Prima voor bijna de saaiste racequote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef Newone82 het volgende:
Korste race qua duur van het seizoen. 5 kwartier maar
Nog steeds jammer dat de dubbele chcane daar weg is.quote:
Mooi toch, minder lang geklaag over de dominante Mercedes die zonder problemen naar een 1-2 rijden.quote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef Newone82 het volgende:
starten op soft en dan finishen op mediumquote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef PzKpfw het volgende:
Wat is de meest waarschijnlijke bandenstrategie volgens de experts? Max lijkt het op die mediums wel goed te doen hier.
Met wat SC’s komen we wel op 7 kwartier 😋quote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef Newone82 het volgende:
Bahrain2 wordt nog korter denk ik?quote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef Newone82 het volgende:
Ik doelde op ons aller Max uiteraard.quote:
Zodra ie op 7sec voorsprong ligt.quote:Op zondag 6 september 2020 15:08 schreef Mansjester het volgende:
In welke ronde raakt Haminton in paniek over zogenaamde problemen met de auto?
Met epo rijd ik de Mont Ventoux ook in een half uurtje op.quote:Op zondag 6 september 2020 15:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Vorige keer reed die Ferrari nog een Mercedes met drs eruit.
Ik nog sneller met autoquote:Op zondag 6 september 2020 15:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Met epo rijd ik de Mont Ventoux ook in een half uurtje op.
Bocht 1 al of later?quote:Op zondag 6 september 2020 15:10 schreef Mothzor het volgende:
Teveel egotjes van plek 3 tot 7. Verwacht wel wat drama
jaquote:Op zondag 6 september 2020 15:10 schreef RipCity het volgende:
Knalt die ZiggoGO stream er ook altijd uit bij jullie rond begin vd race?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |