Ik vrees dat die zich meer richten op 11 juliquote:Op maandag 7 september 2020 17:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ha, dat is ook een mooie. Sowieso met 'Zo jongens, wat denken we er van' (of iets in die trant.
[..]
Uitstekend! 13 juni 2014 inderdaad. Rouwdag in Spanje zeker?
Wat een enorm onsubtiele hint dat je een foto van Em wilquote:Op maandag 7 september 2020 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet weet hoe jij eruit ziet
quote:
Zeker. Al werden ze eigenlijk nog weinig afgeslacht (alleen die 0 - 4 tegen Frankrijk). Wel was het voetbal niet om aan te gluren.quote:Op maandag 7 september 2020 17:33 schreef Strani het volgende:
Wel fijn met dit oranje dat je niet meer bang hoeft te zijn voor een afslachting zoals een paar jaar geleden.
quote:Op maandag 7 september 2020 14:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij verkoopt kerstballen met z'n eigen hoofd erop![]()
[ afbeelding ]
Ik mis er duidelijk niks aan dat ik hem niet kenquote:Op maandag 7 september 2020 14:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Influencer. Oftewel hij doet eigenlijk niks behalve bekend zijn, of zo. Als ik iets een vaag beroep vind is het dat
Alle ballen op Insigne.quote:Op maandag 7 september 2020 17:06 schreef Em31 het volgende:
Echt geen flauw idee hoe ik het team van Italië in moet schatten vanavond.
Ja het was gewoon allemaal zo hopeloos. Zelfs als het maar 0-2 werd of zo, je had altijd het gevoel dat we dan nog gespaard werden.quote:Op maandag 7 september 2020 18:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Al werden ze eigenlijk nog weinig afgeslacht (alleen die 0 - 4 tegen Frankrijk). Wel was het voetbal niet om aan te gluren.
Ik hoop dat Buffon keeptquote:Op maandag 7 september 2020 17:06 schreef Em31 het volgende:
Echt geen flauw idee hoe ik het team van Italië in moet schatten vanavond.
Jaquote:Op maandag 7 september 2020 17:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zag net dat ze in de wedstrijd tegen Bosnië de verkeerde verdediger opgesteld hadden omdat de trainer zijn bril niet op had, dus of er echt een keeper staat is zeker nog even afwachten.
Er waren ook regelmatig kleinere nederlagen tegen landen waar we toch niet bang hadden hoeven zijn, die waren minstens zo pijnlijk.quote:Op maandag 7 september 2020 18:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Al werden ze eigenlijk nog weinig afgeslacht (alleen die 0 - 4 tegen Frankrijk). Wel was het voetbal niet om aan te gluren.
Zo fijnquote:Op maandag 7 september 2020 17:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heel soms kijk ik de samenvatting van de wedstrijden tegen Spanje in 2014 terug. Gewoon, om weer even dat gevoel te herbeleven.
quote:
Nee hoorquote:
Ahhhh nooit van gehoord. Scheelt ook dat ik nauwelijks iets met Twitter doequote:Op maandag 7 september 2020 18:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Realistbot is een twitterbot die spot drijft met extreemrechts en wappies. PostNL reageert er dus serieus op.
Die afkorting wordt onwerkbaar hoor.quote:Op maandag 7 september 2020 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]En ik vind dat de aankomende winter ook meer hier over schaatsen moeten posten. @:Em31 het is onzin dat we dat altijd speciaal in een schaatstopic doen als het ook hier kan.
Veel schoten op het Italiaanse doel. Dan is-ie vaak in beeldquote:Op maandag 7 september 2020 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat 'ie er maar veel door mag laten, die slicke spaghettivreter
Die zit niet eens bij de selectie. Volkomen logisch, want die speelt bijna nooit meer.quote:
Glibberig is goedquote:Op maandag 7 september 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar stiekem vinden we elkaar wel lief.
Toch?
TOCH?
quote:Op maandag 7 september 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar stiekem vinden we elkaar wel lief.
Toch?
TOCH?
Vooral dat ze zelf helemaal niks creëerden. Dus scoren zat er zelden in tegen een fatsoenlijke tegenstander. En dat met de 'grote vier' nog.quote:Op maandag 7 september 2020 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het was gewoon allemaal zo hopeloos. Zelfs als het maar 0-2 werd of zo, je had altijd het gevoel dat we dan nog gespaard werden.
Helemaal eensquote:Op maandag 7 september 2020 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]En ik vind dat de aankomende winter ook meer hier over schaatsen moeten posten. @:Em31 het is onzin dat we dat altijd speciaal in een schaatstopic doen als het ook hier kan.
quote:
Gofferquote:Op maandag 7 september 2020 18:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zit niet eens bij de selectie. Volkomen logisch, want die speelt bijna nooit meer.
Oh ja?quote:Op maandag 7 september 2020 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Héle andere kant van jou die we opeens meemaken hier.
Glibberige George klinkt ergens wel goed.quote:Op maandag 7 september 2020 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Héle andere kant van jou die we opeens meemaken hier.
De slechtste wedstrijd was tegen Rusland op het EK van 2008, daar hadden we echt met 10 - 1 kunnen verliezen. Bulgarije was ook heel erg slecht ja. Maar ook die uitwedstrijd tegen IJsland, gewoon geen kansen gecreëerd.quote:Op maandag 7 september 2020 18:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Er waren ook regelmatig kleinere nederlagen tegen landen waar we toch niet bang hadden hoeven zijn, die waren minstens zo pijnlijk.
Richting EK 2016 verloren van IJsland (2-0), Tsjechie (2-1) en Turkije (3-0)
Richting het WK 2018 tweemaal verloren van Frankrijk (1-0 en 4-0) en Bulgarije (2-0)
Die laatste is denk ik de slechtste wedstrijd van Nederland in de laatste 25 jaar geweest.
Is tegenwoordig reserve-keeper van Juventus. Op zich geen schande als je al 42 bentquote:Op maandag 7 september 2020 18:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zit niet eens bij de selectie. Volkomen logisch, want die speelt bijna nooit meer.
Wel hard Emquote:
I think I'm done with the sofaquote:Op maandag 7 september 2020 18:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Glibberige George klinkt ergens wel goed.
quote:Op maandag 7 september 2020 18:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Glibberige George klinkt ergens wel goed.
quote:
Hij maakte zelf de idiote keuze om nog even een jaartje tussendoor naar PSG te gaan. En daarna weer terug te komen.quote:Op maandag 7 september 2020 18:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is tegenwoordig reserve-keeper van Juventus. Op zich geen schande als je al 42 bent
Speelde zijn laatste interland in 2017.
Ik zie geen verschil.quote:Op maandag 7 september 2020 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga dat hele voetbal dan weer missen. Ga weer toneelspelen
Zoveel verschil zit er soms niet tussen voetbal of toneelquote:Op maandag 7 september 2020 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga dat hele voetbal dan weer missen. Ga weer toneelspelen
quote:
Er zit wel een scene in het stuk waarin ik dramatisch op de grond moet vallenquote:Op maandag 7 september 2020 18:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zoveel verschil zit er soms niet tussen voetbal of toneel
Dat kost jou geen enkele moeite toch?quote:Op maandag 7 september 2020 19:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Er zit wel een scene in het stuk waarin ik dramatisch op de grond moet vallen
Let's go outsidequote:Op maandag 7 september 2020 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
I think I'm done with the sofa
I think I'm done with the hall
I think I'm done with the kitchen table, baby
Dat was nog wel een incident wat kan gebeuren. In die poule voor het EK 2016 verloren we gewoon alle wedstrijden tegen IJsland en Tsjechië en uit tegen Turkije (thuis werd het in blessuretijd pas gelijk trouwens). Toen speelden we echt blamerend slecht.quote:Op maandag 7 september 2020 18:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
De slechtste wedstrijd was tegen Rusland op het EK van 2008, daar hadden we echt met 10 - 1 kunnen verliezen. Bulgarije was ook heel erg slecht ja. Maar ook die uitwedstrijd tegen IJsland, gewoon geen kansen gecreëerd.
quote:Op maandag 7 september 2020 19:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Er zit wel een scene in het stuk waarin ik dramatisch op de grond moet vallen
Dat was allemaal heel slecht ja. De WK kwalificatie was eigenlijk niet zo heel slecht. Ja twee hele slechte wedstrijden Bulgarije en Frankrijk uit. Maar verder hadden ze zonder pech het WK kunnen halen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was nog wel een incident wat kan gebeuren. In die poule voor het EK 2016 verloren we gewoon alle wedstrijden tegen IJsland en Tsjechië en uit tegen Turkije (thuis werd het in blessuretijd pas gelijk trouwens). Toen speelden we echt blamerend slecht.
IK WIL BUFFON!!quote:Op maandag 7 september 2020 18:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is tegenwoordig reserve-keeper van Juventus. Op zich geen schande als je al 42 bent
Speelde zijn laatste interland in 2017.
Jammer dan.quote:
Inderdaad, dat was vooral ongelukkig. Niet zo ongelukkig als die 12-1 van de immer onbetrouwbare Spanjolen ooit tegen Malta, waardoor we het EK 84 misten, maar in principe had Nederland daar gewoon playoffs moeten spelen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was allemaal heel slecht ja. De WK kwalificatie was eigenlijk niet zo heel slecht. Ja twee hele slechte wedstrijden Bulgarije en Frankrijk uit. Maar verder hadden ze zonder pech het WK kunnen halen.
Driedubbele flikflakquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was allemaal heel slecht ja. De WK kwalificatie was eigenlijk niet zo heel slecht. Ja twee hele slechte wedstrijden Bulgarije en Frankrijk uit. Maar verder hadden ze zonder pech het WK kunnen halen.
Okee.quote:
Mwah..die Italianen komen bijna allemaal tot mijn navelquote:Op maandag 7 september 2020 19:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien zit er straks nog wat anders voor je tussen
Precies de goede hoogte.quote:Op maandag 7 september 2020 19:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mwah..die Italianen komen bijna allemaal tot mijn navel
@Davequote:Op maandag 7 september 2020 19:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Em, Redefine en Sportfreak zeggen van niet, maar ik blijf hopenquote:
Dan wordt het Virgilquote:Op maandag 7 september 2020 19:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat weten Redefine en sportfreak er nou van.quote:Op maandag 7 september 2020 19:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Em, Redefine en Sportfreak zeggen van niet, maar ik blijf hopen
Daar was toen wel een mooie meme. Zelfde als die Braziliaanse bondscoach die maar bleef rennen.quote:
Nee.quote:
Meer dan users die denken dat Buffon nog meedoetquote:Op maandag 7 september 2020 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat weten Redefine en sportfreak er nou van.
Psiesquote:Op maandag 7 september 2020 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Tsssssssquote:Op maandag 7 september 2020 19:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meer dan users die denken dat Buffon nog meedoet
Moet ik van username veranderen dan.quote:Op maandag 7 september 2020 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat je dáár dan weer speciaal voor naar de SC komt hèquote:Op maandag 7 september 2020 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
@:Dave
- edit: net iets te laat gereageerd.![]()
Zeker niet!quote:Op maandag 7 september 2020 18:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Ik mis er duidelijk niks aan dat ik hem niet ken
Je bent van de linkse fake news sportredactie, ik geloof er niks van, Greda zegt op feesboek dat hij meedoet want ze zag dat Hetty het had geschreven op de Boomers 4 Buffon fanpagina. Dus dan is het waar.quote:Op maandag 7 september 2020 19:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Moet ik van username veranderen dan.
quote:Op maandag 7 september 2020 18:52 schreef Meridiaan het volgende:
Pssst, @:Meke
TTK / Bespreking podcasts #1
Misschien kun je je buren ook vragen wat te posten![]()
Die vind ik ook welquote:Op maandag 7 september 2020 19:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan wordt het Virgiltenzij jij 2 meter bent.
[ twitter ]
Veltman ken je niet laten winnen, maar je ken wel door hem verliezenquote:
Nou, daar val ik mooi door de mand danquote:Op maandag 7 september 2020 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent van de linkse fake news sportredactie, ik geloof er niks van, Greda zegt op feesboek dat hij meedoet want ze zag dat Hetty het had geschreven op de Boomers 4 Buffon fanpagina. Dus dan is het waar.
5G en nep corona niet genoemd, gemiste kans.quote:Op maandag 7 september 2020 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent van de linkse fake news sportredactie, ik geloof er niks van, Greda zegt op feesboek dat hij meedoet want ze zag dat Hetty het had geschreven op de Boomers 4 Buffon fanpagina. Dus dan is het waar.
quote:Op maandag 7 september 2020 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2020 19:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar was toen wel een mooie meme. Zelfde als die Braziliaanse bondscoach die maar bleef rennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |