Spaanse genen vermoed ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja smaken verschillen. Maar een kind die ze lekker vindt hoor je niet zo vaak.
O, je dochter heeft spaansbloed.quote:
mmm je maakt dat ik zin in patat ga krijgenquote:
Heb je de goeie aardappels wel in huis dan kan ze wel gaan makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmm je maakt dat ik zin in patat ga krijgen
Daar eten ze sws veel meer seafood...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, je dochter heeft spaansbloed.
Ja zou kunnen, weet niet of ze daar veel mosselen eten.
Nee, volgende maand komen de bintjes weer. Maar ik heb wel zelf voorgebakken patat in de vriezer liggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je de goeie aardappels wel in huis dan kan ze wel gaan maken![]()
Proost geniet er van!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:18 schreef Laysa het volgende:
Ik schenk mezelf eens een lekker wijntje in
Oh dan ga die toch maken..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, volgende maand komen de bintjes weer. Maar ik heb wel zelf voorgebakken patat in de vriezer liggen
Ja, dan wordt het je met de paplepel ingegotenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar eten ze sws veel meer seafood...
Je bent er mooi op tijd bijquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:18 schreef Laysa het volgende:
Ik schenk mezelf eens een lekker wijntje in
Lekker geniet er van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dan ga die toch maken..
Ik heb een zak verse friet liggen voor t weekend
De 4 zit in de klok, weekend enz enz.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er mooi op tijd bij
Proost Laysa
OM 4 min over 12 zit de 4 er ook inquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
De 4 zit in de klok, weekend enz enz.
Zelf gemaakt of uit een zak?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dan ga die toch maken..
Ik heb een zak verse friet liggen voor t weekend
O lekker, welke smaak?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:26 schreef puzziepie het volgende:
Zit net een bak ijs naar binnen te werken
Tiramisuquote:
O dat is wel een lekker smaak jammieeeeeeequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tiramisumoet zo nog een taart maken maar geen zin in
![]()
Dat wordt dus zin maken
Cheesecake , ben nog in discussie over de smaakquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel een lekker smaak jammieeeeeee
Wat voor taart ga je maken?
Het staat verdomme in je qoutequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel een lekker smaak jammieeeeeee
Wat voor taart ga je maken?
DIe heb ik nu nog nooit gehad. Moet het ook eens gaan proberen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Cheesecake , ben nog in discussie over de smaak
Ik heb een angus burger vandaag en spinazie met knoflook. Ik hou mijn maandag/vrijdag vega niet volquote:
Ja, dan laat je ze graag staan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:31 schreef Soury het volgende:
Oh Mosselen ik durf het niet meer. Super lekker maar een paar keer vreselijk misselijk geworden. En koop niet te veel bier Deis. Dat kan je een wc pot kosten.
Is lekker , en leuk om te maken , als je zin hebt tenminstequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik nu nog nooit gehad. Moet het ook eens gaan proberen.
Ja, dan laat je ze graag staan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:31 schreef Soury het volgende:
Oh Mosselen ik durf het niet meer. Super lekker maar een paar keer vreselijk misselijk geworden. En koop niet te veel bier Deis. Dat kan je een wc pot kosten.
Nee, de smaak van het ijs staat er. Niet van de taartquote:
Ik denk dat ik eerst eens zo taart ga kopen of een stukje als dat kan. Ik kan mij er niets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is lekker , en leuk om te maken , als je zin hebt tenminste
Best makkelijk. Mocht je de lekkerste willen maken. CUL / Cheesecake !!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik nu nog nooit gehad. Moet het ook eens gaan proberen.
Ja je kan kopen maar ook maken , wat soury zegt : zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst eens zo taart ga kopen of een stukje als dat kan. Ik kan mij er niets bij voorstellen.
O ziet er wel lekker uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Best makkelijk. Mocht je de lekkerste willen maken. CUL / Cheesecake !!
Ben wel van het zelf maken hoor, maar zo hele taart is zoveel voor mij alleenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja je kan kopen maar ook maken , wat soury zegt : zo moeilijk is het niet
Goed beginquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ziet er wel lekker uit
Ga het een keer proberen. De koekjes heb ik al in huis zie ik
Ja zeker dat doe ik ook. Ik eet ook geen hele taartquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel van het zelf maken hoor, maar zo hele taart is zoveel voor mij alleen
Maar kan vast en zeker ook in de vriezer.
Ik ga het een keer uit proberen
Knoflookquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een angus burger vandaag en spinazie met knoflook. Ik hou mijn maandag/vrijdag vega niet vol
Nou volgende week maar eens doen dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker dat doe ik ook. Ik eet ook geen hele taart
Je kan het zeker invriezenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel van het zelf maken hoor, maar zo hele taart is zoveel voor mij alleen
Maar kan vast en zeker ook in de vriezer.
Ik ga het een keer uit proberen
Dat is iets wat ik altijd in huis heb. Plus als mijn tabasco fles half leeg ik, dan word ik nerveus en koop een nieuwequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Knoflook
Ik neem extra knoflooksaus bij mijn mixed grill
Super lekker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou volgende week maar eens doen dan.
Heb je wel eens slagroom truffels zelf gemaakt mmmmmmmmmmmmm ook zo lekkerquote:
Nee ik vind ze wel lekker, klinkt moeilijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wel eens slagroom truffels zelf gemaakt mmmmmmmmmmmmm ook zo lekker
Nee, is niet echt moeilijk maar wel veel werk vind ik. Maar zo lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vind ze wel lekker, klinkt moeilijk
Tabasco heb ik nog nooit in huis gehad, en ben er nooit nerveus omquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik altijd in huis heb. Plus als mijn tabasco fles half leeg ik, dan word ik nerveus en koop een nieuwe
Ik ben niet echt secuur.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is niet echt moeilijk maar wel veel werk vind ik. Maar zo lekker
Mijn pa werd 90 en heb er toen 90 voor hem gemaakt en een grote 90 ook van slagroomtruffel/
Het is wel een secuur werkje. Maar het lukte mij in een keer.
Alles wat rood is moet tabasco over. Pizza, pasta (met tomaten) Saté saus enz...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Tabasco heb ik nog nooit in huis gehad, en ben er nooit nerveus om
Het is gewoon heel langzaam de slagroom bij de boter gieten en ondertussen kloppenquote:
Ok opgeslagen Ga ik een keer proberenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon heel langzaam de slagroom bij de boter gieten en ondertussen kloppen
https://www.laurasbakery.nl/slagroomtruffels Heb zelf geen vanille gebruikt
Ik doe altijd als de truffel opgespoten is een zo prikkertje er achter in steken en dan in de vriezer zettenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok opgeslagen Ga ik een keer proberen
Dan zal je net zien dat ze niet komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:56 schreef Soury het volgende:
Ik liep langs de Xenos en ze hadden vliegenmeppers die op stroom werken. Ik zit al uren klaar totdat een kut vlieg langskomt. Ik moet me wel inhouden om het zelf te testen.
Heel zelden maar één maakt me gekquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zal je net zien dat ze niet komen.
Ik ben blij dat ik horren door het hele huis hebt, komt zelden een vlieg binnen meer
Uit een zakquote:
Ik wil de thrill hebben van een elektrocutiequote:
Apartquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Witte vlinders zie je hier ook meer, als die anderen
Weet nog wel dat je ze vroeger echt veel meer zagquote:
Net zoals mensen hun huis op een actieve vulkaan zetten en dan klagen dat lava door de woonkamer looptquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:06 schreef Soury het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-camping-spitsbergen
Uhh serieus? Daar wonen die dieren nou eenmaal. Je krijgt wat je wilt toch? Ik hoop dat er een filmpje is. Man3 Ga zwemmen met haaien en klaag dat ze je aanvallen. Het is een feit dat deze dieren niet door onze straten lopen toch?
Nou ja maar toen was ik meer in de natuur. Toen waren vlinders cool. In de stad zag ik ze niet veelquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet nog wel dat je ze vroeger echt veel meer zag
Gingen ze altijd vangenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja maar toen was ik meer in de natuur. Toen waren vlinders cool. In de stad zag ik ze niet veel
Het is werkelijk om je dood te schamen. Dieren afschieten omdat ze daar nou eenmaal horenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Net zoals mensen hun huis op een actieve vulkaan zetten en dan klagen dat lava door de woonkamer loopt
ja. Eigen schuld dikke bult. Jij komt in hun gebied. Moet je ook maar dealen met het gevolg. Bah. Ik heb zo'n hekel aan dit soort berichten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is werkelijk om je dood te schamen. Dieren afschieten omdat ze daar nou eenmaal horen
Ja dat was grappig en is gelukkig niet gebeurt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Net als die Duitser die achter wilde zwijnen aan rende, omdat zijn tas was gepakt door die beestenMoesten die dieren ook maar afgeschoten worden dacht dat ik dat had gelezen..
Zou ook best een domme actie zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was grappig en is gelukkig niet gebeurt.
In je blote reet achter dat dier aanrennen was grappig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou ook best een domme actie zijn
Ellende dus, nu maar hope dat je elektrische goed zijn werk doetquote:
Ze hebben dat ding gezien denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende dus, nu maar hope dat je elektrische goed zijn werk doet
Is vaak zo. Maar beter dan blijven ze tenminste wegquote:
Zal ook de temperatuur wel zijn. Ik had ook veel fruitvliegjes. Ik heb alles in de ijskast maar die fuckers zijn ook gek op koffie blijkbaar. Ik heb een trap staan met appel azijn en een druppel afwasmiddel. Bakje en plastic erover gaatjes en ze verzuipen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is vaak zo. Maar beter dan blijven ze tenminste weg
O dat is helemaal ellende die fruitvliegjes, goed idee om het zo te doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ook de temperatuur wel zijn. Ik had ook veel fruitvliegjes. Ik heb alles in de ijskast maar die fuckers zijn ook gek op koffie blijkbaar. Ik heb een trap staan met appel azijn en een druppel afwasmiddel. Bakje en plastic erover gaatjes en ze verzuipen.
Jaa en die beesten kunnen sneller rennen dan die manquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
In je blote reet achter dat dier aanrennen was grappig.Dat besefte hij zelf ook.
Koffieprut, restjes wijn in het glas en (hoe kan het ook anders) fruit zijn een waar walhalla voor fruitvliegjes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ook de temperatuur wel zijn. Ik had ook veel fruitvliegjes. Ik heb alles in de ijskast maar die fuckers zijn ook gek op koffie blijkbaar. Ik heb een trap staan met appel azijn en een druppel afwasmiddel. Bakje en plastic erover gaatjes en ze verzuipen.
Ohhquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Koffieprut, restjes wijn in het glas en (hoe kan het ook anders) fruit zijn een waar walhalla voor fruitvliegjes.
Tipje: ze hebben een pesthekel aan kruidnagel.
Zeg dat maar tegen Deissyquote:
Ze zijn irritant maar muggen ook veel hier. Ik slaap onder een klamboequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Weinig last gehad van fruitvliegjes..
Muggen wel, vooral irritant als je aan het eten bentquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn irritant maar muggen ook veel hier. Ik slaap onder een klamboe
Lig je met je voet er tegenaan wordt je alsnog gestoken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Muggen wel, vooral irritant als je aan het eten bent
En sla ze dood, vervolgens heb je weer net zoveel
Klamboe ook gehad vroeger
Moet je ook om denken dan, of gewoon onder een deken liggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Lig je met je voet er tegenaan wordt je alsnog gestoken.
Nah ze komen ook wel eens binnen (door een gat, wat ik nu met knijpers heb opgelost.) Dan is het makkelijk om ze te vermoorden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet je ook om denken dan, of gewoon onder een deken liggen
Dat is waarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ze komen ook wel eens binnen (door een gat, wat ik nu met knijpers heb opgelost.) Dan is het makkelijk om ze te vermoorden.
Een paar kruidnageltjes op de plek waar ze het meest voorkomen kan wonderen doen. Ook op de fruitschaal in de keuken hebben we altijd een paar kruidnageltjes liggen. Nooit lastquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
OhhIk spoel alles af. Waar moet ik kruidnagel dan verstoppen?
Gezelligquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:32 schreef Soury het volgende:
Er komen wel vlinders op mijn balkon, zal wel de plantjes zijn. Het zijn witte vlinders btw. [ link | afbeelding ]
Die nuke ik niet
Hier was het net ook zonnig en donker ...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Er komt een lekker luchtje aandrijven.![]()
[ afbeelding ]
Ziet er wel mooi uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Er komt een lekker luchtje aandrijven.![]()
[ afbeelding ]
En weer een stukje kleiner door die achterlijke afzinking van de Hertogin Hedwigepolder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:54 schreef mazaru het volgende:
Even ter verduidelijking![]()
[ afbeelding ]
Die Belgen hadden dus gewoon landjepik gedaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:54 schreef mazaru het volgende:
Even ter verduidelijking![]()
[ afbeelding ]
Leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:58 schreef Deisyy het volgende:
@:pullup dat waren prima La Chouffe mosselen
quote:
Echt een prima combi ja, ik had zelf een sausje gemaakt an mayo, mosterd en stukjes augurk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuken goed bier ook idd, past er prima bij
![]()
Ik krijg er nu ook trek in haha, morgen maar eens brouwen
Oehquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt een prima combi ja, ik had zelf een sausje gemaakt an mayo, mosterd en stukjes augurk.
Ja paar patatjes erbij, maar dat was eigenlijk teveel want ik had 2 kg mosselen ppquote:
Mwah hoeft niet perse.Mooi huisje bouwen op de top van zo'n Ardennetje en dan met uitzicht biertjes tankenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan een brug over België leggen ofzo?
Lolquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja paar patatjes erbij, maar dat was eigenlijk teveel want ik had 2 kg mosselen pp
Ik heb vandaag de buien mooi ontwekenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:07 schreef chufi het volgende:
Man3 het is hier flink aan het knallen buiten ..
Ondertussen luisterend naar de stiltequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah hoeft niet perse.Mooi huisje bouwen op de top van zo'n Ardennetje en dan met uitzicht biertjes tanken
Precies op de juiste tijd volgens mij..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de buien mooi ontweken
Doden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:07 schreef chufi het volgende:
Man3 het is hier flink aan het knallen buiten ..
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja paar patatjes erbij, maar dat was eigenlijk teveel want ik had 2 kg mosselen pp
Ik heb toch maar geen buitenland gedaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ondertussen luisterend naar de stilte
Niet alles is op, ik heb een paar in een tuppie gedaan om op te bakken met wat ui en paprikaquote:
We zaten midden in de zomer storm. Allemachtig joh.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet alles is op, ik heb een paar in een tuppie gedaan om op te bakken met wat ui en paprika![]()
Heb je het leuk gehad in Zeeuwenland?
Je kan er prachtig wandelen en fietsen, maar dan is een beetje droog weer wel fijn, ik was er twee jaar geleden met kerst en toen was het vooral nat. En in een Ardens huisje zit je best rustig, dat is coronatechnisch best goed te doen denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb toch maar geen buitenland gedaanMaar blijft wel kriebelen.
Ook van de winter zit je in zo'n Ardennen huisje prima met een haardvuur en zo, ga dan wel een weekje doen
Dan had je de wind bijna uit eerste hand, maar even eruit is inderdaad wel lekker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
We zaten midden in de zomer storm. Allemachtig joh.
Ja was leuk om er even uit te zijn.
Heel ver hoef ik ook niet perse over het algemeen, heb zo mijn vaste gebieden waar ik heen ga, bijv naar Nice om mijn familie te bezoeken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan er prachtig wandelen en fietsen, maar dan is een beetje droog weer wel fijn, ik was er twee jaar geleden met kerst en toen was het vooral nat. En in een Ardens huisje zit je best rustig, dat is coronatechnisch best goed te doen denk ik.
Ik heb die behoefte momenteel helemaal niet, eigenlijk ben ik er zelf wel verbaasd over want ik ga normaal graag naar het buitenland, maar zat eerder vandaag gewoon weer voor een Waddeneiland te kijken
Haha Gaat vast goed komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ga morgen een dagje naar de kust. Heb het weer niet durven checken.
Ik heb ook geen idee...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
Nice hoef je nu ook niet naar toe, hoop dat het volgend jaar wel weer kan, maar zien is geloven wat dat betreft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel ver hoef ik ook niet perse over het algemeen, heb zo mijn vaste gebieden waar ik heen ga, bijv naar Nice om mijn familie te bezoeken.
Voor dat roeien ga ik vaak wel over de hele wereld maar op vakantie is West Europa ruim goed genoeg.
Volgend jaar weer
Hopelijk waaien de buien overquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
We denken aan Katwijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hopelijk waaien de buien over
Waar ga je naartoe?
Ik was laatst in Kijkduin met mijn dochter, dat vond ik ook een heel mooi gebied.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
We denken aan Katwijk.
Scheveningen ken ik wel zo onderhand. of Bergen, maar dat is weer een uur noordelijker.
Dat is vlak bij Scheveningen toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was laatst in Kijkduin met mijn dochter, dat vond ik ook een heel mooi gebied.
Dat is wel heel verleidelijk om van alles af te drukken, maar wel leuk want ik druk eigenlijk helemaal geen foto's meer af en het leukste is toch wel om on fotoalbums te bladeren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:31 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb de Hema fotoservice ontdekt vandaag.![]()
Wat een gemak.
Voor een paar cent kun je van je foon of je usb foto's laten afdrukken.
Zo simpel.
Yep, maar een stuk minder toeristisch, maar wel een heel mooi natuurgebied daar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is vlak bij Scheveningen toch?
Nou, Mo maakte veel selfies.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel heel verleidelijk om van alles af te drukken, maar wel leuk want ik druk eigenlijk helemaal geen foto's meer af en het leukste is toch wel om on fotoalbums te bladeren.
Maar dan zijn dat hele kostbare foto's, of vind je het heel confronterend?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou, Mo maakte veel selfies.![]()
Niks voor hem, maar dat deed hij voor mij, en ik heb alles afgedrukt nu. Voelt goed.
Nee. Ik ben van de generatie denk ik dat je iets tastbaars wilt hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zijn dat hele kostbare foto's, of vind je het heel confronterend?
Ik weet nog dat ik het nog tijden na het overlijden van mijn zus zo confronterend vond om haar op een foto te zien of dat nou op papier of digitaal was.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee. Ik ben van de generatie denk ik dat je iets tastbaars wilt hebben.
Foto's op een mobiel of een laptop voelt voor mij als niet veilig.
Nu heb ik ze in een envelop en dat voelt zeker, daar kan ik altijd naar kijken.
Ouderwets, weet het.
Ik heb ze ook weggestopt. Maar dat ik ze heb voelt goed. Ooit kijk ik alles terug.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik het nog tijden na het overlijden van mijn zus zo confronterend vond om haar op een foto te zien of dat nou op papier of digitaal was.
Je hebt er wel mooie herinneringen aan
Alles op je eigen tempo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb ze ook weggestopt. Maar dat ik ze heb voelt goed. Ooit kijk ik alles terug.
Een Amsterdammer ging kamperen in de habitat van een ijsbeer, die daar niet op zat te wachten en de man heeft opgevreten. Helaas is de ijsbeer doodgeschotenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:05 schreef Gooddeal het volgende:
Wat is dat met die ijsbeer die iemand opgegeten heeft dan.
Zie iets langskomen
Man man. Omgekeerde wereld weer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Amsterdammer ging kamperen in de habitat van een ijsbeer, die daar niet op zat te wachten en de man heeft opgevreten. Helaas is de ijsbeer doodgeschoten
Ik ben er veel geweest toen ik jong was ook op camping Ockenburg, het strand, gave tijd, ook Scheveningen, ik kom oorspronkelijk uit Den Haag. Ja heb er genoeg voetstappen liggen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was laatst in Kijkduin met mijn dochter, dat vond ik ook een heel mooi gebied.
"Doet ie anders nooit".quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Man man. Omgekeerde wereld weer.
Ja krom hčquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Amsterdammer ging kamperen in de habitat van een ijsbeer, die daar niet op zat te wachten en de man heeft opgevreten. Helaas is de ijsbeer doodgeschoten
Ik was er nog nooit geweest, want strand genoeg hier in de buurt, maar vond het een hele mooie omgeving, als zal jij in die tijd oog hebben gehad voor andere zakenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben er veel geweest toen ik jong was ook op camping Ockenburg, het strand, gave tijd, ook Scheveningen, ik kom oorspronkelijk uit Den Haag. Ja heb er genoeg voetstappen liggen.
Is ook niet juist...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
Maar nog vind ik het niet juist dat als een wild dier die in zijn eigen habitat is, een mens aanvalt dat die wordt neergeschoten.
Ja daarom geen bevestiging dat het er mooi was, ik kwam er vaak. Als ik terug graaf in mijn geheugen...ja mooi.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er nog nooit geweest, want strand genoeg hier in de buurt, maar vond het een hele mooie omgeving, als zal jij in die tijd oog hebben gehad voor andere zaken
Mooie herinneringen in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja daarom geen bevestiging dat het er mooi was, ik kwam er vaak. Als ik terug graaf in mijn geheugen...ja mooi.
Een kuil op het strand het ruisen van de zee, zwoel briesje....quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie herinneringen in ieder geval
Herkenbaar hoor, ik heb mijn halve jeugd in Zeeland doorgebrachtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een kuil op het strand het ruisen van de zee, zwoel briesje....![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor, ik heb mijn halve jeugd in Zeeland doorgebracht
Dacht dat je daar nu nog woonde?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor, ik heb mijn halve jeugd in Zeeland doorgebracht
Nee ik woon in Zuid-Holland, mijn hele leven al gewoon, opgegroeid in Rotterdam, daar weg gegaan toen ik 20 was, maar wel op een steenworp afstand van de kust woon.quote:
ah oke, ik ben op mijn 21e getrouwd en een dag later uit Den Haag weggegaan, heb zo'n btje Nederland doorgezworven, vanwege werk, scheiding etc en woon nu het langst hier in uden, mooi hier, ook hier... maar blijf een kind van een vissers/zeevaardersgeslacht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik woon in Zuid-Holland, mijn hele leven al gewoon, opgegroeid in Rotterdam, daar weg gegaan toen ik 20 was, maar wel op een steenworp afstand van de kust woon.
Ik kan me voorstellen dat het in Uden toch wel heel anders is dan hier in het Westen, zelf heb ik nooit verder dan 30 km van Rotterdam af gewoond, maar deze regio is wel lekker rustig en groen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ah oke, ik ben op mijn 21e getrouwd en een dag later uit Den Haag weggegaan, heb zo'n btje Nederland doorgezworven, vanwege werk, scheiding etc en woon nu het langst hier in uden, mooi hier, ook hier... maar blijf een kind van een vissers/zeevaardersgeslacht.
Als het ergens mooi en groen is, moet ik toegeven, is het hier. Het is goed zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het in Uden toch wel heel anders is dan hier in het Westen, zelf heb ik nooit verder dan 30 km van Rotterdam af gewoond, maar deze regio is wel lekker rustig en groen.
Jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mooi he?gewoon er doorheen knallen bam
quote:
Maak er het beste van en zorg dat jullie alle titels pakkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:25 schreef pullup het volgende:
Vandaag de echte start van het nieuwe jaar voor me![]()
Alle nieuwe groepen weer verzamelen en volgende week nog even het compleet mislukte vorige roeiseizoen afsluiten met de enig georganiseerde wedstrijd sinds februari . De EK voor de leeftijdscategorie tot 23 jaar in Duisburg en dan hopen op een beter seizoen dan deze bagger.
Blijf niet voor de kat zijn kut aan de slag
Thnxquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak er het beste van en zorg dat jullie alle titels pakken
Zou het niet ergens uitgezonden worden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik meld wel wat we gewonnen hebben
Ja klopt er komt ook een stream, ook wegens beperkingen van het aantal toeschouwers (Niemand mag op de tribune natuurlijk)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou het niet ergens uitgezonden worden?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:35 schreef pullup het volgende:kijk maar als je wat vindt. Vermoed niet dat het reguliere kanalen te zien zal zijn. En wat afwisseling in sport waardeer ik wel..
[..]
Ja klopt er komt ook een stream, ook wegens beperkingen van het aantal toeschouwers (Niemand mag op de tribune natuurlijk)
Ik zoek even als je interesse hebt, moment
Wist wel dat je graag meerdere sporten volgdequote:
Kloptquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:52 schreef chufi het volgende:
Coaches fietsen toch mee.. dus niks geen tribune.
Kan voor mooie beelden zorgen tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:54 schreef pullup het volgende:
Ben wel benieuwd of ze een drone gaan inzetten voor de beelden
Ja op de echt grote evenementen doen ze dat al wel. Gaat in Duisburg wel noodzakelijk zijn om eea goed in beeld te kunnen brengen schat ik zo inquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan voor mooie beelden zorgen tegenwoordig
Als het ze lukt gaan we het zienquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja op de echt grote evenementen doen ze dat al wel. Gaat in Duisburg wel noodzakelijk zijn om eea goed in beeld te kunnen brengen schat ik zo in
vage TTquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:34 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen! ☕️
Ik probeer dit topic te volgen maar snap er geen moer van:
R&P / Wat als iemand een meid nou vrouw kan ik wel noemen gaat bellen?
Vermakelijk is het wel
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:34 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen! ☕️
Vermakelijk is het wel
Ik zag hem vannacht al. Kree is weer bezigquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:34 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen! ☕️
Vermakelijk is het wel
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:27 schreef pullup het volgende:
* pullup is klaar voor het nieuwe seizoen
[ afbeelding ]
Aan de titel is al te zien dt het om een kree topic gaatquote:
Dit ja, ik snap de haat van sommige users ook niet zo.quote:
Haat zou sowieso wat idioot zijn imoquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, ik snap de haat van sommige users ook niet zo.
Fok! is soms idiootquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haat zou sowieso wat idioot zijn imo
Dan is de meeste regen hopelijk ook gevallen.quote:
Dat haten op is wel iets typisch iddquote:
Er zijn dan ook verschillende gradaties van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat haten op is wel iets typisch idd
Maar het gelukkig maar een uitdrukking waar volgens mij verder niet zo veel achter zit
Ja preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn dan ook verschillende gradaties van.
Dat zou goed kunnenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:33 schreef jerney het volgende:
Was kree niet ook die ene die een heel monoloog aan het houden was in MUZ vannacht?
Heb je nog moed kunnen verzamelen om de cheese cake te maken gisteren?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen![]()
Ik heb niet teruggelezen![]()
Toch maar ff doen dan
Uiteindelijk wel ... duurde wel de halve avond om er ook echt voor te gaan zittenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog moed kunnen verzamelen om de cheese cake te maken gisteren?
Als ik de weerberichten zo zie lijkt het gunstig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is de meeste regen hopelijk ook gevallen.
Ja als je geen zin hebt is het moeilijk beginnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ... duurde wel de halve avond om er ook echt voor te gaan zitten![]()
Ik heb em gemaakt voor zoon en schoondochter , dus eet er zelf niet vanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je geen zin hebt is het moeilijk beginnen.
Maar ja kan lekker smullen nu
O, dat is dan wel weer jammer. Of gewoon op de koffie gaan krijg je vast een stukjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb em gemaakt voor zoon en schoondochter , dus eet er zelf niet van
Ik vind som leuk om iets te maken , maar niet voor mezelfquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is dan wel weer jammer. Of gewoon op de koffie gaan krijg je vast een stukje
Ja het is soms ook leuk om dingen zelf te makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind som leuk om iets te maken , maar niet voor mezelf![]()
Zoon en schoondochter hebben daar overigens ook geen enkel probleem mee
Ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is soms ook leuk om dingen zelf te maken
Het ruikt ook altijd zo lekker in huis.
Echt leuk om te zienquote:
Ik las hetquote:
Maar goed dat de meesten toch al een paar koersjes achter de rug hebben .. anders had het wel eens helemaal verkeerd af kunnen lopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:05 schreef Laysa het volgende:
Ze zijn extra nerveus... daar hou ik van
Jammer dat wielrenners geen wapens mogen gebruikenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed dat de meesten toch al een paar koersjes achter de rug hebben .. anders had het wel eens helemaal verkeerd af kunnen lopen
Geen idee of daarover iets in de regels staat.. bepaalde middelen mogen niet ...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jammer dat wielrenners geen wapens mogen gebruiken
Als je voor het peleton rijd rookbommen gooien en kraaienpotenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of daarover iets in de regels staat.. bepaalde middelen mogen niet ...
Het vermoeden is desinfectie gel in regen op het asfaltquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je voor het peleton rijd rookbommen gooien en kraaienpoten![]()
hey hoorde op journaal veel fietsers gevallenquote:
ja .. heb ook niet alles gezien maar geen ernstige gevallen denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey hoorde op journaal veel fietsers gevallen
nee dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
ja .. heb ook niet alles gezien maar geen ernstige gevallen denk ik
Met je hartjequote:
Schatje Poepie Scheetje............Olaquote:
Ik voelde de liefde mij hier naartoe roepen!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Schatje Poepie Scheetje............Ola
Godverdomme pleuris kut!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Schatje Poepie Scheetje............Ola
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik voelde de liefde mij hier naartoe roepen!!![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Godverdomme pleuris kut!
Je triggerde even een Giles de la Tourette hier
Darts?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:16 schreef Sodeknetters het volgende:
Oops, de outsider pakt de regerend wereldkampioen op de eerste leg.
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Godverdomme pleuris kut!
Je triggerde even een Giles de la Tourette hier
Héé maar even serieus. Je had toch een aanstaandequote:
Geen ene fuck, maar maak dat die complot-gekkies maar eens wijsquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:21 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft Bill Gates met corona te maken?
[ afbeelding ]
LOL ze weten van gekkigheid niet meer te doenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Niks maar de complotdenkertjes denk daar weer anders over.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Net zoveel als ik met maanlandingen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt er maar net aan wat je doet.quote:
Bill zendt Ddos naar fok. Hij is jaloersquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Net zoveel als ik met maanlandingen.
Ik denk dat totale stilte ook voor de kijker toch minder is. Op zich wel een goeie oplossing alleen blijf ik er nu naar luisteren en klinkt het nep.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, voor de darters. Zijn ze niet zo alleen.
Ja, die heeft computers zat voor een eigen botnetwerk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Bill zendt Ddos naar fok. Hij is jaloers
Preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, die heeft computers zat voor een eigen botnetwerk.
Het is ook zo nep als maar kan. Er is geen enkele interactie. Bij volgende wedstrijden in september zou wel weer publiek mogen zijn hoorde ik net.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat totale stilte ook voor de kijker toch minder is. Op zich wel een goeie oplossing alleen blijf ik er nu naar luisteren en klinkt het nep.
Ja uhhhhhhhhquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:26 schreef mazaru het volgende:
Ahhhhh!
Waarom de naam Bill Gates in coronatijd zo vaak opduikt
De naam Bill Gates wordt sinds de coronauitbraak veel gegoogled, laten cijfers zien. Dat heeft onder meer te maken met een video waarin hij vijf jaar geleden waarschuwde voor een grote pandemie. Nu zijn angst is uitgekomen, zet hij zijn vermogen in om het coronavirus te bestrijden.
Over zijn beweegreden doen verschillende theorieën de ronde, ook complottheorieën. Gates zou volgens een van die theorieën bijvoorbeeld bij mensen een chip willen implanteren in de strijd tegen corona.
Maar volgens Rene Bekkers, hoogleraar filantropie, moeten we er niets anders achter zoeken dan weldoen. "Als hij met zijn geld nog meer geld of macht had willen vergaren, had hij het anders aangepakt."
WHO
Gates steekt met zijn foundation ook veel geld in de WHO, de Wereldgezondheidsorganisatie. Dit zou volgens Bekkers wel een heel een omslachtige manier zijn om een zogenaamd masterplan met de wereld uit te voeren. "Plannen die Gates heeft met zijn geld moeten door de lidstaten worden goedgekeurd, zo kom je dus niet in je eentje tot allesoverheersende invloed."
Hoe Bill Gates zelf aankijkt tegen dit alles? Helaas had hij geen tijd om op onze vragen in te gaan. In een nieuwsprogramma reageerde hij eerder wel, door te zeggen dat hij inderdaad vaak aangevallen wordt, maar dat de meeste mensen "gelukkig heel positief zijn".
Altijd weer die kut Gates. Gaat ie er ook nog met je punten vandoor!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:31 schreef Soury het volgende:
Even eten. Ik ben pissed op mijn game. Ik moet bijna alle levels nog een keer doen omdat ik niet alles heb verzameld. KUT KUT !!!!!!
Van die theorie had ik wel gehoord, maar ik wist niet dat Bill Gates erachter zou zitten. Ik dacht dat het een groepje van hedendaagse tempeliers was die erachter zou zitten.quote:
Je snapt niet hoe emotioneel ik nu ben he ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Altijd weer die kut Gates. Gaat ie er ook nog met je punten vandoor!
Jawel. Het is kut als zoiets je gebeurt. Weet er alles van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt niet hoe emotioneel ik nu ben he ?
En dat is maar een spelletjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij kreeg er tranen van in zijn ogen.
Jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij kreeg er tranen van in zijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |