2e of 3e keer dit seizoen. Iedere keer bij warmup lap. Heel fijn.quote:Op zondag 6 september 2020 15:17 schreef Dauthi het volgende:
Ole. Ziggo Go app gooit me er uit bij de start.
Max idem.quote:Op zondag 6 september 2020 15:17 schreef beantherio het volgende:
Wat een baggerstart van Bottas weer
Parodie op een provider. Inferieure kabel genot.quote:Op zondag 6 september 2020 15:17 schreef Dauthi het volgende:
Ole. Ziggo Go app gooit me er uit bij de start.
Zo'n koekebakker moet je gewoon zo snel mogelijk voorbij.quote:Op zondag 6 september 2020 15:18 schreef -XOR- het volgende:
Ik wilde net zeggen neem nu niet te veel risico in de buurt van Stroll
Norris wel maar niet die arrogante Spanjool.quote:Op zondag 6 september 2020 15:19 schreef Breekfast het volgende:
2x McLaren op het podium zou prachtig zijn
Dat jij een auto met een sportieve uitstaling wil prima.quote:Op zondag 6 september 2020 14:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij vindt het belachelijk, ik vind die sportievere uitstraling mooi. Niet iedereen heeft knaken genoeg voor een 300-400 pk sterke auto.
Eensquote:Op zondag 6 september 2020 15:19 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het helemaal leuk met de McLarens vooraan
Auto en niets dan auto. Racen kan hij niet.quote:Op zondag 6 september 2020 15:20 schreef Justevo het volgende:
Hamilton weer geen strobreed in de weg gelegd. Beste coureur ooit.
Lachwekkend idd.quote:Op zondag 6 september 2020 15:20 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat jij een auto met een sportieve uitstaling wil prima.
Dat je auto dan op een M3 wil lijken vind ik zielig.
Net zoals vroeger een Toyota MR2 naar een Ferrari look werd omgebouwd
Wat een gekut.quote:
Hamilton en Sainz die beide ploffen.quote:Op zondag 6 september 2020 15:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Norris wel maar niet die arrogante Spanjool.
Loltrolquote:Op zondag 6 september 2020 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Auto en niets dan auto. Racen kan hij niet.
Afgunstig.quote:Op zondag 6 september 2020 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Auto en niets dan auto. Racen kan hij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |