DIe heb ik nu nog nooit gehad. Moet het ook eens gaan proberen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Cheesecake , ben nog in discussie over de smaak
Ik heb een angus burger vandaag en spinazie met knoflook. Ik hou mijn maandag/vrijdag vega niet volquote:
Ja, dan laat je ze graag staan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:31 schreef Soury het volgende:
Oh Mosselen ik durf het niet meer. Super lekker maar een paar keer vreselijk misselijk geworden. En koop niet te veel bier Deis. Dat kan je een wc pot kosten.
Is lekker , en leuk om te maken , als je zin hebt tenminstequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik nu nog nooit gehad. Moet het ook eens gaan proberen.
Ja, dan laat je ze graag staan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:31 schreef Soury het volgende:
Oh Mosselen ik durf het niet meer. Super lekker maar een paar keer vreselijk misselijk geworden. En koop niet te veel bier Deis. Dat kan je een wc pot kosten.
Nee, de smaak van het ijs staat er. Niet van de taartquote:
Ik denk dat ik eerst eens zo taart ga kopen of een stukje als dat kan. Ik kan mij er niets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is lekker , en leuk om te maken , als je zin hebt tenminste
Best makkelijk. Mocht je de lekkerste willen maken. CUL / Cheesecake !!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik nu nog nooit gehad. Moet het ook eens gaan proberen.
Ja je kan kopen maar ook maken , wat soury zegt : zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst eens zo taart ga kopen of een stukje als dat kan. Ik kan mij er niets bij voorstellen.
O ziet er wel lekker uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Best makkelijk. Mocht je de lekkerste willen maken. CUL / Cheesecake !!
Ben wel van het zelf maken hoor, maar zo hele taart is zoveel voor mij alleenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja je kan kopen maar ook maken , wat soury zegt : zo moeilijk is het niet
Goed beginquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ziet er wel lekker uit
Ga het een keer proberen. De koekjes heb ik al in huis zie ik
Ja zeker dat doe ik ook. Ik eet ook geen hele taartquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel van het zelf maken hoor, maar zo hele taart is zoveel voor mij alleen
Maar kan vast en zeker ook in de vriezer.
Ik ga het een keer uit proberen
Knoflookquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een angus burger vandaag en spinazie met knoflook. Ik hou mijn maandag/vrijdag vega niet vol
Nou volgende week maar eens doen dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker dat doe ik ook. Ik eet ook geen hele taart
Je kan het zeker invriezenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel van het zelf maken hoor, maar zo hele taart is zoveel voor mij alleen
Maar kan vast en zeker ook in de vriezer.
Ik ga het een keer uit proberen
Dat is iets wat ik altijd in huis heb. Plus als mijn tabasco fles half leeg ik, dan word ik nerveus en koop een nieuwequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Knoflook
Ik neem extra knoflooksaus bij mijn mixed grill
Super lekker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou volgende week maar eens doen dan.
Heb je wel eens slagroom truffels zelf gemaakt mmmmmmmmmmmmm ook zo lekkerquote:
Nee ik vind ze wel lekker, klinkt moeilijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wel eens slagroom truffels zelf gemaakt mmmmmmmmmmmmm ook zo lekker
Nee, is niet echt moeilijk maar wel veel werk vind ik. Maar zo lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vind ze wel lekker, klinkt moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |