Maak er het beste van en zorg dat jullie alle titels pakkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:25 schreef pullup het volgende:
Vandaag de echte start van het nieuwe jaar voor me![]()
Alle nieuwe groepen weer verzamelen en volgende week nog even het compleet mislukte vorige roeiseizoen afsluiten met de enig georganiseerde wedstrijd sinds februari . De EK voor de leeftijdscategorie tot 23 jaar in Duisburg en dan hopen op een beter seizoen dan deze bagger.
Blijf niet voor de kat zijn kut aan de slag
Thnxquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak er het beste van en zorg dat jullie alle titels pakken
Zou het niet ergens uitgezonden worden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik meld wel wat we gewonnen hebben
Ja klopt er komt ook een stream, ook wegens beperkingen van het aantal toeschouwers (Niemand mag op de tribune natuurlijk)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou het niet ergens uitgezonden worden?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:35 schreef pullup het volgende:kijk maar als je wat vindt. Vermoed niet dat het reguliere kanalen te zien zal zijn. En wat afwisseling in sport waardeer ik wel..
[..]
Ja klopt er komt ook een stream, ook wegens beperkingen van het aantal toeschouwers (Niemand mag op de tribune natuurlijk)
Ik zoek even als je interesse hebt, moment
Wist wel dat je graag meerdere sporten volgdequote:
Kloptquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:52 schreef chufi het volgende:
Coaches fietsen toch mee.. dus niks geen tribune.
Kan voor mooie beelden zorgen tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 06:54 schreef pullup het volgende:
Ben wel benieuwd of ze een drone gaan inzetten voor de beelden
Ja op de echt grote evenementen doen ze dat al wel. Gaat in Duisburg wel noodzakelijk zijn om eea goed in beeld te kunnen brengen schat ik zo inquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan voor mooie beelden zorgen tegenwoordig
Als het ze lukt gaan we het zienquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja op de echt grote evenementen doen ze dat al wel. Gaat in Duisburg wel noodzakelijk zijn om eea goed in beeld te kunnen brengen schat ik zo in
vage TTquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:34 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen! ☕️
Ik probeer dit topic te volgen maar snap er geen moer van:
R&P / Wat als iemand een meid nou vrouw kan ik wel noemen gaat bellen?
Vermakelijk is het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |