Ik plak er wel een postzegel opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger hadden we een redelijk grote vijver in de tuin hier sinds die dicht is nooit meer een mug gezien hierquote:
Er is niet zoveel water hier, wel heel veel groenquote:Op maandag 31 augustus 2020 01:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
citroen planten houd muggen tegen
Oh dearquote:Op maandag 31 augustus 2020 01:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als je vervelend bent en slechte karma komen muggen ook![]()
Ik woon boven de gracht ...quote:Op maandag 31 augustus 2020 01:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vroeger hadden we een redelijk grote vijver in de tuin hier sinds die dicht is nooit meer een mug gezien hier
met je nagel een kruis in muggen bult maken is het zo wegquote:Op maandag 31 augustus 2020 01:10 schreef BasEnAad het volgende:
Als je vaak genoeg geprikt bent, dan trekken die bultjes zo weer weg.
vroeger wel jaquote:Op maandag 31 augustus 2020 01:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
met je nagel een kruis in muggen bult maken is het zo weg
Nee je adem. Daarom zoemen ze langs je hoofd.Koolstofdioxide daar komen ze op afquote:Op maandag 31 augustus 2020 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Lichaamswarmte en geur komen muggen op af
ok hehe stoppen met ademen dusquote:Op maandag 31 augustus 2020 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je adem. Daarom zoemen ze langs je hoofd.Koolstofdioxide daar komen ze op af
Ja dat kanquote:Op maandag 31 augustus 2020 01:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ok hehe stoppen met ademen dus
of knoflook etenquote:Op maandag 31 augustus 2020 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je adem. Daarom zoemen ze langs je hoofd.Koolstofdioxide daar komen ze op af
Dan adem je ook uit mag ik hopen.quote:
idd Ik vund het gewoon lekkerquote:Op maandag 31 augustus 2020 01:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja net zolang tot het uit je porrien spuit dat zal die muggen leren
Ik ookquote:
Tot zoquote:Op maandag 31 augustus 2020 01:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga maar eens slapen veel plezier hier nog
Hup je dak opquote:Op maandag 31 augustus 2020 01:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga maar eens slapen veel plezier hier nog
Ja de jarenquote:Op maandag 31 augustus 2020 01:48 schreef Soury het volgende:
Waar zijn die herrie schoppers gebleven
Nou weken denk ikquote:
Ik zie morgen wel een beknopte samenvattingquote:
Lol dat deed je nooitquote:
Dat is lastig te zienquote:Op maandag 31 augustus 2020 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee probeerde sommigen te sussen .. achter de schermen vooral
Lekker Pullup. ik doe met je meequote:
Kreeg net een foto binnen, alles prima.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:09 schreef shiitake het volgende:
Goedemorgen!![]()
Alles goed met je kleinkind Chanel?
Lukt je dat wel denk je?quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:46 schreef chufi het volgende:
dat idd.. Het wordt weer eens tijd voor een goede nachtrust.. Op tijd naar bed en 8 uurtjes slapen
Van harte!! Wanneer is je kleinkind geboren?quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kreeg net een foto binnen, alles prima.
Fijn!quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kreeg net een foto binnen, alles prima.
Vervelend hoor dat je zo verrot slaappatroon hebtquote:
Te laat naar bed gaanquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend hoor dat je zo verrot slaappatroon hebt
Heb je zelf enig idee hoe dat komt?
Ja en terug naar normaal brengen is een stuk moeilijker denk ik.quote:
Succes, s'nachts niet meer fokken, maar schaapjes tellenquote:
Dat ... ik haal DTS uit mn ATquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Succes, s'nachts niet meer fokken, maar schaapjes tellen
dank je, vr 21/8quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van harte!! Wanneer is je kleinkind geboren?
Beter klik ik dat niet nu ik op de hometrainer zitquote:
Nee dan kan beter iets hebben waardoor, wat sneller gaan fietsenquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter klik ik dat niet nu ik op de hometrainer zit
Doen.quote:
Ben benieuwd chuf.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:11 schreef Prisha het volgende:
Goedemiddag!
Ik was gisteren voor het eerst naar ESa Space Expo geweest in Noordwijk. Was hartstikke cool
Oh dat lijkt me ook wel watquote:
Ze hadden nog maar een beperkte voorraad en enkel t-shirts in kindermaten of hoodies in XL of XXL. Anders had ik dat gedaan.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook wel watheb je een ESA T-shirt gekocht?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze hadden nog maar een beperkte voorraad en enkel t-shirts in kindermaten of hoodies in XL of XXL. Anders had ik dat gedaan.
Ik heb nog wel gekeken naar een NASA jasDie hadden ze wel in mijn maat maar er zat zo'n grote amerikaanse vlag op de schouder. Ik had zoiets van...meh...dat vind ik dan niet zo heel leuk. Maar ik twijfelde wel. Nog steeds eigenlijk
ja maar het is zo...BAM! in your facequote:Op maandag 31 augustus 2020 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Als er 1 mee kan lopen ben jij het wel
LOL stelletje fuckersquote:
Same ik ben wat katerig. En morgen wandelen met vriendquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
lekker hoor, maar ik sla een dagje over
Dan kun je maar beter fris zijnquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Same ik ben wat katerig. En morgen wandelen met vriend
Ja dat komt wel goedquote:
Flauwquote:
Niet als je net je belasting hebt ingevuld en bekijkt hoeveel je nu weer mag afstorten.quote:
Als je veel moet betalen dan heb je nog veel meer binnengehaald.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet als je net je belasting hebt ingevuld en bekijkt hoeveel je nu weer mag afstorten.
Juustemquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je veel moet betalen dan heb je nog veel meer binnengehaald.
Spammen maar!quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:55 schreef chufi het volgende:
Misschien valt er nog een gift af te trekken : FB / Donatiepagina geopend, inclusief tellert
Nummer 1 in de dooddoener-top 10.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je veel moet betalen dan heb je nog veel meer binnengehaald.
Die "grap" was ook wel een dooddoener-grapquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nummer 1 in de dooddoener-top 10.
Pure logica. Ik wou dat ik een flinke belastingaanslag kreeg, dan zou ik ook een flink inkomen hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nummer 1 in de dooddoener-top 10.
Omoda, die van die schoenen.quote:
hoor ik daar schoenen? wat is omoda?quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omoda, die van die schoenen.
Die apostrof verzon ik er even bij.
Prishquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
hoor ik daar schoenen? wat is omoda?
oh shit. Die kende ik nog nietquote:
Niet?! Ze hebben zoveel schoenenquote:
Nooit gezien. Ik heb 1 merk die me heerlijk zit en die koop ik meestal op 1 of 2 sites. Maar ik zie die ook op die omoda site dus dat is mooi. Als de prijs scheelt zou helemaal mooi zijnquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ze hebben zoveel schoenen![]()
Maar als ik wil gaan betalen loopt hij vast, al drie keer.
*nieuwsgierig isquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nooit gezien. Ik heb 1 merk die me heerlijk zit en die koop ik meestal op 1 of 2 sites. Maar ik zie die ook op die omoda site dus dat is mooi. Als de prijs scheelt zou helemaal mooi zijn
Gaborquote:
Dat is ook mijn lievelingsquote:
wahahaha boksquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook mijn lievelings
Ik heb daar echt veel schoenen en laarsjes van, de schoenen die ik wilde bestellen zijn ook Gabors.
Niet goedkoop, maar wel mooie schoenen met een goede pasvorm.quote:
Ze zitten mij echt altijd goed! Ik doe er ook écht heel lang mee. Eindelijk een paar zwarte enkellaarsjes weg moeten doen, die waren denk ik 11 jaar oud? Veel op gelopen. Wel nieuwe hakken laten zetten en laten lijmen. Maar nu waren ze toch echt op.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet goedkoop, maar wel mooie schoenen met een goede pasvorm.
Het is natuurlijk ook wat waard dat je er lang mee doet, zo heb ik een jaar 7 geleden geweldige sandalen met hak gekocht, ik vind ze elk jaar weer geweldig als ik ze in de zomer aantrek.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze zitten mij echt altijd goed! Ik doe er ook écht heel lang mee. Eindelijk een paar zwarte enkellaarsjes weg moeten doen, die waren denk ik 11 jaar oud? Veel op gelopen. Wel nieuwe hakken laten zetten en laten lijmen. Maar nu waren ze toch echt op.
heb ook een paar prachtige zwarte suede lange laarzen. Ahhhh verliefd op die dingen.
Ja wel. Ahhh ik best een flink aantal prachtige sandaaltjes. Heb ze weer boven gelegd, denk niet dat ze nog veel gedragen gaan worden. Merk dat ik daar effectief maar twee maanden op kan lopen, dan is het te koud.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wat waard dat je er lang mee doet, zo heb ik een jaar 7 geleden geweldige sandalen met hak gekocht, ik vind ze elk jaar weer geweldig als ik ze in de zomer aantrek.
Ik denk ook niet ik mijn sandaaltjes dit jaar nog aan zal hebben, ik vind het al zo herfstigquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja wel. Ahhh ik best een flink aantal prachtige sandaaltjes. Heb ze weer boven gelegd, denk niet dat ze nog veel gedragen gaan worden. Merk dat ik daar effectief maar twee maanden op kan lopen, dan is het te koud.
Schoenen
ja he. Ik zat al verliefd naar mijn laarzen te staren met het is nog geen laarzen weer. Echt van dat tussenin weer.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ook niet ik mijn sandaaltjes dit jaar nog aan zal hebben, ik vind het al zo herfstig
Je kan ze maar alvast in huis hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja he. Ik zat al verliefd naar mijn laarzen te staren met het is nog geen laarzen weer. Echt van dat tussenin weer.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:21 schreef Straatverlichting het volgende:
Vrouwen en schoenen.... zucht![]()
[ afbeelding ]
Ik zag wel mooie pumps op die omoda site. Damn. Niet doen. Control. CONTROL!!!!!quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan ze maar alvast in huis hebben
Verleidelijk hč, zo zag ik laarsjes van Shabbies, maar duurquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag wel mooie pumps op die omoda site. Damn. Niet doen. Control. CONTROL!!!!!
Louboutin?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:21 schreef Straatverlichting het volgende:
Vrouwen en schoenen.... zucht![]()
[ afbeelding ]
Huh?quote:
Hey !!quote:
Hulloquote:
Ochtendje coachen in Amsterdam, stuk wielrennen en middagje coachen in Utrechtquote:Op dinsdag 1 september 2020 05:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat brengt jou deze mooie dag
Lekker.manquote:Op dinsdag 1 september 2020 05:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ochtendje coachen in Amsterdam, stuk wielrennen en middagje coachen in Utrecht
We zijn weer echt begonnen
Corona stay away
quote:Op dinsdag 1 september 2020 05:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ochtendje coachen in Amsterdam, stuk wielrennen en middagje coachen in Utrecht
We zijn weer echt begonnen
Corona stay away
Goed bezig, ik zo eerst half uur/driekwartier met de hond weg en later op de ochtend nog een halfuurtje loopband.quote:
Sportiefquote:
Lekker bakkie, gm Chanelquote:
Alleen mensen die dag en nacht zoveel mogelijk nietszeggende shit posten winnen volgens mijquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar maak ik deze maand geen enkel kans
Wat heb je dat goed samengevatquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen mensen die dag en nacht zoveel mogelijk nietszeggende shit posten winnen volgens mij
Mijn kortste samenvatting everquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat heb je dat goed samengevat
Toch knap als ze dan ook nog full time werkenquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen mensen die dag en nacht zoveel mogelijk nietszeggende shit posten winnen volgens mij
Nou spijker en kopquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch knap als ze dan ook nog full time werken
Hahaha. Ze krijgen betaald om fulltime op kantoor te zitten. Dat is iets compleet andersquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch knap als ze dan ook nog full time werken
Hoe vonden de kids de taart Puzz?quote:
Mijn schoondochter eet hem opquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe vonden de kids de taart Puzz?
Dan ben je netter als ik.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:57 schreef puzziepie het volgende:
Toch heb ik gisteren (beleefd als ik ben) de winnaar van dit geweldige inventieve spel (een heuse hersenkraker ) netjes gefeliciteerd . Het is wel iets om trots op te zijn![]()
Hoezee hoezee hoezee
O je zoon niet?quote:
Ik ben zo netjes , ik verbaas mij er soms over hoe netjes ik benquote:
Puuuzzzzzquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zo netjes , ik verbaas mij er soms over hoe netjes ik ben
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zo netjes , ik verbaas mij er soms over hoe netjes ik ben
O , dat is een ander verhaal. Heeft je schoondochter geluk, meer voor haarquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die is aan het trainen en afvallen
Jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O , dat is een ander verhaal. Heeft je schoondochter geluk, meer voor haar
A, die is liefquote:
Nee, een zwerfhond.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Das volgens mij toch wat anders ... een soort bok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Ja.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Das volgens mij toch wat anders ... een soort bok
quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, een zwerfhond.Holy dinges !! wat een feest beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat moeten wel hele speciale schoenen zijnquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Uiteindelijk de schoenen telefonisch besteld, vanavond worden ze al bezorgd
Of ik ben gewoon ongeduldig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat moeten wel hele speciale schoenen zijn
Vrouwen begrijpen dat, D. ook, die had de laatste tijd ook nogal wat schoenenberichten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Begrijpelijk![]()
Wat voor schoenen zijn het?
Aha een sneaker ladyquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen dat, D. ook, die had de laatste tijd ook nogal wat schoenenberichten.
Een cognackleurige sneaker
Nee ik ben geen sneakerlady, maar met deze temperatuur (te fris voor een open schoen, te warm voor laarsjes) vind ik een sneaker wel fijn en ik wilde graag deze kleurquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha een sneaker lady![]()
Ik dacht hakkenschoentjes
Okay geen sneakerladyquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ben geen sneakerlady, maar met deze temperatuur (te fris voor een open schoen, te warm voor laarsjes) vind ik een sneaker wel fijn en ik wilde graag deze kleur
Wooooww !! wat een uitvindingquote:Op dinsdag 1 september 2020 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
Hebben jullie ook zo'n ladentrap?
[ afbeelding ]
Vet!!quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
nee ik heb geen trap in huisquote:Op dinsdag 1 september 2020 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt ook geen overschot aan schoenen, neem ik aan.quote:
nou ... laatst eens geteld en ik kwam op 20+ waarvan ik de meesten nooit meer draagquote:Op dinsdag 1 september 2020 13:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen overschot aan schoenen, neem ik aan.
O, dat is wel verdomde handig zegquote:Op dinsdag 1 september 2020 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Tiny houses zitten vol met dit soort oplossingenquote:Op dinsdag 1 september 2020 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is wel verdomde handig zeg
Ja, ik zie het wel eens voorbij komen, geweldig al die oplossingen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Tiny houses zitten vol met dit soort oplossingen
quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Tiny houses zitten vol met dit soort oplossingen
quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen dat, D. ook, ...
Ik heb er eentje, telt dat ook?quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
pfff net terug, toch stiekem wel warm, zeker als je een stukje loopt. De volgende twee rondes zijn voor man lief. ben vandaag 2x 40 minuten met haar weggeweest.quote:
Nee maar verdomd handig. En wat ik later lees, die tiny houses, allemaal handihe, slimme ruimte oplossingen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Wow .. Maar ik vond het ook wel te doen buiten ..quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
pfff net terug, toch stiekem wel warm, zeker als je een stukje loopt. De volgende twee rondes zijn voor man lief. ben vandaag 2x 40 minuten met haar weggeweest.
Trainingsbroek en vest, want ja je denkt dat het fris is nou...warm hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow .. Maar ik vond het ook wel te doen buiten ..
Goh, wat een verrassing dat er wat instortquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:05 schreef chufi het volgende:
Zakt het zomaar ineens in ...
https://nos.nl/artikel/23(...)deels-ingestort.html
Ja kades zijn in slechte staat ,...quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing dat er wat instort![]()
De wethouder (2018): 'Nou daar zijn we natuurlijk als de kippen bij als er echt problemen dreigen.’
https://www.at5.nl/artike(...)n-bruggen-in-de-stad
Ja, zondequote:Op dinsdag 1 september 2020 15:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kades zijn in slechte staat ,...
Flinke klus voor de komende jarenquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, zonde![]()
Hier in Utrecht overigens ook.
Zit je dan in je peperdure grachtenpand.quote:
Nouquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hopelijk stort alles in elkaar !!!
Het is al een tijdje een agenda punt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Zit je dan in je peperdure grachtenpand.
Ja, hoorde er ook al paar keer eerder over. Restauratie zou 1 mld kosten of zo, door jarenlang gebrek aan regulier onderhoudquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al een tijdje een agenda punt.
Ja klopt de kademuren zijn redelijk verrot. Het opknappen van het Muiderpoort station is uitgesteld. Plus de sloop van een aantal straten hier. Dat is voor de bewoners wel weer cool.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, hoorde er ook al paar keer eerder over. Restauratie zou 1 mld kosten of zo, door jarenlang gebrek aan regulier onderhoud
Ja, sinds 1988:quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al een tijdje een agenda punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 38 jaren van dat plan zijn al grotendeels voorbij.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Het valt vanzelf in de gracht.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, sinds 1988:
[ afbeelding ]
Die 38 jaren van dat plan zijn al grotendeels voorbij.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Opzich heb je gelijk. Ik hoop wel dat de metro wat stabieler isquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
Amsterdam is in een moeras gebouwd. Het wordt vanzelf weer een moeras.
Haai!quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:43 schreef tonja het volgende:
Haai
Ik ga vanavond om 8 uur weer tekenen, maar nu op https://www.twitch.tv/tonjatekenshow Om van de chat gebruik te kunnen maken moet je je even registreren. Het wijst zich vanzelf.
Ik heb wel die link al aangeklikt maar dat ging niet echt soepelquote:
Niet?! Hier wel, maar ik had me voor de zomerstop al geregistreerd en mijn laptop had dat onthouden, dus he was een makkie.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel die link al aangeklikt maar dat ging niet echt soepel
quote:
Wat ging er niet goed?quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel die link al aangeklikt maar dat ging niet echt soepel
Ja gedaan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:31 schreef Deisyy het volgende:
En nog even spammen https://fok.nl/shop/doneren/
Onjuist passwordquote:
Ja, anders kan je mijn boertjes niet horenquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Ow even de oortjes opladen is wel handig.
Dat wil ik natuurlijk niet missen, net als het opentrekken van een blikje bier en het doortrekken van het toiletquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, anders kan je mijn boertjes niet horen
Ik log in met een gehacked passwordquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw kut. Nieuw account aanmaken? Of is het inmiddels gelukt?
Als het maar werktquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik log in met een gehacked password
Nou nee dus. Maar maakt niet uit. Even geen zin in verderquote:
Dat mag niet !!!quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef Soury het volgende:
Vandaag wandeling gedaan in Frankendael park, relaxed en wat gegeten. Oost is leuk
Nee sorry.quote:
Nog nooit geweest, wel tig keer langsgeredenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef Soury het volgende:
Vandaag wandeling gedaan in Frankendael park, relaxed en wat gegeten. Oost is leuk
Mooi park. En lekker rustigquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, wel tig keer langsgereden
Waarom zou dat niet mogen?quote:
Ik lul ook maar wat he?quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?
BDS ook dan.. dacht alquote:
Eigenlijk dichterbij dan ik dacht. Heel mooi ook met schooltuinenquote:
Wastequote:
Ik had op de lagere school een vriendje die echt op Frankendael woonde als hoofdbewoner. echt sjieke boel.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef Soury het volgende:
Misschien heeft Jezus er wel tegenaan geplast.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:07 schreef Laysa het volgende:
Als jezus daar had gelopen dan had de boom het meegemaakt.
Dat verklaart wel de opgetrokken broekspijpenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Jezus er wel tegenaan geplast.
Ik ben ooit met mijn broer naar een groepje eiken gewandeld in Zuid Frankrijk. Ergens boven opeen plateau en die stonden daar ook al sinds Karel de Grote heerste. 1300 jaar oud. Maar dit is nog extremerquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:07 schreef Laysa het volgende:
Als jezus daar had gelopen dan had de boom het meegemaakt.
Nee, die kwam niet uit Griekenlandquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Jezus er wel tegenaan geplast.
Plato wellichtquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, die kwam niet uit Griekenland
Dat is mooiquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:06 schreef pullup het volgende:
Dit vind ik zo onvoorstelbaar 3350 jaar oud ...
[ afbeelding ]
Ik heb in duitsland in het zwarte woud ook een eikenboom gezien die was ook rond de duizend jaar oudquote:
Coachen en fietsen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef pullup het volgende:
Ik ben in een goede buiHad echt een leuke dag werk als opening vanhet jaar
En overleggen , en plannen maken en lachen met mensen en er zin in hebbenquote:
Er staan best wel weird bomen in frankendaelquote:
Dat klinkt idd als fijnquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
En overleggen , en plannen maken en lachen met mensen en er zin in hebben
Ja ikquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:17 schreef MCH het volgende:
Ik was een maand op vakantie, heb ik nog iets gemist?
Vroeger zat het daar vol met reigers die de boel onder scheten. Speciaal met bordjes die waarschuwden voor reiger schijtquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Er staan best wel weird bomen in frankendael
Ik heb er al drie gespotquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Vroeger zat het daar vol met reigers die de boel onder scheten. Speciaal met bordjes die waarschuwden voor reiger schijt
Ha ze zijn er nogquote:
Vraag je vraagquote:
Nou een maand is niet mals. Maar die heb ook wel eens te pakken gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |