Ik ben zo netjes , ik verbaas mij er soms over hoe netjes ik benquote:
Puuuzzzzzquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zo netjes , ik verbaas mij er soms over hoe netjes ik ben
quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zo netjes , ik verbaas mij er soms over hoe netjes ik ben
O , dat is een ander verhaal. Heeft je schoondochter geluk, meer voor haarquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die is aan het trainen en afvallen
Jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O , dat is een ander verhaal. Heeft je schoondochter geluk, meer voor haar
A, die is liefquote:
Nee, een zwerfhond.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Das volgens mij toch wat anders ... een soort bok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Ja.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Das volgens mij toch wat anders ... een soort bok
quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, een zwerfhond.Holy dinges !! wat een feest beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat moeten wel hele speciale schoenen zijnquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Uiteindelijk de schoenen telefonisch besteld, vanavond worden ze al bezorgd
Of ik ben gewoon ongeduldig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat moeten wel hele speciale schoenen zijn
Vrouwen begrijpen dat, D. ook, die had de laatste tijd ook nogal wat schoenenberichten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Begrijpelijk![]()
Wat voor schoenen zijn het?
Aha een sneaker ladyquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen dat, D. ook, die had de laatste tijd ook nogal wat schoenenberichten.
Een cognackleurige sneaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |