Ik denk dat we pas volgende races het effect ervan gaan zien. Monza geeft een vertekend beeld imo.quote:Op zondag 6 september 2020 09:02 schreef bianconeri het volgende:
Terwijl eigenlijk iedereen, met bijna alle andere teams voorop, al riepen dat het afschaffen van de party mode niets gaat helpen en juist nadeliger gaat zijn.
Zeker voor een team als RB met een zwakke motor.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:47 schreef Newone82 het volgende:
Mercedes is zo veel verder dan de rest. Bron:
https://www.autosport.com(...)n-contingency--wolff
Maar wel in het gelul van Mercedes trappen. In de eerste link zegt Toto dat ze er al op voorbereid waren om party mode niet meer te gebruiken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Newone82 het volgende:
Mooi dat het bashen van Red Bull is begonnen door Mercedes. https://www.gptoday.net/n(...)le-motor-verandering
Huilie Marko en Red Bull krijgen wat ze verdienen, een nog sterker Mercedes.
Be careful what you wish for RB
Schei toch uit. Geloof je dat gelul van hem ook dat ie in de sloppenwijken opgegroeid is?quote:Op zondag 6 september 2020 09:05 schreef BroesWillems het volgende:
In de 2e link zegt Hamilton dat ze helemaal geen party mode hadden.
Wat was nu m'n eerste regel uit m'n bericht.quote:Op zondag 6 september 2020 09:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Schei toch uit. Geloof je dat gelul van hem ook dat ie in de sloppenwijken opgegroeid is?
Laat me niet lachen.
quote:Op zondag 6 september 2020 09:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat was nu m'n eerste regel uit m'n bericht.
Klopt, op deze baan zijn Mercedes, Racing Point en McLaren gewoon beter.quote:Op zondag 6 september 2020 09:32 schreef VacaLoca het volgende:
Monza maakt de rijder ook amper het verschil zie je. Alle teamgenoten zitten binnen 1 a 2 tienden van elkaar, alleen Max en Perez staan 3 tienden los van resp. Albon en Stroll.
Als Max niet die halve sec extra kan pakken met zijn talent dan zie je dat de Red Bull gewoon matig is.
Wel bijzonder dat zo'n McLaren er dan tussen staat.quote:Op zondag 6 september 2020 09:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, op deze baan zijn Mercedes, Racing Point en McLaren gewoon beter.
Ik bedoel dus meer dat niet alleen hier maar ook andere circuits de RP, Renault en McLaren al beter waren of gelijk, maar dat er voldoende stuurwerk daar bij kwam kijken dat Max zich alsnog los weet te rijden van die groep terwijl Albon aantoonde dat de auto zelf maar matig is.quote:Op zondag 6 september 2020 09:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, op deze baan zijn Mercedes, Racing Point en McLaren gewoon beter.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 6 september 2020 09:38 schreef VacaLoca het volgende:
De verwachtingen dat RB in 2022 wel ff het beste van nieuwe regels gaat profiteren, kunnen ook wel omlaag denk ik.
Vanaf de derde motor toch pas?quote:Op zondag 6 september 2020 09:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alle motoren van één leverancier (in jou voorbeeld mercedes), moeten in dezelfde stand rijden. Dus ze kunnen niet het ene team voortrekken op een ander team (in jou voorbeeld mercedes vs wiliams).
Aston Martin dan toch, denk ik.quote:Op zondag 6 september 2020 09:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ik gok zomaar dat Ricciardo de beste keuze gemaakt heeft.
Lewis pakt dit jaar de titel, wellicht volgend jaar ook nog, want zelfde regels.
Dan heeft hij het record van Schumacher en hangt ie zn helm aan de wilgen.
Vervolgens stopt Mercedes als team en zetten ze vol in op McLaren als works team.
Ik denk dat in 2022 McLaren de beste papieren in huis heeft.
No further actionquote:Op zondag 6 september 2020 10:25 schreef daNpy het volgende:
Geen straffen uitgedeeld voor het Ocon/ Raikonen/ Latifi gedoe gisteren?
Ze zijn de piepjes nog aan het plaatsen denk ik.quote:Op zondag 6 september 2020 10:47 schreef opreis het volgende:
Heeft iemand het interview van ziggo met Max na de kwali? is volgens mij de enige die ontbreekt op de site van ziggosport
Het is toch gebeurd:quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
En ik geloof hier geen reet van.
Bizar zeg. Heel raar.quote:
Is het echt zo raar? Renault wil al sinds 2017 het Alpine-merk weer op de kaart zetten. Er is geen groter uithangbord voor een automerk dan de formule 1.quote:
Eerder dit jaar was er volgens verschillende auto websites nog sprake van dat de stekker uit Alpine getrokken zou worden. Dat klopt dus blijkbaar niet.quote:Op zondag 6 september 2020 11:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is het echt zo raar? Renault wil al sinds 2017 het Alpine-merk weer op de kaart zetten. Er is geen groter uithangbord voor een automerk dan de formule 1.
Nee, het is nu één van de key merken geworden onder de nieuwe CEO Luca de Meo. Net zoals Dacia.quote:Op zondag 6 september 2020 11:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Eerder dit jaar was er volgens verschillende auto websites nog sprake van dat de stekker uit Alpine getrokken zou worden. Dat klopt dus blijkbaar niet.
Op zich wel interessant wat dat gaat brengen dan. Nieuwe modellen of dat alles wat nu als Renault Sport gebadged is simpelweg als Alpine in de markt gezet gaat worden. Zoals Cupra tegenwoordig een "automerk" is.quote:Op zondag 6 september 2020 11:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, het is nu één van de key merken geworden onder de nieuwe CEO Luca de Meo. Net zoals Dacia.
Ik hoop toch op een leuk gevecht voor plek 3quote:Op zondag 6 september 2020 10:26 schreef tja77 het volgende:
Ik verwacht een saaie optocht vanmiddag voor de F1, met 1-2 inhaalacties van Max.
Nou dat niet alleen.quote:Op zondag 6 september 2020 09:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik bedoel dus meer dat niet alleen hier maar ook andere circuits de RP, Renault en McLaren al beter waren of gelijk, maar dat er voldoende stuurwerk daar bij kwam kijken dat Max zich alsnog los weet te rijden van die groep terwijl Albon aantoonde dat de auto zelf maar matig is.
Blijf het vooralsnog een vreemde move vinden maar afwachten wat ze ermee gaan doen in de markt, AMG geeft het goede voorbeeld.quote:Op zondag 6 september 2020 11:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, het is nu één van de key merken geworden onder de nieuwe CEO Luca de Meo. Net zoals Dacia.
CDA denkwijze. Als je iets verbied bestaat het niet meerquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:03 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Hoezo? Niemand heeft partymode meer. Mercedes heeft de meest betrouwbare motor, en dus de meeste ruimte voor "agressieve" motorstanden. Ik snap niet waar de gedachte vandaan kwam dat het verbieden van meerdere engine modes ook maar iets zou gaan veranderen aan de verhoudingen tussen de teams.
Franse kleuren.quote:
Dit is wat Abiteboul er zelf over zegtquote:Op zondag 6 september 2020 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijf het vooralsnog een vreemde move vinden maar afwachten wat ze ermee gaan doen in de markt, AMG geeft het goede voorbeeld.
https://the-race.com/form(...)gets-alpine-rebrand/quote:“Right now that brand is one car, one model – A110. But we want to do more, and that needs an organisation, an engineering department, a product department, a sales, marketing and communications department.
“So that’s what I’d like to do, that’s what I’ve done for the team building an infrastructure and a platform. That’s what I’ll be doing on top [of the F1 organisation].
Max zei het dit weekend ook gewoon, dat die auto nou eenmaal niet zo snel is. Hij zegt wat wij met zijn allen al dachten, RB heeft een moeilijk af te stellen draak van een auto gebouwd en Max haalt er puur op talent meer uit dan erin zit.quote:Op zondag 6 september 2020 11:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou dat niet alleen.
De andere merken zitten zeker wel rond de RBR. Ene circuit meer dan de ander.
Albon zit nog weer ver onder wat de RBR kan. Max haalt er meer uit, Albon veel minder.
Maar op dit circuit zie je idd dat RBR, ondanks wat Max er mee kan, echt veel minder is dan soms lijkt.
Een Seat / Cupra constructie voor Renault en Alpine zou me ook niks verbazen inderdaad. Een deel van de Renault Sport straat auto's wordt al geproduceerd in Dieppe, dus die zullen op termijn wel een Alpine badge krijgen.quote:Op zondag 6 september 2020 11:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Op zich wel interessant wat dat gaat brengen dan. Nieuwe modellen of dat alles wat nu als Renault Sport gebadged is simpelweg als Alpine in de markt gezet gaat worden. Zoals Cupra tegenwoordig een "automerk" is.
“Hallo beste kijkertjes van Ziggy Sport......”quote:Op zondag 6 september 2020 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
lol. Die voorbeschouwung
(Voor de Porsche supercup)
De hele benaming van partymode en partymode ban is al incorrect.quote:Op zondag 6 september 2020 11:59 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
CDA denkwijze. Als je iets verbied bestaat het niet meer
Dezelfde onzin als bij Citroën dus, waar ze DS als nieuw merk hebben opgetuigd.quote:Op zondag 6 september 2020 11:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nah. Als het Alpine noemen staan ze niet meer zo voor schut als ze door hun eigen klantenteams om de oren gereden worden. Oh wait.... dat doen ze welquote:
Renault wilde toch ook Initiale Paris als apart merk a la DS, voor de exclusieve modellen.quote:Op zondag 6 september 2020 12:33 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dezelfde onzin als bij Citroën dus, waar ze DS als nieuw merk hebben opgetuigd.
Doet je net alsof iets exclusief is en troggelt weer een paar honderd per maand uit de zakken van de leaserijders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |