Man man. Omgekeerde wereld weer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Amsterdammer ging kamperen in de habitat van een ijsbeer, die daar niet op zat te wachten en de man heeft opgevreten. Helaas is de ijsbeer doodgeschoten
Ik ben er veel geweest toen ik jong was ook op camping Ockenburg, het strand, gave tijd, ook Scheveningen, ik kom oorspronkelijk uit Den Haag. Ja heb er genoeg voetstappen liggen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was laatst in Kijkduin met mijn dochter, dat vond ik ook een heel mooi gebied.
"Doet ie anders nooit".quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Man man. Omgekeerde wereld weer.
Ja krom hèquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Amsterdammer ging kamperen in de habitat van een ijsbeer, die daar niet op zat te wachten en de man heeft opgevreten. Helaas is de ijsbeer doodgeschoten
Ik was er nog nooit geweest, want strand genoeg hier in de buurt, maar vond het een hele mooie omgeving, als zal jij in die tijd oog hebben gehad voor andere zakenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben er veel geweest toen ik jong was ook op camping Ockenburg, het strand, gave tijd, ook Scheveningen, ik kom oorspronkelijk uit Den Haag. Ja heb er genoeg voetstappen liggen.
Is ook niet juist...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
Maar nog vind ik het niet juist dat als een wild dier die in zijn eigen habitat is, een mens aanvalt dat die wordt neergeschoten.
Ja daarom geen bevestiging dat het er mooi was, ik kwam er vaak. Als ik terug graaf in mijn geheugen...ja mooi.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er nog nooit geweest, want strand genoeg hier in de buurt, maar vond het een hele mooie omgeving, als zal jij in die tijd oog hebben gehad voor andere zaken
Mooie herinneringen in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja daarom geen bevestiging dat het er mooi was, ik kwam er vaak. Als ik terug graaf in mijn geheugen...ja mooi.
Een kuil op het strand het ruisen van de zee, zwoel briesje....quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie herinneringen in ieder geval
Herkenbaar hoor, ik heb mijn halve jeugd in Zeeland doorgebrachtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een kuil op het strand het ruisen van de zee, zwoel briesje....![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor, ik heb mijn halve jeugd in Zeeland doorgebracht
Dacht dat je daar nu nog woonde?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor, ik heb mijn halve jeugd in Zeeland doorgebracht
Nee ik woon in Zuid-Holland, mijn hele leven al gewoon, opgegroeid in Rotterdam, daar weg gegaan toen ik 20 was, maar wel op een steenworp afstand van de kust woon.quote:
ah oke, ik ben op mijn 21e getrouwd en een dag later uit Den Haag weggegaan, heb zo'n btje Nederland doorgezworven, vanwege werk, scheiding etc en woon nu het langst hier in uden, mooi hier, ook hier... maar blijf een kind van een vissers/zeevaardersgeslacht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik woon in Zuid-Holland, mijn hele leven al gewoon, opgegroeid in Rotterdam, daar weg gegaan toen ik 20 was, maar wel op een steenworp afstand van de kust woon.
Ik kan me voorstellen dat het in Uden toch wel heel anders is dan hier in het Westen, zelf heb ik nooit verder dan 30 km van Rotterdam af gewoond, maar deze regio is wel lekker rustig en groen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ah oke, ik ben op mijn 21e getrouwd en een dag later uit Den Haag weggegaan, heb zo'n btje Nederland doorgezworven, vanwege werk, scheiding etc en woon nu het langst hier in uden, mooi hier, ook hier... maar blijf een kind van een vissers/zeevaardersgeslacht.
Als het ergens mooi en groen is, moet ik toegeven, is het hier. Het is goed zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het in Uden toch wel heel anders is dan hier in het Westen, zelf heb ik nooit verder dan 30 km van Rotterdam af gewoond, maar deze regio is wel lekker rustig en groen.
Jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mooi he?gewoon er doorheen knallen bam
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |