Ik ben ooit met mijn broer naar een groepje eiken gewandeld in Zuid Frankrijk. Ergens boven opeen plateau en die stonden daar ook al sinds Karel de Grote heerste. 1300 jaar oud. Maar dit is nog extremerquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:07 schreef Laysa het volgende:
Als jezus daar had gelopen dan had de boom het meegemaakt.
Nee, die kwam niet uit Griekenlandquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Jezus er wel tegenaan geplast.
Plato wellichtquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, die kwam niet uit Griekenland
Dat is mooiquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:06 schreef pullup het volgende:
Dit vind ik zo onvoorstelbaar 3350 jaar oud ...
[ afbeelding ]
Ik heb in duitsland in het zwarte woud ook een eikenboom gezien die was ook rond de duizend jaar oudquote:
Coachen en fietsen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef pullup het volgende:
Ik ben in een goede buiHad echt een leuke dag werk als opening vanhet jaar
En overleggen , en plannen maken en lachen met mensen en er zin in hebbenquote:
Er staan best wel weird bomen in frankendaelquote:
Dat klinkt idd als fijnquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
En overleggen , en plannen maken en lachen met mensen en er zin in hebben
Ja ikquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:17 schreef MCH het volgende:
Ik was een maand op vakantie, heb ik nog iets gemist?
Vroeger zat het daar vol met reigers die de boel onder scheten. Speciaal met bordjes die waarschuwden voor reiger schijtquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Er staan best wel weird bomen in frankendael
Ik heb er al drie gespotquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Vroeger zat het daar vol met reigers die de boel onder scheten. Speciaal met bordjes die waarschuwden voor reiger schijt
Ha ze zijn er nogquote:
Vraag je vraagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |