Misschien heeft het ook met dealerschappen te maken.quote:Op zondag 6 september 2020 12:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Renault wilde toch ook Initiale Paris als apart merk a la DS, voor de exclusieve modellen.
Opzich is het een trend die in de jaren 90 al in de VS werd gedaan door de Japanners. Toyota>Lexus, Honda>Acura, Nissan>Infinity, Mazda had ook een ander merk maar is geloof ik niet doorgegaan.
Wow is je ex er met een citrofiel vandoor gegaanquote:Op zondag 6 september 2020 12:33 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dezelfde onzin als bij Citroën dus, waar ze DS als nieuw merk hebben opgetuigd.
Doet je net alsof iets exclusief is en troggelt weer een paar honderd per maand uit de zakken van de leaserijders.
Werkelijk heid;quote:Op zondag 6 september 2020 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Mijn voorspelling:
- geniale start Bottas
- beide Mercedessen door de eerste chicane waarbij er contact is, lekke band, kapotte voorvleugel
- een enorm spannend gevecht om de overwinning
Jij denkt altijd dat ze crashen de Mercedessen. De waarheid is, is dat dit al 4 jaar niet meer is voorgekomen.quote:Op zondag 6 september 2020 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Mijn voorspelling:
- geniale start Bottas
- beide Mercedessen door de eerste chicane waarbij er contact is, lekke band, kapotte voorvleugel
Heb je Nattekat weer met de hoop dat de Mercedesssen crashen......quote:Op zondag 6 september 2020 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Mijn voorspelling:
- geniale start Bottas
Inderdaad, en het sluit ook aan op de voortdurende trend naar meer en meer segmentatie. Het is bizar hoeveel carrosserie varianten je tegenwoordig vindt bij bijv. Mercedes en BMW, waar je 20 jaar geleden slechts de keuze had uit een 3-, 5-, X5 en 7-serie is dat nu een veelvoud geworden.quote:Op zondag 6 september 2020 12:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Renault wilde toch ook Initiale Paris als apart merk a la DS, voor de exclusieve modellen.
Opzich is het een trend die in de jaren 90 al in de VS werd gedaan door de Japanners. Toyota>Lexus, Honda>Acura, Nissan>Infinity, Mazda had ook een ander merk maar is geloof ik niet doorgegaan.
Gewoon een keer opdonderen met dat klote team en eens een echt onvoorspelbare race, veel leuker om te kijken.quote:Op zondag 6 september 2020 13:59 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Heb je Nattekat weer met de hoop dat de Mercedesssen crashen......
Omdat Bottas in tegenstelling tot Rosberg een watje is. Zo wint hij nooit de titel.quote:Op zondag 6 september 2020 13:58 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Jij denkt altijd dat ze crashen de Mercedessen. De waarheid is, is dat dit al 4 jaar niet meer is voorgekomen.
Mercedes Droomklets GENOTquote:Op zondag 6 september 2020 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Mijn voorspelling:
- geniale start Bottas
Blauw filtertje ook nog eens.quote:Op zondag 6 september 2020 14:04 schreef danos het volgende:
Wat een duikbril heeft deze sjap weer op.
Als hij weer last heeft van zijn divagedrag als eerste rijder wel jaquote:
POLLquote:Op zondag 6 september 2020 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een keer opdonderen met dat klote team en eens een echt onvoorspelbare race, veel leuker om te kijken.
Nee, ik vind het een beetje raar dat wat ooit een technologisch hoogstaand merk was, het nu moet hebben van slechte auto's met vreemde verzekerings of marketingdeals, en nog veel vreemdere pretenties.quote:Op zondag 6 september 2020 13:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Wow is je ex er met een citrofiel vandoor gegaan
De F1 Café uitzendingen zonder Tom afgelopen weken waren een verademing.quote:
Ik haat die familie intens.quote:Op zondag 6 september 2020 14:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De F1 Café uitzendingen zonder Tom afgelopen weken waren een verademing.
Jammer dat ie er vrijdag weer zat.
Bottas wordt toch tweede dit seizoen, maakt verder ook niks uit. Alsof Max het boeit dat hij tweede of derde wordt in het WK. Boeit hem geen fuck.quote:Op zondag 6 september 2020 14:17 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk dat de Mercedessen wegrijden, dat daar de focus op blijft liggen bij de regie, er een mooi gevecht komt om P3, dat als dat snel wordt gedaan en Max op 3 rijdt, het al wel klaar is voor de top 3. Mocht Max geen podium krijgen hoop ik dat Max Bottas wel voor blijft in het klassement, ze verschillen maar 3 punten en weet zo niet hoe de stand om plek 3 wordt bepaald want zowel Bottas als Max hebben een overwinning op hun naam.
En ditquote:Op zondag 6 september 2020 14:19 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bottas wordt toch tweede dit seizoen, maakt verder ook niks uit. Alsof Max het boeit dat hij tweede of derde wordt in het WK. Boeit hem geen fuck.
Dat betwijfel ik nog. Geldt overigens voor beide beweringenquote:Op zondag 6 september 2020 14:19 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bottas wordt toch tweede dit seizoen, maakt verder ook niks uit.
quote:Op zondag 6 september 2020 14:19 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bottas wordt toch tweede dit seizoen, maakt verder ook niks uit. Alsof Max het boeit dat hij tweede of derde wordt in het WK. Boeit hem geen fuck.
quote:
Ja, maar dat was echt op de Amerikaanse markt gericht, die merken bestaan (wellicht:bestonden) niet in Japan.quote:Op zondag 6 september 2020 12:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Weet jij nog wie tweede werd zonder te spieken in 2011 WK? Nou dan. Iedereen onthoudt de winnaar. Daar gaat het om. Zie commentaar Max gisteren bij Ziggo Sport na quali. Plek 2/3 boeit hem geen flikker. Echte winnaar.quote:
Neequote:Op zondag 6 september 2020 14:23 schreef opreis het volgende:
Hebben Bottas en Hamilton in 3,5 jaar eigenlijk wel eens een aanvaring op de baan gehad?
Hij is pas (echt) blij met plek 1, maar het boeit hem echt wel of hij tweede of derde wordt.quote:Op zondag 6 september 2020 14:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Weet jij nog wie tweede werd zonder te spieken in 2011 WK? Nou dan. Iedereen onthoudt de winnaar. Daar gaat het om. Zie commentaar Max gisteren bij Ziggo Sport na quali. Plek 2/3 boeit hem geen flikker. Echte winnaar.
Jij vindt het belachelijk, ik vind die sportievere uitstraling mooi. Niet iedereen heeft knaken genoeg voor een 300-400 pk sterke auto.quote:Op zondag 6 september 2020 14:24 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ja, maar dat was echt op de Amerikaanse markt gericht, die merken bestaan (wellicht:bestonden) niet in Japan.
Wat ik trouwens ook belachelijk vind zijn nu R line, M Line, AMG line etc. van VW, BMW, en Mercedes. Voor wat extra centen krijg je vleugeltjes en een badge, zodat je kan pretenderen dat je een echte R, M of AMG hebt
Volgens mij hebben ze een keer wiel op wiel gehad.quote:Op zondag 6 september 2020 14:23 schreef opreis het volgende:
Hebben Bottas en Hamilton in 3,5 jaar eigenlijk wel eens een aanvaring op de baan gehad?
Stel Hamilton moet zijn vleugel vervangen in de eerste ronde, dan wint hij nog steedsquote:Op zondag 6 september 2020 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een keer opdonderen met dat klote team en eens een echt onvoorspelbare race, veel leuker om te kijken.
Daarna moest Bottas uit de voederbak van de honden van Hamilton eten.quote:Op zondag 6 september 2020 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een keer wiel op wiel gehad.
niet als het de achtervleugel isquote:Op zondag 6 september 2020 14:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Stel Hamilton moet zijn vleugel vervangen in de eerste ronde, dan wint hij nog steeds
Nee, Hamilton heeft de lekke band.quote:Op zondag 6 september 2020 14:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Stel Hamilton moet zijn vleugel vervangen in de eerste ronde, dan wint hij nog steeds
Plofmotor.quote:Op zondag 6 september 2020 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Hamilton heeft de lekke band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |