Dertig kilometer noordelijker is het droogquote:Op zondag 6 september 2020 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Beelden van DTM zijn ook wel mooi. Echt gigantische hoosbuien, terwijl ik naar blauwe lucht zit te kijken
Ja, maar ik heb glaucoom en zo bla bla.quote:Op zondag 6 september 2020 14:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die bril van Jeroen van Inkel. Dan geloof je ook in jezelf zeg
Vloer stuk of niet, P2 was sowieso het maximale voor hemquote:Op zondag 6 september 2020 14:45 schreef Newone82 het volgende:
Bottas vernielt even zijn vloer op weg naar de grid. Die kunnen we wegstrepen voor de overwinning.
Maximaal P2 dus
Dat konden we al zonder dat hij over die curb heen reed.quote:Op zondag 6 september 2020 14:45 schreef Newone82 het volgende:
Bottas vernielt even zijn vloer op weg naar de grid. Die kunnen we wegstrepen voor de overwinning.
Maximaal P2 dus
quote:Op zondag 6 september 2020 14:45 schreef Justevo het volgende:
Kijkt iemand die pre-race show van F1tv? Die kerel lijkt op en klinkt als David Mitchell. Doet me beetje denken aan het nieuwsprogramma van een lokale omroep.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
F1TV; alsof je naar de lokale stadsomroep kijkt.
SARS-fissaquote:Op zondag 6 september 2020 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Een eerbetoon aan het COVID-19-feest“
- Jack Plooij
Sjekquote:Op zondag 6 september 2020 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Een eerbetoon aan het COVID-19-feest“
- Jack Plooij
Tja het enige dat een overwinning spannend kan maken is als er iets met beide Mercs gebeurt.quote:Op zondag 6 september 2020 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Ja, tot zo ver de enige spanning voor de overwinning.
Beide Mercedessen tetsen erafquote:Op zondag 6 september 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja het enige dat een overwinning spannend kan maken is als er iets met beide Mercs gebeurt.
#Spain2016quote:
Vandaag kan best wel eens vreselijk worden inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2020 14:52 schreef RipCity het volgende:
Populariteit van F1 zakt tot dieptepunt.
Het is eigenlijk wel sneu ook dat een race alleen nog maar leuk kan worden als Mercedes problemen heeft.quote:
Gelukkig kunnen we vandaag switchen naar de Tourquote:Op zondag 6 september 2020 14:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vandaag kan best wel eens vreselijk worden inderdaad.
Ach een middagdutje is ook wel eens lekker:7quote:Op zondag 6 september 2020 14:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vandaag kan best wel eens vreselijk worden inderdaad.
OKquote:Op zondag 6 september 2020 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Bottas meer schade dan verwacht, mist zijn rempunt, blokkeert gigantisch, tetst Hamilton eraf
Voor gegarandeerd geen actie. Mja, als je van meer zekerheid houdt...quote:Op zondag 6 september 2020 14:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we vandaag switchen naar de Tour
Genoeg actie vandaagquote:Op zondag 6 september 2020 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor gegarandeerd geen actie. Mja, als je van meer zekerheid houdt...
Da's al helemaal slaapverwekkend.quote:Op zondag 6 september 2020 14:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we vandaag switchen naar de Tour
quote:Op zondag 6 september 2020 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Bottas meer schade dan verwacht, mist zijn rempunt, blokkeert gigantisch, tetst Hamilton eraf
Mogen we blijkbaar niet zien van ziggo. Vliegtuigjes ook al nietquote:
Nu moet je bang zijn dat als dit gebeurt iedereen je Tom gaat noemen.quote:Op zondag 6 september 2020 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag prima actie. Al lijkt het inmiddels wel weer een staus quo bereikt te hebben. Maar als de F1 zo saai wordt als verwacht is de laatste klim in de Tour waarschijnlijk toch een stuk interessanter.quote:Op zondag 6 september 2020 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor gegarandeerd geen actie. Mja, als je van meer zekerheid houdt...
ok manquote:Op zondag 6 september 2020 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eén klim, en daarna gewoon in slagvolgorde naar de finish.
Ik zei toch dat het vreselijk kon worden.....quote:Op zondag 6 september 2020 14:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je denkt dat Max het geduld heeft om achter die twee te blijven hangen?
Hou het alsjeblieft bij formule 1quote:Op zondag 6 september 2020 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eén klim, en daarna gewoon in slagvolgorde naar de finish.
Hamilton racist!quote:Op zondag 6 september 2020 14:59 schreef hole1988 het volgende:
Bottas en Hamilton hebben geen zin meer om te protesteren. [ afbeelding ]
Die zijn al bij de volgende racequote:Op zondag 6 september 2020 14:59 schreef hole1988 het volgende:
Ik ben benieuwd of hier dezelfde verontwaardiging over gaat zijn als de eerste twee races toen er coureurs te laat waren.quote:Op zondag 6 september 2020 14:59 schreef hole1988 het volgende:
Tom weet wat crashen isquote:Op zondag 6 september 2020 14:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nu moet je bang zijn dat als dit gebeurt iedereen je Tom gaat noemen.
Weet niet hoe de lange runs waren van de McLaren en Racing Point? Meestal dan zit er in de race wel weer een flink verschil tussen dus hooguit een paar rondjes erachter hopelijkquote:Op zondag 6 september 2020 14:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het vreselijk kon worden.....
Graag.quote:Op zondag 6 september 2020 14:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hou het alsjeblieft bij formule 1
Oeiquote:Op zondag 6 september 2020 14:59 schreef hole1988 het volgende:
Gelijk ermee kappen dusquote:Op zondag 6 september 2020 14:59 schreef hole1988 het volgende:
Als er niks vreemds gaat gebeuren komt Max gewoon op drie natuurlijk. Alleen vertrouw ik die Perez niet zoquote:Op zondag 6 september 2020 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet niet hoe de lange runs waren van de McLaren en Racing Point? Meestal dan zit er in de race wel weer een flink verschil tussen dus hooguit een paar rondjes erachter hopelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
De laatste tijd valt het volgens mij wel mee toch? Geen noemenswaardige ongelukken of vage dingen.quote:Op zondag 6 september 2020 15:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als er niks vreemds gaat gebeuren komt Max gewoon op drie natuurlijk. Alleen vertrouw ik die Perez niet zo
Zijn trouwens de plekken van Vettel en Lewis, Bottas zou er best wel bij kunnen staan buiten beeldquote:Op zondag 6 september 2020 15:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hier dezelfde verontwaardiging over gaat zijn als de eerste twee races toen er coureurs te laat waren.
Ik gok van niet.
Corona en weinig races inderdaadquote:Op zondag 6 september 2020 15:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De laatste tijd valt het volgens mij wel mee toch? Geen noemenswaardige ongelukken of vage dingen.
Liever 5 kwartier een optocht dan 7 kwartier.quote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef Newone82 het volgende:
Korste race qua duur van het seizoen. 5 kwartier maar
Prima voor bijna de saaiste racequote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef Newone82 het volgende:
Nog steeds jammer dat de dubbele chcane daar weg is.quote:
Mooi toch, minder lang geklaag over de dominante Mercedes die zonder problemen naar een 1-2 rijden.quote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef Newone82 het volgende:
starten op soft en dan finishen op mediumquote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef PzKpfw het volgende:
Wat is de meest waarschijnlijke bandenstrategie volgens de experts? Max lijkt het op die mediums wel goed te doen hier.
Met wat SC’s komen we wel op 7 kwartier 😋quote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef Newone82 het volgende:
Voor Perez? Zeker.quote:
Bahrain2 wordt nog korter denk ik?quote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef Newone82 het volgende:
Ik doelde op ons aller Max uiteraard.quote:
Zodra ie op 7sec voorsprong ligt.quote:Op zondag 6 september 2020 15:08 schreef Mansjester het volgende:
In welke ronde raakt Haminton in paniek over zogenaamde problemen met de auto?
Met epo rijd ik de Mont Ventoux ook in een half uurtje op.quote:Op zondag 6 september 2020 15:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Vorige keer reed die Ferrari nog een Mercedes met drs eruit.
Ik nog sneller met autoquote:Op zondag 6 september 2020 15:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met epo rijd ik de Mont Ventoux ook in een half uurtje op.
Bocht 1 al of later?quote:Op zondag 6 september 2020 15:10 schreef Mothzor het volgende:
Teveel egotjes van plek 3 tot 7. Verwacht wel wat drama
jaquote:Op zondag 6 september 2020 15:10 schreef RipCity het volgende:
Knalt die ZiggoGO stream er ook altijd uit bij jullie rond begin vd race?
Dat ga je hier niet redden. Dan misschien soft-medium-softquote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
starten op soft en dan finishen op medium
ziggo go is troepquote:Op zondag 6 september 2020 15:10 schreef RipCity het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 15:12 schreef DKUp het volgende:
Ferrari op weg naar de zesde plaats van de constructeurs....
Volgens mij wel hoor. Deed Leclerc ook vorig jaar.quote:Op zondag 6 september 2020 15:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat ga je hier niet redden. Dan misschien soft-medium-soft
JUP Kut ziggoquote:Op zondag 6 september 2020 15:10 schreef RipCity het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 15:11 schreef Newone82 het volgende:
Mercedes gaat hele veld een ronde lappen. Ja, zo’n race wordt het
Lang leve RTL Oosterburenquote:
Een safety car kan voldoende zijn.quote:
Verdorie, waarom heeft niemand hem gezegd dat de stand na 2 ronden wordt opgemaakt?quote:
1 van de mooiste ter wereld.quote:
2e of 3e keer dit seizoen. Iedere keer bij warmup lap. Heel fijn.quote:Op zondag 6 september 2020 15:17 schreef Dauthi het volgende:
Ole. Ziggo Go app gooit me er uit bij de start.
Max idem.quote:Op zondag 6 september 2020 15:17 schreef beantherio het volgende:
Wat een baggerstart van Bottas weer
Parodie op een provider. Inferieure kabel genot.quote:Op zondag 6 september 2020 15:17 schreef Dauthi het volgende:
Ole. Ziggo Go app gooit me er uit bij de start.
Zo'n koekebakker moet je gewoon zo snel mogelijk voorbij.quote:Op zondag 6 september 2020 15:18 schreef -XOR- het volgende:
Ik wilde net zeggen neem nu niet te veel risico in de buurt van Stroll
Norris wel maar niet die arrogante Spanjool.quote:Op zondag 6 september 2020 15:19 schreef Breekfast het volgende:
2x McLaren op het podium zou prachtig zijn
Dat jij een auto met een sportieve uitstaling wil prima.quote:Op zondag 6 september 2020 14:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij vindt het belachelijk, ik vind die sportievere uitstraling mooi. Niet iedereen heeft knaken genoeg voor een 300-400 pk sterke auto.
Eensquote:Op zondag 6 september 2020 15:19 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het helemaal leuk met de McLarens vooraan
Auto en niets dan auto. Racen kan hij niet.quote:Op zondag 6 september 2020 15:20 schreef Justevo het volgende:
Hamilton weer geen strobreed in de weg gelegd. Beste coureur ooit.
Lachwekkend idd.quote:Op zondag 6 september 2020 15:20 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat jij een auto met een sportieve uitstaling wil prima.
Dat je auto dan op een M3 wil lijken vind ik zielig.
Net zoals vroeger een Toyota MR2 naar een Ferrari look werd omgebouwd
Wat een gekut.quote:
Hamilton en Sainz die beide ploffen.quote:Op zondag 6 september 2020 15:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Norris wel maar niet die arrogante Spanjool.
Loltrolquote:Op zondag 6 september 2020 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Auto en niets dan auto. Racen kan hij niet.
Afgunstig.quote:Op zondag 6 september 2020 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2020 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2020 15:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien dat ze er nu achter komen dat de remmen al het hele seizoen aanlopen.
quote:Op zondag 6 september 2020 15:18 schreef Refragmental het volgende:
[..]
2e of 3e keer dit seizoen. Iedere keer bij warmup lap. Heel fijn.
Dit is dus ook de reden waarom ik geen F1TV pro wil.quote:Op zondag 6 september 2020 15:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Parodie op een provider. Inferieure kabel genot.
Brake failure..quote:Op zondag 6 september 2020 15:23 schreef hjansen82 het volgende:
De slechtste chauffeur van Nederland.![]()
[ afbeelding ]
Misschien hebben ze dat kastje nu ergens geplaatst waar het juist het remsysteem beïnvloedt.quote:Op zondag 6 september 2020 15:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zal de volgende keer wel weer een acestream regelen voor je.quote:Op zondag 6 september 2020 15:24 schreef raptorix het volgende:
Nog steeds geen beeld, net nu dit weekend mijn ziggo box stuk is.
Rustig blijven kerelquote:Op zondag 6 september 2020 15:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Binotto, hoe maak ik een 4-voudig WK stuk. Die man moet echt opzouten daar. Dat Ferrari die man aanhoud. Arrivabene eruit gepusht met powerplay vanwege de middelmatige resultaten en hij zout wel ff beter doen.
Moet je kijken man Ferrari heeft zijn slechtste periode ooit. En het is terug te leiden op Binotto. Gooi die man er toch uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |