quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:47 schreef tja77 het volgende:
Ik hoop dat Max niet uitvalt maar Ricciardo kan zomaar een divebomb plaatsen.
1 Plof en het gestress bij Mercedes kan beginnen. Bottas is duidelijk niet in staat Verstappen consequent achter zich te houden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het WK is allang voorbij joh. Ook als Hamilton een keer uitvalt.
In welke bocht eindigt Hamilton dan vandaag?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:56 schreef potjecreme het volgende:
Zonder publiek Max eindelijk Spa winnen.
Pics van het meisje.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een vertoning weer dat volkslied.![]()
Tegen het einde pas de geluidsschuif openzetten en een ongeïnteresseerd ogend meisje wat het staat te zingen.
Scheelt dat Max al binnen zit dus aan die kant zal hij in bocht 1 niet komen. Bocht 5 echter...quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:47 schreef tja77 het volgende:
Deze en komende races geldt:
Exit Max en WK is voorbij.
Exit Hamilton en het WK kan nog leuk worden, ook al is Hamilton nog favoriet.
Ik hoop dat Max niet uitvalt maar Ricciardo kan zomaar een divebomb plaatsen.
Waarom zo zuur?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In welke bocht eindigt Hamilton dan vandaag?
Ik zat het net te denken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:56 schreef potjecreme het volgende:
Zonder publiek Max eindelijk Spa winnen.
Was Renault niet razendsnel in sector 1?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:58 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Scheelt dat Max al binnen zit dus aan die kant zal hij in bocht 1 niet komen. Bocht 5 echter...
En bij de start het voordeel van de rode band.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Was Renault niet razendsnel in sector 1?
Vorig jaar was dit de enige race waarin Max een incidentje had bij de start. Wie weet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:59 schreef Dimachaerus het volgende:
ik voel dat er iets heel spannends gaat gebeuren tijdens de start
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Daarom verwacht ik wel een poging van Ricciardo in de eerste ronde. Qua racepace gaat hij het niet redden tov Max.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En bij de start het voordeel van de rode band.
Kan wel interessant worden.
Jij zegt dat Verstappen gaat winnenquote:
8 km/u sneller dan Mercedes en Red Bull zit daar nog tussen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Was Renault niet razendsnel in sector 1?
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:04 schreef super_tekkel het volgende:
Nog andere mensen die vertekend beeld zagen tijdens de intro ? Leek net een 3d uitzending
Vergeet ook niet dat Kemmel straight zich nogal leent voor een goede slipstream in de eerste rondequote:Op zondag 30 augustus 2020 15:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik wel een poging van Ricciardo in de eerste ronde. Qua racepace gaat hij het niet redden tov Max.
Dus enkel ferrari teams?quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gunstig voor de manager trouwens het uitvallen van Sainz, ik heb geen relevante manageronderdelen
Daar verwacht ik dus een divebomb van Ric.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat Kemmel straight zich nogal leent voor een goede slipstream in de eerste ronde
Geef het door.quote:
Ik vrees met grote vrezenquote:Op zondag 30 augustus 2020 14:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Les Combes 1e ronde nadat Max hem laat staan.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In welke bocht eindigt Hamilton dan vandaag?
Hij zal er z’n neus (hihaho) maar al te graag tussen willen duwen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:04 schreef Justevo het volgende:
Ricciardo zal toch niet achterlijk zijn, waarom zou je in de eerste ronde iets gaan proberen als je weet dat je het daarna nooit van z'n leven bij kan houden.
Alonso weet wat ie doet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:08 schreef Gehrman het volgende:
Die stuurbeweging van Alonso op Webber had gruwelijk fout kunnen gaan.
Had, had, had, als jouw vader zich eerder had teruggetrokken was jij er niet geweest.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:08 schreef Gehrman het volgende:
Die stuurbeweging van Alonso op Webber had gruwelijk fout kunnen gaan.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:09 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom toch altijd die code rood? Is gewoon een rode vlag
Die vlieger gaat voor iedereen wel op.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:09 schreef Nattekat het volgende:
Volgens de statistieken is de kans groter op een DNF voor Hamilton dan dat hij wint
Wat?quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:10 schreef tja77 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt.
Uitlaat kaduuk.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Zit in Italië, wat is er met sainZ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |