quote:Op dinsdag 1 september 2020 05:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ochtendje coachen in Amsterdam, stuk wielrennen en middagje coachen in Utrecht
We zijn weer echt begonnen
Corona stay away

Goed bezig, ik zo eerst half uur/driekwartier met de hond weg en later op de ochtend nog een halfuurtje loopband.quote:

Sportiefquote:

Lekker bakkie, gm Chanelquote:

Alleen mensen die dag en nacht zoveel mogelijk nietszeggende shit posten winnen volgens mijquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar maak ik deze maand geen enkel kans

Wat heb je dat goed samengevatquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen mensen die dag en nacht zoveel mogelijk nietszeggende shit posten winnen volgens mij

Mijn kortste samenvatting everquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat heb je dat goed samengevat

Toch knap als ze dan ook nog full time werkenquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen mensen die dag en nacht zoveel mogelijk nietszeggende shit posten winnen volgens mij

Nou spijker en kopquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch knap als ze dan ook nog full time werken

Hahaha. Ze krijgen betaald om fulltime op kantoor te zitten. Dat is iets compleet andersquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch knap als ze dan ook nog full time werken

Hoe vonden de kids de taart Puzz?quote:

Mijn schoondochter eet hem opquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe vonden de kids de taart Puzz?

Dan ben je netter als ik.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:57 schreef puzziepie het volgende:
Toch heb ik gisteren (beleefd als ik ben) de winnaar van dit geweldige inventieve spel (een heuse hersenkraker ) netjes gefeliciteerd . Het is wel iets om trots op te zijn
Hoezee hoezee hoezee

O je zoon niet?quote:

Ik ben zo netjes , ik verbaas mij er soms over hoe netjes ik benquote:

Puuuzzzzzquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zo netjes , ik verbaas mij er soms over hoe netjes ik ben

quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zo netjes , ik verbaas mij er soms over hoe netjes ik ben
 Je staat soms te kijken van je zelf zeker
 Je staat soms te kijken van je zelf zeker  

O , dat is een ander verhaal. Heeft je schoondochter geluk, meer voor haarquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die is aan het trainen en afvallen

Jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O , dat is een ander verhaal. Heeft je schoondochter geluk, meer voor haar

A, die is liefquote:

Nee, een zwerfhond.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Das volgens mij toch wat anders ... een soort bok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;

Ja.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Das volgens mij toch wat anders ... een soort bok

quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, een zwerfhond.Holy dinges !! wat een feest beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. My age is very
My age is very
Inappropriate
for my behavior

Dat moeten wel hele speciale schoenen zijnquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Uiteindelijk de schoenen telefonisch besteld, vanavond worden ze al bezorgd

Of ik ben gewoon ongeduldig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat moeten wel hele speciale schoenen zijn

Vrouwen begrijpen dat, D. ook, die had de laatste tijd ook nogal wat schoenenberichten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Wat voor schoenen zijn het?

Aha een sneaker ladyquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen dat, D. ook, die had de laatste tijd ook nogal wat schoenenberichten.
Een cognackleurige sneaker

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |