Of is de auto specifiek op Leclerc gebouwd net zoals de Red Bull is aangepast is aan Max z'n rijstijl?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als het bij Vettel niet loopt, dan lijkt het ook nergens op en Leclerc groeit ook wel aardig door.
Kan, maar ik verbaas me er al vaker over dat Mol altijd verbaasd is over vrij "logische" dingen. Dat de 1e op de baan altijd paars heeft bijvoorbeeld, dat iemand die z'n 1e ronde rijdt altijd groene sectoren heeft, dat een gele sector niet altijd een slechte sector hoeft te zijn, enzovoort.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dit is wel spijkers op laag water zoeken.
Vettel is gewoon een stuk slechter dan Leclerc op het moment.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als het bij Vettel niet loopt, dan lijkt het ook nergens op en Leclerc groeit ook wel aardig door.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of is de auto specifiek op Leclerc gebouwd net zoals de Red Bull is aangepast is aan Max z'n rijstijl?
Van de quali krijg ik nooit zulke opwinding.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meer lachwekkend is de opwinding die zo’n schermpje hier kan opwekken, elke week ook.
Is die zo specifiek aangepast op de rijstijl van Verstappen? Volgens mij heeft Verstappen ook liever een wat stabielere auto.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of is de auto specifiek op Leclerc gebouwd net zoals de Red Bull is aangepast is aan Max z'n rijstijl?
True. Coureur gaat blind af op wat het team zegt bij het releasen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Is misschien wel meer de schuld van zijn team. Evengoed was het dom.
Wat valt er te leasen dan? Hij heeft toch al een autoquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True. Coureur gaat blind af op wat het team zegt bij het teleasen.
Releasenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat valt er te leasen dan? Hij heeft toch al een auto
Je hebt het iemand uit een land waar ze denken dat vreemde talen klinken zoals in allo allo.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Brundle constateert op Sky dat de bochtnamen van Mugello niet zo lekker bekken als Maggots, Becketts en Stowe.
Hebben ze hun eigen UK/Anglo bias dan echt niet door?
Dat is objectief gezien ook zo, veel meer lettergrepen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Brundle constateert op Sky dat de bochtnamen van Mugello niet zo lekker bekken als Maggots, Becketts en Stowe.
Hebben ze hun eigen UK/Anglo bias dan echt niet door?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt het iemand uit een land waar ze denken dat vreemde talen klinken zoals in allo allo.
Fookin' shut yer mouth bruvquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt het iemand uit een land waar ze denken dat vreemde talen klinken zoals in allo allo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |