Ja als je geen zin hebt is het moeilijk beginnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ... duurde wel de halve avond om er ook echt voor te gaan zitten![]()
Ik heb em gemaakt voor zoon en schoondochter , dus eet er zelf niet vanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je geen zin hebt is het moeilijk beginnen.
Maar ja kan lekker smullen nu
O, dat is dan wel weer jammer. Of gewoon op de koffie gaan krijg je vast een stukjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb em gemaakt voor zoon en schoondochter , dus eet er zelf niet van
Ik vind som leuk om iets te maken , maar niet voor mezelfquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is dan wel weer jammer. Of gewoon op de koffie gaan krijg je vast een stukje
Ja het is soms ook leuk om dingen zelf te makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind som leuk om iets te maken , maar niet voor mezelf![]()
Zoon en schoondochter hebben daar overigens ook geen enkel probleem mee
Ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is soms ook leuk om dingen zelf te maken
Het ruikt ook altijd zo lekker in huis.
Echt leuk om te zienquote:
Ik las hetquote:
Maar goed dat de meesten toch al een paar koersjes achter de rug hebben .. anders had het wel eens helemaal verkeerd af kunnen lopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:05 schreef Laysa het volgende:
Ze zijn extra nerveus... daar hou ik van
Jammer dat wielrenners geen wapens mogen gebruikenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed dat de meesten toch al een paar koersjes achter de rug hebben .. anders had het wel eens helemaal verkeerd af kunnen lopen
Geen idee of daarover iets in de regels staat.. bepaalde middelen mogen niet ...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jammer dat wielrenners geen wapens mogen gebruiken
Als je voor het peleton rijd rookbommen gooien en kraaienpotenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of daarover iets in de regels staat.. bepaalde middelen mogen niet ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |