Ik zou zeggen: stel zo'n 11 spelers op als je die hebt.quote:Op maandag 7 september 2020 17:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het valt dus niet uit te sluiten. Dacht vraag nog even wat advies voor ik naar Amsterdam vertrek.
Dat wordt dus 1-5 vanavond.quote:Op maandag 7 september 2020 17:33 schreef Strani het volgende:
Wel fijn met dit oranje dat je niet meer bang hoeft te zijn voor een afslachting zoals een paar jaar geleden.
Heel soms kijk ik de samenvatting van de wedstrijden tegen Spanje in 2014 terug. Gewoon, om weer even dat gevoel te herbeleven.quote:
Dat zou een nationale feestdag moeten worden. 13 juni dacht ik?quote:Op maandag 7 september 2020 17:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heel soms kijk ik de samenvatting van de wedstrijden tegen Spanje in 2014 terug. Gewoon, om weer even dat gevoel te herbeleven.
Dat blijft mooi hèquote:Op maandag 7 september 2020 17:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heel soms kijk ik de samenvatting van de wedstrijden tegen Spanje in 2014 terug. Gewoon, om weer even dat gevoel te herbeleven.
Ehh, ja, dit ben jij toch linksquote:Op maandag 7 september 2020 17:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb je mij en Dwight Lodeweges ooit in dezelfde ruimte gezien?
Bedankt, 0-5 dus vanavond.quote:Op maandag 7 september 2020 17:33 schreef Strani het volgende:
Wel fijn met dit oranje dat je niet meer bang hoeft te zijn voor een afslachting zoals een paar jaar geleden.
Nee dat is Victor Reinier, zie je toch welquote:Op maandag 7 september 2020 17:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ehh, ja, dit ben jij toch links![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2020 17:48 schreef Meke het volgende:
Had ik Dwight Lodeweges trouwens vóór dit gesprek moeten kennen? Ik begrijp dat hij bondscoach is? Sinds wanneer?
Ah duhquote:Op maandag 7 september 2020 17:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat is Victor Reinier, zie je toch wel
Nee dat had ik nog net wel een béétje meegekregen, die ging naar Barcelona, toch? En toen zei iedereen "jaaa hij zou tot na het EK blijven maar misschien had hij wel data in z'n contract op laten nemen of ontbindende voorwaarden voor als hij naar Barca kon en blablabla coronaditdaarhierdaarzuszo"quote:Op maandag 7 september 2020 17:49 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
jij dacht dat Koeman er nog gewoon zat?
Hij is ad interim (nee hij heet niet Ad).quote:Op maandag 7 september 2020 17:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat had ik nog net wel een béétje meegekregen, die ging naar Barcelona, toch? En toen zei iedereen "jaaa hij zou tot na het EK blijven maar misschien had hij wel data in z'n contract op laten nemen of ontbindende voorwaarden voor als hij naar Barca kon en blablabla coronaditdaarhierdaarzuszo"Maar ik had niet helemaal door dat we al een nieuwe hadden, en normaal is dat dan ook iemand die ik ken
![]()
Ha, dat is ook een mooie. Sowieso met 'Zo jongens, wat denken we er van' (of iets in die trant.quote:Op maandag 7 september 2020 17:45 schreef Fred_B het volgende:
Die kreet “Wordt het zo een dag/Het is zo een dag!” van Jack van Gelder gebruik ik in mijn hoofd overigens ook nog weleens als ‘s morgens alles tegelijkertijd misgaat
Uitstekend! 13 juni 2014 inderdaad. Rouwdag in Spanje zeker?quote:Op maandag 7 september 2020 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou een nationale feestdag moeten worden. 13 juni dacht ik?
Aha, weer wat geleerd.quote:Op maandag 7 september 2020 17:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is ad interim (nee hij heet niet Ad).
Er wordt naar een opvolger gezocht. Henk ten Cate wordt genoemd.
Het jammere is dat zij toch altijd gewoon over die 4 jaar daarvoor kunnen beginnen.quote:Op maandag 7 september 2020 17:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ha, dat is ook een mooie. Sowieso met 'Zo jongens, wat denken we er van' (of iets in die trant.
[..]
Uitstekend! 13 juni 2014 inderdaad. Rouwdag in Spanje zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |