SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKDe Sahara is zonder meer erg droog.
Kijken hoelang deze blijft staanquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:59 schreef Justin_Case het volgende:
Oh had ik LAPO
Nja geeftnie. Mooie TT
Een topic vol toch welquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Kijken hoelang deze blijft staan
Ik ook al een hele tijd. Bij het minste of geringste buitelt iedereen over elkaar heen om het te veroordelenquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:59 schreef Em31 het volgende:
Ik ben ophef-moevraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk moeite hebben met zoiets en of er weer berichten gemaakt worden op basis van een paar tweets, maar er kan weer lekker gestookt worden.
Gewoon je schouders ophalen, daar wordt het leven een stuk fijner van.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:51 schreef Prisha het volgende:
Ik ga uit protest allemaal knotjes in mijn kop doen. Alleen niemand die het ziet.
Ik begin zo onderhand een beetje opstandig te worden
Ik heb 12 volgers. Ik zou alleen niet weten wat ze van mij volgen.quote:
Bazen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:59 schreef Em31 het volgende:
In beter nieuws, de HEMA heeft nu een wielrenshirt met tompoucen
[ afbeelding ]
Ik zou er bijna voor gaan wielrennenquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:59 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
truequote:Op maandag 31 augustus 2020 12:01 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi wielrenshirt
[..]
Gewoon je schouders ophalen, daar wordt het leven een stuk fijner van.
wahhhquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:59 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb zo wel een idee waarom dat zo is, maar ga je gangquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:09 schreef Meke het volgende:
Zit er iemand te wachten op een serieus antwoord over waarom ik wel begrijp dat Adèle shit over zich heen krijgt en waarom dit soort dingen anders zijn dan gekleurd haar bij Afrikaanse mensen? Zo ja zeg het maar![]()
En zo nee; best lekker weer vandaag he?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:14 schreef Mandy040986 het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties weer iedereen.![]()
Ik merk bij mezelf dat ik er wel een beetje doorheen zit, dus dit is dan wel heel goed nieuws.![]()
@:Meke ja, ze zal zeker wat meer bewegingsvrijheid hebben.
Over een klein uurtje! Dus moet nog zienquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:16 schreef molloot200 het volgende:
Ben jij al begonnen met colleges @:koffieleuk? Bevalt het?
Nouja heel kort heeft het te maken met dat "de witte mens" "de zwarte mens" onderdrukt heeft en hen nog steeds discrimineert en dat het dan een beetje stom is om selectief dingen kiest die je wel leuk vindt aan hen en dat dan mee gaat pronken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb zo wel een idee waarom dat zo is, maar ga je gang
Is inderdaad lekker weertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |