Hamilton - Button 2-1quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En Button, oh nee, ook niet.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hamilton - Button 2-1
Hamilton - Rosberg 3-1
Hamilton - Bottas 4-0
Rosberg - Schumacher 3 - 0
Dus Hamilton > Rosberg > Schumacher
Je kunt wel elk weekend hierover gaan janken, maar als je simpelweg de snelste auto van het veld hebt, verandert daar verder niet zoveel aan van race tot race.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mercedes weer lachend 1 en 2. We moeten in opstand komen.
Gewoon respect aan Mercedes, is gewoon knapquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mercedes weer lachend 1 en 2. We moeten in opstand komen.
Ik begin morgen in de pitbox van Mercedes met een doosje punaises.
Mooie open deur.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt wel elk weekend hierover gaan janken, maar als je simpelweg de snelste auto van het veld hebt, verandert daar verder niet zoveel aan van race tot race.
Hamilton beste ooitquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon respect aan Mercedes, is gewoon knap
Ken je My Documents?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laat mij gewoon ff mijn irritatie uiten..
Schopje KLBquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mooie open deur.
Laat mij gewoon ff mijn irritatie uiten..
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen heeft eigenlijk niet eens naar buiten.
I know! Maar zo zijn de andere vergelijkingen ookquote:
Denk dat je inmiddels moet betalen als je voorspelling op lewis pole uitkomtquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
zou je nog steeds geld kunnen verdienen door bij van die weddenschap-kantoren op Hamilton in te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |