Spaanse genen vermoed ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja smaken verschillen. Maar een kind die ze lekker vindt hoor je niet zo vaak.
O, je dochter heeft spaansbloed.quote:
mmm je maakt dat ik zin in patat ga krijgenquote:
Heb je de goeie aardappels wel in huis dan kan ze wel gaan makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmm je maakt dat ik zin in patat ga krijgen
Daar eten ze sws veel meer seafood...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, je dochter heeft spaansbloed.
Ja zou kunnen, weet niet of ze daar veel mosselen eten.
Nee, volgende maand komen de bintjes weer. Maar ik heb wel zelf voorgebakken patat in de vriezer liggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je de goeie aardappels wel in huis dan kan ze wel gaan maken![]()
Proost geniet er van!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:18 schreef Laysa het volgende:
Ik schenk mezelf eens een lekker wijntje in
Oh dan ga die toch maken..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, volgende maand komen de bintjes weer. Maar ik heb wel zelf voorgebakken patat in de vriezer liggen
Ja, dan wordt het je met de paplepel ingegotenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar eten ze sws veel meer seafood...
Je bent er mooi op tijd bijquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:18 schreef Laysa het volgende:
Ik schenk mezelf eens een lekker wijntje in
Lekker geniet er van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dan ga die toch maken..
Ik heb een zak verse friet liggen voor t weekend
De 4 zit in de klok, weekend enz enz.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er mooi op tijd bij
Proost Laysa
OM 4 min over 12 zit de 4 er ook inquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
De 4 zit in de klok, weekend enz enz.
Zelf gemaakt of uit een zak?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dan ga die toch maken..
Ik heb een zak verse friet liggen voor t weekend
O lekker, welke smaak?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:26 schreef puzziepie het volgende:
Zit net een bak ijs naar binnen te werken
Tiramisuquote:
O dat is wel een lekker smaak jammieeeeeeequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tiramisumoet zo nog een taart maken maar geen zin in
![]()
Dat wordt dus zin maken
Cheesecake , ben nog in discussie over de smaakquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel een lekker smaak jammieeeeeee
Wat voor taart ga je maken?
Het staat verdomme in je qoutequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel een lekker smaak jammieeeeeee
Wat voor taart ga je maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |