Dertig kilometer noordelijker is het droogquote:Op zondag 6 september 2020 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Beelden van DTM zijn ook wel mooi. Echt gigantische hoosbuien, terwijl ik naar blauwe lucht zit te kijken
Ja, maar ik heb glaucoom en zo bla bla.quote:Op zondag 6 september 2020 14:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die bril van Jeroen van Inkel. Dan geloof je ook in jezelf zeg
Vloer stuk of niet, P2 was sowieso het maximale voor hemquote:Op zondag 6 september 2020 14:45 schreef Newone82 het volgende:
Bottas vernielt even zijn vloer op weg naar de grid. Die kunnen we wegstrepen voor de overwinning.
Maximaal P2 dus
Dat konden we al zonder dat hij over die curb heen reed.quote:Op zondag 6 september 2020 14:45 schreef Newone82 het volgende:
Bottas vernielt even zijn vloer op weg naar de grid. Die kunnen we wegstrepen voor de overwinning.
Maximaal P2 dus
quote:Op zondag 6 september 2020 14:45 schreef Justevo het volgende:
Kijkt iemand die pre-race show van F1tv? Die kerel lijkt op en klinkt als David Mitchell. Doet me beetje denken aan het nieuwsprogramma van een lokale omroep.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
F1TV; alsof je naar de lokale stadsomroep kijkt.
SARS-fissaquote:Op zondag 6 september 2020 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Een eerbetoon aan het COVID-19-feest“
- Jack Plooij
Sjekquote:Op zondag 6 september 2020 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Een eerbetoon aan het COVID-19-feest“
- Jack Plooij
Tja het enige dat een overwinning spannend kan maken is als er iets met beide Mercs gebeurt.quote:Op zondag 6 september 2020 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Ja, tot zo ver de enige spanning voor de overwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |