quote:Op dinsdag 1 september 2020 05:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ochtendje coachen in Amsterdam, stuk wielrennen en middagje coachen in Utrecht
We zijn weer echt begonnen
Corona stay away
Goed bezig, ik zo eerst half uur/driekwartier met de hond weg en later op de ochtend nog een halfuurtje loopband.quote:
Sportiefquote:
Lekker bakkie, gm Chanelquote:
Alleen mensen die dag en nacht zoveel mogelijk nietszeggende shit posten winnen volgens mijquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar maak ik deze maand geen enkel kans
Wat heb je dat goed samengevatquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen mensen die dag en nacht zoveel mogelijk nietszeggende shit posten winnen volgens mij
Mijn kortste samenvatting everquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat heb je dat goed samengevat
Toch knap als ze dan ook nog full time werkenquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen mensen die dag en nacht zoveel mogelijk nietszeggende shit posten winnen volgens mij
Nou spijker en kopquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch knap als ze dan ook nog full time werken
Hahaha. Ze krijgen betaald om fulltime op kantoor te zitten. Dat is iets compleet andersquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch knap als ze dan ook nog full time werken
Hoe vonden de kids de taart Puzz?quote:
Mijn schoondochter eet hem opquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe vonden de kids de taart Puzz?
Dan ben je netter als ik.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:57 schreef puzziepie het volgende:
Toch heb ik gisteren (beleefd als ik ben) de winnaar van dit geweldige inventieve spel (een heuse hersenkraker ) netjes gefeliciteerd . Het is wel iets om trots op te zijn![]()
Hoezee hoezee hoezee
O je zoon niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |