Mute hem of kijk ergens andersquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die zich steeds meer ergert op Olav Mol.... zit zo vaak naast dingen met z'n rare aannames
+0,4 in de eerste sectorquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:20 schreef Zorro het volgende:
Mol schreef Vettel al af. Terwijl e in de rondetijden toch aardig bezig was tov zijn vorige ronde.
putainquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:20 schreef Starflyer het volgende:
Gaslyvan hero naar zero in een week
Word beetje simpel van deze opmerkingen, alsof het nieuw is.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die zich steeds meer ergert op Olav Mol.... zit zo vaak naast dingen met z'n rare aannames
ja waar dan? ik heb Ziggo, roep maar en ik schakel nu om.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Mute hem of kijk ergens anders
Niet tov zichzelf dacht ikquote:
Hipsters kijken bij Skyquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja waar dan? ik heb Ziggo, roep maar en ik schakel nu om.
maar jij vind hem dus nog steeds goedquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:21 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Word beetje simpel van deze opmerkingen, alsof het nieuw is.
Hij maakt al 20 jaar constant fouten. En elke race denk iemand weer ontdekt te hebben dat ie er nu toch ineens best wel veel fouten maakt
F1TVquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja waar dan? ik heb Ziggo, roep maar en ik schakel nu om.
Dat kan ik niet zien. Weiger te betalen voor de uitgeklede timing app.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Bij First Dates ookquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nog steeds dat idiote schermpje tussen die twee?
Lachwekkend
Wat een vraag. Dat is toch wel gewoon te zien.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lachwekkend
Anderhalve meter geldt nog gewoon.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lachwekkend
Je kijkt er zo doorheen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een vraag. Dat is toch wel gewoon te zien.
Denk dat Verstappen hem vrij safe reed gezien de afstand tot Albon.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:24 schreef beantherio het volgende:
Nette ronde van Albon. Moet ie vaker doen.
Maar die twee zitten de hele week op elkaars lip en dan op zaterdag doen we er ff een schermpje tussen voor de vorm.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Anderhalve meter geldt nog gewoon.
Ik ook, maar om dat dan zo te benoemen vind ik ook weer zo watquote:
Amenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik erger me aan mensen die zich openlijk ergeren aan Olav, maar dat hoor je me ook niet iedere 5 minuten zeggen.
Maandag weer met eten gooien bij Crashen in de Keuken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Maar die twee zitten de hele week op elkaars lip en dan op zaterdag doen we er ff een schermpje tussen voor de vorm.
Gewoon lachwekkend.
Precies.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Maandag weer met eten gooien bij Crashen in de Keuken.
Ik weet het niet. Als het bij Vettel niet loopt, dan lijkt het ook nergens op en Leclerc groeit ook wel aardig door.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:28 schreef SiGNe het volgende:
Het grote verschil tussen Leclerc en Vettel is weer apart te noemen.
Die hebben echt niet dezelfde wagen lijkt me.
Dit is wel spijkers op laag water zoeken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:30 schreef Marcoss het volgende:
Stroll naar P4.. toch??
Terwijl Stroll de 4de was die z'n ronde afmaakte en de 3 anderen ver voor lagen in de tussentijden
Meer lachwekkend is de opwinding die zo’n schermpje hier kan opwekken, elke week ook.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Maar die twee zitten de hele week op elkaars lip en dan op zaterdag doen we er ff een schermpje tussen voor de vorm.
Gewoon lachwekkend.
Of is de auto specifiek op Leclerc gebouwd net zoals de Red Bull is aangepast is aan Max z'n rijstijl?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als het bij Vettel niet loopt, dan lijkt het ook nergens op en Leclerc groeit ook wel aardig door.
Kan, maar ik verbaas me er al vaker over dat Mol altijd verbaasd is over vrij "logische" dingen. Dat de 1e op de baan altijd paars heeft bijvoorbeeld, dat iemand die z'n 1e ronde rijdt altijd groene sectoren heeft, dat een gele sector niet altijd een slechte sector hoeft te zijn, enzovoort.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dit is wel spijkers op laag water zoeken.
Vettel is gewoon een stuk slechter dan Leclerc op het moment.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als het bij Vettel niet loopt, dan lijkt het ook nergens op en Leclerc groeit ook wel aardig door.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of is de auto specifiek op Leclerc gebouwd net zoals de Red Bull is aangepast is aan Max z'n rijstijl?
Van de quali krijg ik nooit zulke opwinding.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meer lachwekkend is de opwinding die zo’n schermpje hier kan opwekken, elke week ook.
Is die zo specifiek aangepast op de rijstijl van Verstappen? Volgens mij heeft Verstappen ook liever een wat stabielere auto.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of is de auto specifiek op Leclerc gebouwd net zoals de Red Bull is aangepast is aan Max z'n rijstijl?
True. Coureur gaat blind af op wat het team zegt bij het releasen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Is misschien wel meer de schuld van zijn team. Evengoed was het dom.
Wat valt er te leasen dan? Hij heeft toch al een autoquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True. Coureur gaat blind af op wat het team zegt bij het teleasen.
Releasenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat valt er te leasen dan? Hij heeft toch al een auto
Je hebt het iemand uit een land waar ze denken dat vreemde talen klinken zoals in allo allo.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Brundle constateert op Sky dat de bochtnamen van Mugello niet zo lekker bekken als Maggots, Becketts en Stowe.
Hebben ze hun eigen UK/Anglo bias dan echt niet door?
Dat is objectief gezien ook zo, veel meer lettergrepen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Brundle constateert op Sky dat de bochtnamen van Mugello niet zo lekker bekken als Maggots, Becketts en Stowe.
Hebben ze hun eigen UK/Anglo bias dan echt niet door?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt het iemand uit een land waar ze denken dat vreemde talen klinken zoals in allo allo.
Fookin' shut yer mouth bruvquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt het iemand uit een land waar ze denken dat vreemde talen klinken zoals in allo allo.
Topgastquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:39 schreef VacaLoca het volgende:
Vettel is ook gewoon niet echt buitencategorie he. Goed genoeg om in dominante auto kampioenschappen binnen te halen, maar is alles behalve ongenaakbaar
Italianen spreken doorgaans ook drie keer zo snel als Britten lijkt het.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is objectief gezien ook zo, veel meer lettergrepen.
Ode aan Josquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
Kvyat heeft mooi wat grind gehapt
Banden kunnen niet 2 ronden Pushen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:40 schreef Mansjester het volgende:
Waarom probeerde Norris nou niet nog een rondje? Had nog 1.30 toen ie over start/finish kwam.
Beetje vergelijkbaar met Lewis dus.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:39 schreef VacaLoca het volgende:
Vettel is ook gewoon niet echt buitencategorie he. Goed genoeg om in dominante auto kampioenschappen binnen te halen, maar is alles behalve ongenaakbaar
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Max weet beter met de losse achterkant om te gaan, het is niet zo dat hij 'm zo wilt
Max heeft een aparte bochtentechniek, rijdt nooit op de "ideale"racelijn.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is die zo specifiek aangepast op de rijstijl van Verstappen? Volgens mij heeft Verstappen ook liever een wat stabielere auto.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met Lewis dus.
* vosss rent snel weg!!!
Omdat hij eerst zijn ERS weer koet opladen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:40 schreef Mansjester het volgende:
Waarom probeerde Norris nou niet nog een rondje? Had nog 1.30 toen ie over start/finish kwam.
Vettel rijdt al wat langer Formule 1 dan dit jaar.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja wat? Ricciardo, Kimi en nu zeker Leclerc maken dat duidelijk toch.
de verbrandingsmotor opschroeven dat is moeilijker gemaakt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:07 schreef Starflyer het volgende:
En straks tijdens de kwali schroeft Mercedes de motor op en is het verschil weer groter
Al is de vosss nog zo snel, potjecreme achterhaalt hem welquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:42 schreef vosss het volgende:
[..]
* vosss rent snel weg!!!
Inderdaad, die had gewoon kampioen moeten worden in deze Ferrari!quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:39 schreef VacaLoca het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Al is de vosss nog zo snel, potjecreme achterhaalt hem wel
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:42 schreef vosss het volgende:
[..]
* vosss rent snel weg!!!
Net zoals Leclerc dat beter kan dan Vettel. Want die Ferrari is ook niet echt stabielquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Max weet beter met de losse achterkant om te gaan, het is niet zo dat hij 'm zo wilt
Dominante auto? Je bedoelt dat hij eigenlijk alleen zijn teamgenoot hoefde te verslaan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:39 schreef VacaLoca het volgende:
De Red Bull was echt heel dominant he, dermate dat ze pas daar bij RB nog over terugblikten dat ze toen expres de boel wat terugschroefden om niet te dominant te ogen omdat anders FIA ingrijpt (wat ze alsnog deden).quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vettel rijdt al wat langer Formule 1 dan dit jaar.
Zoals ik al zei, beetje vergelijkbaar met Lewis dus. Die wint dan van een Bottas. Nou poe poe.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:46 schreef VacaLoca het volgende:
Dat je dan een Webber sneller af bent, tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |