Geen ene fuck, maar maak dat die complot-gekkies maar eens wijsquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:21 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft Bill Gates met corona te maken?
[ afbeelding ]
LOL ze weten van gekkigheid niet meer te doenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Niks maar de complotdenkertjes denk daar weer anders over.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Net zoveel als ik met maanlandingen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt er maar net aan wat je doet.quote:
Bill zendt Ddos naar fok. Hij is jaloersquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Net zoveel als ik met maanlandingen.
Ik denk dat totale stilte ook voor de kijker toch minder is. Op zich wel een goeie oplossing alleen blijf ik er nu naar luisteren en klinkt het nep.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, voor de darters. Zijn ze niet zo alleen.
Ja, die heeft computers zat voor een eigen botnetwerk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Bill zendt Ddos naar fok. Hij is jaloers
Preciesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, die heeft computers zat voor een eigen botnetwerk.
Het is ook zo nep als maar kan. Er is geen enkele interactie. Bij volgende wedstrijden in september zou wel weer publiek mogen zijn hoorde ik net.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat totale stilte ook voor de kijker toch minder is. Op zich wel een goeie oplossing alleen blijf ik er nu naar luisteren en klinkt het nep.
Ja uhhhhhhhhquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:26 schreef mazaru het volgende:
Ahhhhh!
Waarom de naam Bill Gates in coronatijd zo vaak opduikt
De naam Bill Gates wordt sinds de coronauitbraak veel gegoogled, laten cijfers zien. Dat heeft onder meer te maken met een video waarin hij vijf jaar geleden waarschuwde voor een grote pandemie. Nu zijn angst is uitgekomen, zet hij zijn vermogen in om het coronavirus te bestrijden.
Over zijn beweegreden doen verschillende theorieën de ronde, ook complottheorieën. Gates zou volgens een van die theorieën bijvoorbeeld bij mensen een chip willen implanteren in de strijd tegen corona.
Maar volgens Rene Bekkers, hoogleraar filantropie, moeten we er niets anders achter zoeken dan weldoen. "Als hij met zijn geld nog meer geld of macht had willen vergaren, had hij het anders aangepakt."
WHO
Gates steekt met zijn foundation ook veel geld in de WHO, de Wereldgezondheidsorganisatie. Dit zou volgens Bekkers wel een heel een omslachtige manier zijn om een zogenaamd masterplan met de wereld uit te voeren. "Plannen die Gates heeft met zijn geld moeten door de lidstaten worden goedgekeurd, zo kom je dus niet in je eentje tot allesoverheersende invloed."
Hoe Bill Gates zelf aankijkt tegen dit alles? Helaas had hij geen tijd om op onze vragen in te gaan. In een nieuwsprogramma reageerde hij eerder wel, door te zeggen dat hij inderdaad vaak aangevallen wordt, maar dat de meeste mensen "gelukkig heel positief zijn".
Altijd weer die kut Gates. Gaat ie er ook nog met je punten vandoor!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:31 schreef Soury het volgende:
Even eten. Ik ben pissed op mijn game. Ik moet bijna alle levels nog een keer doen omdat ik niet alles heb verzameld. KUT KUT !!!!!!
Van die theorie had ik wel gehoord, maar ik wist niet dat Bill Gates erachter zou zitten. Ik dacht dat het een groepje van hedendaagse tempeliers was die erachter zou zitten.quote:
Je snapt niet hoe emotioneel ik nu ben he ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Altijd weer die kut Gates. Gaat ie er ook nog met je punten vandoor!
Jawel. Het is kut als zoiets je gebeurt. Weet er alles van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt niet hoe emotioneel ik nu ben he ?
En dat is maar een spelletjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij kreeg er tranen van in zijn ogen.
Jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij kreeg er tranen van in zijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |