Bij First Dates ookquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nog steeds dat idiote schermpje tussen die twee?
Lachwekkend
Wat een vraag. Dat is toch wel gewoon te zien.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lachwekkend
Anderhalve meter geldt nog gewoon.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lachwekkend
Je kijkt er zo doorheen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een vraag. Dat is toch wel gewoon te zien.
Denk dat Verstappen hem vrij safe reed gezien de afstand tot Albon.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:24 schreef beantherio het volgende:
Nette ronde van Albon. Moet ie vaker doen.
Maar die twee zitten de hele week op elkaars lip en dan op zaterdag doen we er ff een schermpje tussen voor de vorm.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Anderhalve meter geldt nog gewoon.
Ik ook, maar om dat dan zo te benoemen vind ik ook weer zo watquote:
Amenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik erger me aan mensen die zich openlijk ergeren aan Olav, maar dat hoor je me ook niet iedere 5 minuten zeggen.
Maandag weer met eten gooien bij Crashen in de Keuken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Maar die twee zitten de hele week op elkaars lip en dan op zaterdag doen we er ff een schermpje tussen voor de vorm.
Gewoon lachwekkend.
Precies.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Maandag weer met eten gooien bij Crashen in de Keuken.
Ik weet het niet. Als het bij Vettel niet loopt, dan lijkt het ook nergens op en Leclerc groeit ook wel aardig door.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:28 schreef SiGNe het volgende:
Het grote verschil tussen Leclerc en Vettel is weer apart te noemen.
Die hebben echt niet dezelfde wagen lijkt me.
Dit is wel spijkers op laag water zoeken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:30 schreef Marcoss het volgende:
Stroll naar P4.. toch??
Terwijl Stroll de 4de was die z'n ronde afmaakte en de 3 anderen ver voor lagen in de tussentijden
Meer lachwekkend is de opwinding die zo’n schermpje hier kan opwekken, elke week ook.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Maar die twee zitten de hele week op elkaars lip en dan op zaterdag doen we er ff een schermpje tussen voor de vorm.
Gewoon lachwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |