Tabasco heb ik nog nooit in huis gehad, en ben er nooit nerveus omquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik altijd in huis heb. Plus als mijn tabasco fles half leeg ik, dan word ik nerveus en koop een nieuwe
Ik ben niet echt secuur.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is niet echt moeilijk maar wel veel werk vind ik. Maar zo lekker
Mijn pa werd 90 en heb er toen 90 voor hem gemaakt en een grote 90 ook van slagroomtruffel/
Het is wel een secuur werkje. Maar het lukte mij in een keer.
Alles wat rood is moet tabasco over. Pizza, pasta (met tomaten) Saté saus enz...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Tabasco heb ik nog nooit in huis gehad, en ben er nooit nerveus om
Het is gewoon heel langzaam de slagroom bij de boter gieten en ondertussen kloppenquote:
Ok opgeslagen Ga ik een keer proberenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon heel langzaam de slagroom bij de boter gieten en ondertussen kloppen
https://www.laurasbakery.nl/slagroomtruffels Heb zelf geen vanille gebruikt
Ik doe altijd als de truffel opgespoten is een zo prikkertje er achter in steken en dan in de vriezer zettenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok opgeslagen Ga ik een keer proberen
Dan zal je net zien dat ze niet komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:56 schreef Soury het volgende:
Ik liep langs de Xenos en ze hadden vliegenmeppers die op stroom werken. Ik zit al uren klaar totdat een kut vlieg langskomt. Ik moet me wel inhouden om het zelf te testen.
Heel zelden maar één maakt me gekquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zal je net zien dat ze niet komen.
Ik ben blij dat ik horren door het hele huis hebt, komt zelden een vlieg binnen meer
Uit een zakquote:
Ik wil de thrill hebben van een elektrocutiequote:
Apartquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Witte vlinders zie je hier ook meer, als die anderen
Weet nog wel dat je ze vroeger echt veel meer zagquote:
Net zoals mensen hun huis op een actieve vulkaan zetten en dan klagen dat lava door de woonkamer looptquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:06 schreef Soury het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-camping-spitsbergen
Uhh serieus? Daar wonen die dieren nou eenmaal. Je krijgt wat je wilt toch? Ik hoop dat er een filmpje is. Man3 Ga zwemmen met haaien en klaag dat ze je aanvallen. Het is een feit dat deze dieren niet door onze straten lopen toch?
Nou ja maar toen was ik meer in de natuur. Toen waren vlinders cool. In de stad zag ik ze niet veelquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet nog wel dat je ze vroeger echt veel meer zag
Gingen ze altijd vangenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja maar toen was ik meer in de natuur. Toen waren vlinders cool. In de stad zag ik ze niet veel
Het is werkelijk om je dood te schamen. Dieren afschieten omdat ze daar nou eenmaal horenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Net zoals mensen hun huis op een actieve vulkaan zetten en dan klagen dat lava door de woonkamer loopt
ja. Eigen schuld dikke bult. Jij komt in hun gebied. Moet je ook maar dealen met het gevolg. Bah. Ik heb zo'n hekel aan dit soort berichten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is werkelijk om je dood te schamen. Dieren afschieten omdat ze daar nou eenmaal horen
Ja dat was grappig en is gelukkig niet gebeurt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Net als die Duitser die achter wilde zwijnen aan rende, omdat zijn tas was gepakt door die beestenMoesten die dieren ook maar afgeschoten worden dacht dat ik dat had gelezen..
Zou ook best een domme actie zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was grappig en is gelukkig niet gebeurt.
In je blote reet achter dat dier aanrennen was grappig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou ook best een domme actie zijn
Ellende dus, nu maar hope dat je elektrische goed zijn werk doetquote:
Ze hebben dat ding gezien denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende dus, nu maar hope dat je elektrische goed zijn werk doet
Is vaak zo. Maar beter dan blijven ze tenminste wegquote:
Zal ook de temperatuur wel zijn. Ik had ook veel fruitvliegjes. Ik heb alles in de ijskast maar die fuckers zijn ook gek op koffie blijkbaar. Ik heb een trap staan met appel azijn en een druppel afwasmiddel. Bakje en plastic erover gaatjes en ze verzuipen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is vaak zo. Maar beter dan blijven ze tenminste weg
O dat is helemaal ellende die fruitvliegjes, goed idee om het zo te doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ook de temperatuur wel zijn. Ik had ook veel fruitvliegjes. Ik heb alles in de ijskast maar die fuckers zijn ook gek op koffie blijkbaar. Ik heb een trap staan met appel azijn en een druppel afwasmiddel. Bakje en plastic erover gaatjes en ze verzuipen.
Jaa en die beesten kunnen sneller rennen dan die manquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
In je blote reet achter dat dier aanrennen was grappig.Dat besefte hij zelf ook.
Koffieprut, restjes wijn in het glas en (hoe kan het ook anders) fruit zijn een waar walhalla voor fruitvliegjes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ook de temperatuur wel zijn. Ik had ook veel fruitvliegjes. Ik heb alles in de ijskast maar die fuckers zijn ook gek op koffie blijkbaar. Ik heb een trap staan met appel azijn en een druppel afwasmiddel. Bakje en plastic erover gaatjes en ze verzuipen.
Ohhquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Koffieprut, restjes wijn in het glas en (hoe kan het ook anders) fruit zijn een waar walhalla voor fruitvliegjes.
Tipje: ze hebben een pesthekel aan kruidnagel.
Zeg dat maar tegen Deissyquote:
Ze zijn irritant maar muggen ook veel hier. Ik slaap onder een klamboequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Weinig last gehad van fruitvliegjes..
Muggen wel, vooral irritant als je aan het eten bentquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn irritant maar muggen ook veel hier. Ik slaap onder een klamboe
Lig je met je voet er tegenaan wordt je alsnog gestoken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Muggen wel, vooral irritant als je aan het eten bent
En sla ze dood, vervolgens heb je weer net zoveel
Klamboe ook gehad vroeger
Moet je ook om denken dan, of gewoon onder een deken liggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Lig je met je voet er tegenaan wordt je alsnog gestoken.
Nah ze komen ook wel eens binnen (door een gat, wat ik nu met knijpers heb opgelost.) Dan is het makkelijk om ze te vermoorden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet je ook om denken dan, of gewoon onder een deken liggen
Dat is waarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ze komen ook wel eens binnen (door een gat, wat ik nu met knijpers heb opgelost.) Dan is het makkelijk om ze te vermoorden.
Een paar kruidnageltjes op de plek waar ze het meest voorkomen kan wonderen doen. Ook op de fruitschaal in de keuken hebben we altijd een paar kruidnageltjes liggen. Nooit lastquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
OhhIk spoel alles af. Waar moet ik kruidnagel dan verstoppen?
Gezelligquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:32 schreef Soury het volgende:
Er komen wel vlinders op mijn balkon, zal wel de plantjes zijn. Het zijn witte vlinders btw. [ link | afbeelding ]
Die nuke ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |