Renaultquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen Sainz aan de start, PU problemen.
Same.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Hoopte op Hamilton, aangezien zijn plek in beeld was. Ben teleurgesteld.
Uitlaat ook onderdeel van Renault?quote:
Blijft er wel budget over voor Heinekenmeisjes?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
volgend jaar Sebastian Vettel, Nico Hulkenberg en Robert Doornbos het Formule1 tv programma presenteren.
door prut zoals het f1-cafe en peptalk te schrappen is daar budget voor.
Albon en Ricciardoquote:
Met Vettel in de zaal betalen die meiden om te mogen werkenquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Blijft er wel budget over voor Heinekenmeisjes?
Ergens begin jaren 80 is er wel eens een FP afgelast vanwege sneeuw. Argentinië geloof ik.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tijdens de wintertests komt het wel ooit voor, maar dan is de baan wel sneeuwvrij.
Maar een race... niet dat ik me kan herinneren.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
F1TV; alsof je naar de lokale stadsomroep kijkt.
Ik ben al na race 2 afgehaakt, zo'n achterstand haal je nooit meer inquote:
Het WK is allang voorbij joh. Ook als Hamilton een keer uitvalt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:47 schreef tja77 het volgende:
Deze en komende races geldt:
Exit Max en WK is voorbij.
Exit Hamilton en het WK kan nog leuk worden, ook al is Hamilton nog favoriet.
Ik hoop dat Max niet uitvalt maar Ricciardo kan zomaar een divebomb plaatsen.
Twee nulscores en alles ligt open.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het WK is allang voorbij joh. Ook als Hamilton een keer uitvalt.
In de jaren 70 blijkbaar minimaal twee keer maar enkel bij non-championship races. Zie https://www.reddit.com/r/(...)_an_f1_race/cm3hyaz/quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:38 schreef wdn het volgende:
Hebben we ooit een race gehad in de sneeuw?
Kan het me niet herinneren
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:47 schreef tja77 het volgende:
1 Plof en het gestress bij Mercedes kan beginnen. Bottas is duidelijk niet in staat Verstappen consequent achter zich te houden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het WK is allang voorbij joh. Ook als Hamilton een keer uitvalt.
In welke bocht eindigt Hamilton dan vandaag?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:56 schreef potjecreme het volgende:
Zonder publiek Max eindelijk Spa winnen.
Pics van het meisje.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een vertoning weer dat volkslied.![]()
Tegen het einde pas de geluidsschuif openzetten en een ongeīnteresseerd ogend meisje wat het staat te zingen.
Scheelt dat Max al binnen zit dus aan die kant zal hij in bocht 1 niet komen. Bocht 5 echter...quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:47 schreef tja77 het volgende:
Deze en komende races geldt:
Exit Max en WK is voorbij.
Exit Hamilton en het WK kan nog leuk worden, ook al is Hamilton nog favoriet.
Waarom zo zuur?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In welke bocht eindigt Hamilton dan vandaag?
Ik zat het net te denken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:56 schreef potjecreme het volgende:
Zonder publiek Max eindelijk Spa winnen.
Was Renault niet razendsnel in sector 1?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:58 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Scheelt dat Max al binnen zit dus aan die kant zal hij in bocht 1 niet komen. Bocht 5 echter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |