Zijn trouwens de plekken van Vettel en Lewis, Bottas zou er best wel bij kunnen staan buiten beeldquote:Op zondag 6 september 2020 15:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hier dezelfde verontwaardiging over gaat zijn als de eerste twee races toen er coureurs te laat waren.
Ik gok van niet.
Corona en weinig races inderdaadquote:Op zondag 6 september 2020 15:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De laatste tijd valt het volgens mij wel mee toch? Geen noemenswaardige ongelukken of vage dingen.
Liever 5 kwartier een optocht dan 7 kwartier.quote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef Newone82 het volgende:
Korste race qua duur van het seizoen. 5 kwartier maar
Prima voor bijna de saaiste racequote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef Newone82 het volgende:
Nog steeds jammer dat de dubbele chcane daar weg is.quote:
Mooi toch, minder lang geklaag over de dominante Mercedes die zonder problemen naar een 1-2 rijden.quote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef Newone82 het volgende:
starten op soft en dan finishen op mediumquote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef PzKpfw het volgende:
Wat is de meest waarschijnlijke bandenstrategie volgens de experts? Max lijkt het op die mediums wel goed te doen hier.
Met wat SC’s komen we wel op 7 kwartier 😋quote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef Newone82 het volgende:
Bahrain2 wordt nog korter denk ik?quote:Op zondag 6 september 2020 15:07 schreef Newone82 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |