voorlopig krijg ik nog steeds jeuk van de term 'influencer'quote:Op maandag 7 september 2020 16:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je echt groot wordt zo en veel geld verdient is dat onvermijdelijk ja. Maar misschien is dat de illusie van vooral pubers dat ze ermee weg komen.
Ik ken hem niet, maar hierdoor lijkt het me een vervelende vent.quote:Op maandag 7 september 2020 14:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij verkoopt kerstballen met z'n eigen hoofd erop![]()
[ afbeelding ]
Het heeft iets dubbels, al die influencers. Op zich is het positief dat nu iedereen beroemd kan worden, en dat niet afhankelijk is van of een omroepbaas ofzo je leuk vindt of dat je een vader met connecties hebt (hé Maanquote:Op maandag 7 september 2020 16:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voorlopig krijg ik nog steeds jeuk van de term 'influencer'
Hmmm, ik wilde jou net de folder van mijn Fred_B kerstballencollectie sturen.quote:Op maandag 7 september 2020 16:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar hierdoor lijkt het me een vervelende vent.
Fredvelend_Bquote:Op maandag 7 september 2020 16:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, ik wilde jou net de folder van mijn Fred_B kerstballencollectie sturen.
Correcte conclusiequote:Op maandag 7 september 2020 16:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar hierdoor lijkt het me een vervelende vent.
Deze onthoud ik voor de kerst.quote:Op maandag 7 september 2020 16:39 schreef H_T het volgende:
Ik ben een Fred_Bal
Ik hang in de kerstboom tussen andere ballen
We houden ons rustig want we willen niet vallen
Ik zou mezelf zo in de boom hangenquote:Op maandag 7 september 2020 16:39 schreef H_T het volgende:
Ik ben een Fred_Bal
Ik hang in de kerstboom tussen andere ballen
We houden ons rustig want we willen niet vallen
Dan hebben we nog mazzel dat de bondscoach daarrvoor betaald wordtquote:Op maandag 7 september 2020 17:06 schreef Em31 het volgende:
Echt geen flauw idee hoe ik het team van Italië in moet schatten vanavond.
Ja, het voelt altijd zo nep, plastic en ongemeend. Heel irritantquote:Op maandag 7 september 2020 16:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het heeft iets dubbels, al die influencers. Op zich is het positief dat nu iedereen beroemd kan worden, en dat niet afhankelijk is van of een omroepbaas ofzo je leuk vindt of dat je een vader met connecties hebt (hé Maan).
Aan de andere kant, al die zogezegd ‘aantrekkelijke vrouwen’, die opeens quasi nonchalant gaan vertellen hoe geweldig ze hun stofzuiger of vitaminepillen vinden, bereiken altijd heel snel de irritatiegrens
Heb je mij en Dwight Lodeweges ooit in dezelfde ruimte gezien?quote:Op maandag 7 september 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan hebben we nog mazzel dat de bondscoach daarrvoor betaald wordt
Ik denk sowieso dat ze met een keeper in het veld gaan spelenquote:Op maandag 7 september 2020 17:06 schreef Em31 het volgende:
Echt geen flauw idee hoe ik het team van Italië in moet schatten vanavond.
Ik zag net dat ze in de wedstrijd tegen Bosnië de verkeerde verdediger opgesteld hadden omdat de trainer zijn bril niet op had, dus of er echt een keeper staat is zeker nog even afwachten.quote:Op maandag 7 september 2020 17:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat ze met een keeper in het veld gaan spelen
Wait, whut?quote:Op maandag 7 september 2020 17:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zag net dat ze in de wedstrijd tegen Bosnië de verkeerde verdediger opgesteld hadden omdat de trainer zijn bril niet op had, dus of er echt een keeper staat is zeker nog even afwachten.
Nee maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet weet hoe jij eruit zietquote:Op maandag 7 september 2020 17:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb je mij en Dwight Lodeweges ooit in dezelfde ruimte gezien?
Het kan dus alle kanten opquote:Op maandag 7 september 2020 17:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik verwacht een gelijkspelletje. Of een zege/ nederlaag met één doelpunt verschil. Ik denk niet dat ze elkaar veel ontlopen, maar Nederland speelt thuis en Italië moet iets dringender.
Dat wordt dus 3-0.![]()
Het valt dus niet uit te sluiten. Dacht vraag nog even wat advies voor ik naar Amsterdam vertrek.quote:Op maandag 7 september 2020 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet weet hoe jij eruit ziet
quote:Op maandag 7 september 2020 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet weet hoe jij eruit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |