quote:
Die blonde draait haar hand er niet voor omquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:01 schreef Justevo het volgende:
En ja hoor, exact zoals alle vorige weekenden laten ze precies het moment zien dat Hamilton z'n zak goed legt als hij instapt. Bizar.
Toch nog gelukt om op tijd bij een sessie aanwezig te zijnquote:
Ik denk dat dit een of andere subliminal message is. Ik heb alleen geen idee wat het zou moeten bewerkstelligenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:01 schreef Justevo het volgende:
En ja hoor, exact zoals alle vorige weekenden laten ze precies het moment zien dat Hamilton z'n zak goed legt als hij instapt. Bizar.
Gister nog op tv.quote:
Hij bedoelt dan ook meer de auto dan de rijder denk ikquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:09 schreef Zorro het volgende:
Mol weer
Hamilton zet zijn tijd en een reactie alsof het onwaarschijnlijk is. Bottas is vervolgens sneller en hij meldt het een beetje tussen neus en lippen door. Echt ...
Niks mee te maken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij bedoelt dan ook meer de auto dan de rijder denk ik
Hoeft pas vanaf nu he?quote:
Zoals ik al zei, in de kwali en race rijden ze in een hogere engine mode dan in de VTsquote:
Ik verwacht alleen weinig inhaalacties morgen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:04 schreef heywoodu het volgende:
Trainingen gemist, dus nu voor het eerst pas de TV aan en ik vind het wel tof om hier eens F1-wagens te zien ipv slipstreamende Ducati's, Honda's en Yamaha's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |