Ja, anders kan je mijn boertjes niet horenquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Ow even de oortjes opladen is wel handig.
Dat wil ik natuurlijk niet missen, net als het opentrekken van een blikje bier en het doortrekken van het toiletquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, anders kan je mijn boertjes niet horen
Ik log in met een gehacked passwordquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw kut. Nieuw account aanmaken? Of is het inmiddels gelukt?
Als het maar werktquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik log in met een gehacked password
Nou nee dus. Maar maakt niet uit. Even geen zin in verderquote:
Dat mag niet !!!quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef Soury het volgende:
Vandaag wandeling gedaan in Frankendael park, relaxed en wat gegeten. Oost is leuk
Nee sorry.quote:
Nog nooit geweest, wel tig keer langsgeredenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef Soury het volgende:
Vandaag wandeling gedaan in Frankendael park, relaxed en wat gegeten. Oost is leuk
Mooi park. En lekker rustigquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, wel tig keer langsgereden
Waarom zou dat niet mogen?quote:
Ik lul ook maar wat he?quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?
BDS ook dan.. dacht alquote:
Eigenlijk dichterbij dan ik dacht. Heel mooi ook met schooltuinenquote:
Wastequote:
Ik had op de lagere school een vriendje die echt op Frankendael woonde als hoofdbewoner. echt sjieke boel.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef Soury het volgende:
Misschien heeft Jezus er wel tegenaan geplast.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:07 schreef Laysa het volgende:
Als jezus daar had gelopen dan had de boom het meegemaakt.
Dat verklaart wel de opgetrokken broekspijpenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Jezus er wel tegenaan geplast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |