volgende:
Gasly van GP-winnaar naar "at risk" in Q1.
Niemand die de F3 race gezien heeft denk ik.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik verwacht alleen weinig inhaalacties morgen.
Ik sluit 't niet uitquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ergo: Max zou in de Racing Point gewoon pole tijden.
Norris werd vierde niet tweede.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:14 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
16 duizendste achter de nummer 2 van vorige race. Zegt helemaal niks
Zet die net een nieuwe tijd![]()
Nee ze zitten op 9 tienden van Lewis momenteel. OF wou je zeggen dat Stroll een betere coureur is dan Albon?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:14 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik sluit 't niet uit
Hoewel ze hier niet op halve sec zitten
Zat er in VT 3 goed bij. Vanaf p6 naar p15 is het gat ook maar een paar tienden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:12 schreef beantherio het volgende:
Gasly van GP-winnaar naar "at risk" in Q1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |