Hier was het net ook zonnig en donker ...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Er komt een lekker luchtje aandrijven.![]()
[ afbeelding ]
Ziet er wel mooi uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Er komt een lekker luchtje aandrijven.![]()
[ afbeelding ]
En weer een stukje kleiner door die achterlijke afzinking van de Hertogin Hedwigepolder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:54 schreef mazaru het volgende:
Even ter verduidelijking![]()
[ afbeelding ]
Die Belgen hadden dus gewoon landjepik gedaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:54 schreef mazaru het volgende:
Even ter verduidelijking![]()
[ afbeelding ]
Leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:58 schreef Deisyy het volgende:
@:pullup dat waren prima La Chouffe mosselen
quote:
Echt een prima combi ja, ik had zelf een sausje gemaakt an mayo, mosterd en stukjes augurk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuken goed bier ook idd, past er prima bij
![]()
Ik krijg er nu ook trek in haha, morgen maar eens brouwen
Oehquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt een prima combi ja, ik had zelf een sausje gemaakt an mayo, mosterd en stukjes augurk.
Ja paar patatjes erbij, maar dat was eigenlijk teveel want ik had 2 kg mosselen ppquote:
Mwah hoeft niet perse.Mooi huisje bouwen op de top van zo'n Ardennetje en dan met uitzicht biertjes tankenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan een brug over België leggen ofzo?
Lolquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja paar patatjes erbij, maar dat was eigenlijk teveel want ik had 2 kg mosselen pp
Ik heb vandaag de buien mooi ontwekenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:07 schreef chufi het volgende:
Man3 het is hier flink aan het knallen buiten ..
Ondertussen luisterend naar de stiltequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah hoeft niet perse.Mooi huisje bouwen op de top van zo'n Ardennetje en dan met uitzicht biertjes tanken
Precies op de juiste tijd volgens mij..quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de buien mooi ontweken
Doden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:07 schreef chufi het volgende:
Man3 het is hier flink aan het knallen buiten ..
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja paar patatjes erbij, maar dat was eigenlijk teveel want ik had 2 kg mosselen pp
Ik heb toch maar geen buitenland gedaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ondertussen luisterend naar de stilte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |