Nee ik ben geen sneakerlady, maar met deze temperatuur (te fris voor een open schoen, te warm voor laarsjes) vind ik een sneaker wel fijn en ik wilde graag deze kleurquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha een sneaker lady![]()
Ik dacht hakkenschoentjes
Okay geen sneakerladyquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ben geen sneakerlady, maar met deze temperatuur (te fris voor een open schoen, te warm voor laarsjes) vind ik een sneaker wel fijn en ik wilde graag deze kleur
Wooooww !! wat een uitvindingquote:Op dinsdag 1 september 2020 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
Hebben jullie ook zo'n ladentrap?
[ afbeelding ]
Vet!!quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
nee ik heb geen trap in huisquote:Op dinsdag 1 september 2020 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt ook geen overschot aan schoenen, neem ik aan.quote:
nou ... laatst eens geteld en ik kwam op 20+ waarvan ik de meesten nooit meer draagquote:Op dinsdag 1 september 2020 13:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen overschot aan schoenen, neem ik aan.
O, dat is wel verdomde handig zegquote:Op dinsdag 1 september 2020 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Tiny houses zitten vol met dit soort oplossingenquote:Op dinsdag 1 september 2020 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is wel verdomde handig zeg
Ja, ik zie het wel eens voorbij komen, geweldig al die oplossingen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Tiny houses zitten vol met dit soort oplossingen
quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Tiny houses zitten vol met dit soort oplossingen
quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen dat, D. ook, ...
Ik heb er eentje, telt dat ook?quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
pfff net terug, toch stiekem wel warm, zeker als je een stukje loopt. De volgende twee rondes zijn voor man lief. ben vandaag 2x 40 minuten met haar weggeweest.quote:
Nee maar verdomd handig. En wat ik later lees, die tiny houses, allemaal handihe, slimme ruimte oplossingen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Wow .. Maar ik vond het ook wel te doen buiten ..quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
pfff net terug, toch stiekem wel warm, zeker als je een stukje loopt. De volgende twee rondes zijn voor man lief. ben vandaag 2x 40 minuten met haar weggeweest.
Trainingsbroek en vest, want ja je denkt dat het fris is nou...warm hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow .. Maar ik vond het ook wel te doen buiten ..
Goh, wat een verrassing dat er wat instortquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:05 schreef chufi het volgende:
Zakt het zomaar ineens in ...
https://nos.nl/artikel/23(...)deels-ingestort.html
Ja kades zijn in slechte staat ,...quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing dat er wat instort![]()
De wethouder (2018): 'Nou daar zijn we natuurlijk als de kippen bij als er echt problemen dreigen.’
https://www.at5.nl/artike(...)n-bruggen-in-de-stad
Ja, zondequote:Op dinsdag 1 september 2020 15:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kades zijn in slechte staat ,...
Flinke klus voor de komende jarenquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, zonde![]()
Hier in Utrecht overigens ook.
Zit je dan in je peperdure grachtenpand.quote:
Nouquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hopelijk stort alles in elkaar !!!
Het is al een tijdje een agenda punt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Zit je dan in je peperdure grachtenpand.
Ja, hoorde er ook al paar keer eerder over. Restauratie zou 1 mld kosten of zo, door jarenlang gebrek aan regulier onderhoudquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al een tijdje een agenda punt.
Ja klopt de kademuren zijn redelijk verrot. Het opknappen van het Muiderpoort station is uitgesteld. Plus de sloop van een aantal straten hier. Dat is voor de bewoners wel weer cool.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, hoorde er ook al paar keer eerder over. Restauratie zou 1 mld kosten of zo, door jarenlang gebrek aan regulier onderhoud
Ja, sinds 1988:quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al een tijdje een agenda punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 38 jaren van dat plan zijn al grotendeels voorbij.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Het valt vanzelf in de gracht.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, sinds 1988:
[ afbeelding ]
Die 38 jaren van dat plan zijn al grotendeels voorbij.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Opzich heb je gelijk. Ik hoop wel dat de metro wat stabieler isquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
Amsterdam is in een moeras gebouwd. Het wordt vanzelf weer een moeras.
Haai!quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:43 schreef tonja het volgende:
Haai
Ik ga vanavond om 8 uur weer tekenen, maar nu op https://www.twitch.tv/tonjatekenshow Om van de chat gebruik te kunnen maken moet je je even registreren. Het wijst zich vanzelf.
Ik heb wel die link al aangeklikt maar dat ging niet echt soepelquote:
Niet?! Hier wel, maar ik had me voor de zomerstop al geregistreerd en mijn laptop had dat onthouden, dus he was een makkie.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel die link al aangeklikt maar dat ging niet echt soepel
quote:
Wat ging er niet goed?quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel die link al aangeklikt maar dat ging niet echt soepel
Ja gedaan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:31 schreef Deisyy het volgende:
En nog even spammen https://fok.nl/shop/doneren/
Onjuist passwordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |