Nummer 1 in de dooddoener-top 10.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je veel moet betalen dan heb je nog veel meer binnengehaald.
Die "grap" was ook wel een dooddoener-grapquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nummer 1 in de dooddoener-top 10.
Pure logica. Ik wou dat ik een flinke belastingaanslag kreeg, dan zou ik ook een flink inkomen hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nummer 1 in de dooddoener-top 10.
Omoda, die van die schoenen.quote:
hoor ik daar schoenen? wat is omoda?quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omoda, die van die schoenen.
Die apostrof verzon ik er even bij.
Prishquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
hoor ik daar schoenen? wat is omoda?
oh shit. Die kende ik nog nietquote:
Niet?! Ze hebben zoveel schoenenquote:
Nooit gezien. Ik heb 1 merk die me heerlijk zit en die koop ik meestal op 1 of 2 sites. Maar ik zie die ook op die omoda site dus dat is mooi. Als de prijs scheelt zou helemaal mooi zijnquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ze hebben zoveel schoenen![]()
Maar als ik wil gaan betalen loopt hij vast, al drie keer.
*nieuwsgierig isquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nooit gezien. Ik heb 1 merk die me heerlijk zit en die koop ik meestal op 1 of 2 sites. Maar ik zie die ook op die omoda site dus dat is mooi. Als de prijs scheelt zou helemaal mooi zijn
Gaborquote:
Dat is ook mijn lievelingsquote:
wahahaha boksquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook mijn lievelings
Ik heb daar echt veel schoenen en laarsjes van, de schoenen die ik wilde bestellen zijn ook Gabors.
Niet goedkoop, maar wel mooie schoenen met een goede pasvorm.quote:
Ze zitten mij echt altijd goed! Ik doe er ook écht heel lang mee. Eindelijk een paar zwarte enkellaarsjes weg moeten doen, die waren denk ik 11 jaar oud? Veel op gelopen. Wel nieuwe hakken laten zetten en laten lijmen. Maar nu waren ze toch echt op.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet goedkoop, maar wel mooie schoenen met een goede pasvorm.
Het is natuurlijk ook wat waard dat je er lang mee doet, zo heb ik een jaar 7 geleden geweldige sandalen met hak gekocht, ik vind ze elk jaar weer geweldig als ik ze in de zomer aantrek.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze zitten mij echt altijd goed! Ik doe er ook écht heel lang mee. Eindelijk een paar zwarte enkellaarsjes weg moeten doen, die waren denk ik 11 jaar oud? Veel op gelopen. Wel nieuwe hakken laten zetten en laten lijmen. Maar nu waren ze toch echt op.
heb ook een paar prachtige zwarte suede lange laarzen. Ahhhh verliefd op die dingen.
Ja wel. Ahhh ik best een flink aantal prachtige sandaaltjes. Heb ze weer boven gelegd, denk niet dat ze nog veel gedragen gaan worden. Merk dat ik daar effectief maar twee maanden op kan lopen, dan is het te koud.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wat waard dat je er lang mee doet, zo heb ik een jaar 7 geleden geweldige sandalen met hak gekocht, ik vind ze elk jaar weer geweldig als ik ze in de zomer aantrek.
Ik denk ook niet ik mijn sandaaltjes dit jaar nog aan zal hebben, ik vind het al zo herfstigquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja wel. Ahhh ik best een flink aantal prachtige sandaaltjes. Heb ze weer boven gelegd, denk niet dat ze nog veel gedragen gaan worden. Merk dat ik daar effectief maar twee maanden op kan lopen, dan is het te koud.
Schoenen
ja he. Ik zat al verliefd naar mijn laarzen te staren met het is nog geen laarzen weer. Echt van dat tussenin weer.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ook niet ik mijn sandaaltjes dit jaar nog aan zal hebben, ik vind het al zo herfstig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |