SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat mag van mij sowieso! Ik mis het té vaak door feestjes of zo. Zaterdagavonden zijn gewoon veel drukker dan donderdagavonden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is een subtiele hint dat het weer naar de donderdagavond moet!
Ja precies, op zich maakt zo'n uitzenddag me niet zoveel uit, maar WIDM was altijd wel chill op donderdag, juist omdat er op zaterdag al vaak van alles isquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat mag van mij sowieso! Ik mis het té vaak door feestjes of zo. Zaterdagavonden zijn gewoon veel drukker dan donderdagavonden.
En molboekjes bijhouden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:07 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile
[quote][b]Op donderdag 27 augustus 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar Mandy, een mol gaat dat toch nooit zomaar zeggen? Daarvoor moet je naar hints en theorieën zoeken!
Ah wel een toffe mix dus!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:13 schreef Redefine het volgende:
Uiteraard een muziekvraag. Tien fragmenten aan het einde. Daarnaast 30 foto's van tv-series. Verder natuurlijk alle losse vragen. Welk jaar Flevoland is ontstaan, hoeveel regeringen België heeft gehad, hoeveel regels Schwarzenegger in The Terminator had etd. En ook een fotoronde met leiders van een land, waarbij je dan het land moest opgeven.
Ik vind industrie detailleren meestal niet zo geweldig om te doen. Ik heb wel een tijdje geleden besloten dat alle vanilla buildings gaan verdwijnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik werk zelf ook wel op detail. Maar dan vaak half om half. Want dan ben ik een heel vliegveld met alle industrie en loodsen aan het maken. Dat ziet er dan heel mooi uit. Maar dan stoort het mij toch dat alle bedrijven klagen dat ze te weinig werknemers hebben. Plemp ik vervolgens weer een inspiratieloze wijk neer en ga weer verder. Of andersom.
Donderdagavond vond ik zelf ook leuker. Zaterdagavond is eigenlijk geen avond waarop je een programma 'moet volgen' dan heb je wel genoeg te doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat mag van mij sowieso! Ik mis het té vaak door feestjes of zo. Zaterdagavonden zijn gewoon veel drukker dan donderdagavonden.
Nou, het kan wel zo zijn dat in het jubileumseizoen iemand van de OBN'er jaren zitquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:14 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
[..]
En molboekjes bijhouden.
Het is wel jammer dat het weer een programma met bn’ers is, trouwens.
Ik had hier echt heel weinig van gewetenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:13 schreef Redefine het volgende:
Uiteraard een muziekvraag. Tien fragmenten aan het einde. Daarnaast 30 foto's van tv-series. Verder natuurlijk alle losse vragen. Welk jaar Flevoland is ontstaan, hoeveel regeringen België heeft gehad, hoeveel regels Schwarzenegger in The Terminator had etd. En ook een fotoronde met leiders van een land, waarbij je dan het land moest opgeven.
Niet zozeer de industrie zelf. Maar een groot internationaal vliegveld met daarop dan ook van alles eromheen en daar hoort ook industrie .quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind industrie detailleren meestal niet zo geweldig om te doen. Ik heb wel een tijdje geleden besloten dat alle vanilla buildings gaan verdwijnen.
Oh.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, het kan wel zo zijn dat in het jubileumseizoen iemand van de OBN'er jaren zitDie geruchten gaan wel
Nou had Quintana dat ook wel verdiend hoor, wat hem betreft is het #TeamValverde voor mijquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valverde wordt ook wel Piti genoemd. Dat was zijn dopingnaam bij een dopingarts. En omdat hij publiek toen een interview had gegeven over zijn hond, is er toestemming gekomen naar verder onderzoek. En zo is heeft meneer een dopingstraf uitgezeten![]()
En Valverde is ook een beetje een hond hoe hij met ploeggenoten (Rodrigeuz, Quintana etc.) omgaat.
Denk dat alleen de tv-series lastig zouden zijn voor je. De rest is algemene kennis of de muziek/film ken je wel omdat die zo vaak voorbij zijn gekomen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had hier echt heel weinig van geweten
That would be... unfortunate.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:16 schreef Meke het volgende:
Ik hoop wel dat de TT niet over een tampon gaat
Je weet het maar nooit.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:16 schreef Meke het volgende:
Mexico was het tofst.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Argentinië
2016 Argentinië
2017 Zuid-Afrika
2018 Mexico
2019 Vietnam
2020 Griekenland
Haha nee die heeft dan weer meer met Waarquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:16 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh.![]()
Heeft Johnny de Mol al eens meegedaan? Zit er sowieso een Mol in.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nee die heeft dan weer meer met Waar
Nah, zó vaak doen we dat nou ook weer niet!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:16 schreef Meke het volgende:
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nee die heeft dan weer meer met Waar
Ik heb zelf ook totaal geen sympathie voor Quintana. Maar wat je over Piti zegt klopt. Het is opvallend dat hij zo omarmt wordt dan andere dopinggebruikers. Met name ook omdat die zelf altijd nog ontkent en het een schande vind dat die gestraft is.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou had Quintana dat ook wel verdiend hoor, wat hem betreft is het #TeamValverde voor mij
Maar dat hij overal als zo'n held wordt gezien ondanks z'n dopingsverleden is gewoon heel gek. Hij is ook bijna irritant vriendelijk en voorkomend met de media trouwens.
Nou dat is wel negen jaar meer in de 80ies dan ikquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat alleen de tv-series lastig zouden zijn voor je. De rest is algemene kennis of de muziek/film ken je wel omdat die zo vaak voorbij zijn gekomen.
Zelf ben ik van 1981, dus het grootste gedeelte heb ik ook nauwelijks meegekregen.
Nou echt hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
That would be... unfortunate.
quote:
Quintana is ook een rare snuiter ja. Heb je die Quintana fanclub gezien op twitter die een sarcastische 'fanclub"is ?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou had Quintana dat ook wel verdiend hoor, wat hem betreft is het #TeamValverde voor mij
Maar dat hij overal als zo'n held wordt gezien ondanks z'n dopingsverleden is gewoon heel gek. Hij is ook bijna irritant vriendelijk en voorkomend met de media trouwens.
Die mensen die het hier over ESF gaan hebben zijn pas gek!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
@:molloot200 niet schuldig voelen over dat het vaak over Mol gaat johHet gaat hier vaak genoeg ook over sporten die ik niet volg, of politiek, of corona, en zelfs wel eens over het ESF terwijl dat maar eens per jaar is
Zag ik ineens voor mequote:
Op zich niet verkeerd voor het songfestivalforum.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
@:molloot200 niet schuldig voelen over dat het vaak over Mol gaat johHet gaat hier vaak genoeg ook over sporten die ik niet volg, of politiek, of corona, en zelfs wel eens over het ESF terwijl dat maar eens per jaar is
Ja joh, laat ze er een eigen subforum voor maken ofzoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die mensen die het hier over ESF gaan hebben zijn pas gek!
Herkenbaarquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij bokbier probeer ik elk jaar een groot aantal (er is er toch elke week wel weer een in de aanbieding) en dan heb ik het rond eind oktober/begin november wel weer redelijk gezien
Ongeveerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip@:BIllDautevirie (schrijf je dat zo?
) houdt daar ook wel van denk ik
Eigenlijk is deze tekst een stuk minder interessant zonder bijnamen. Piti, Capibara etc. hoort het natuurlijk te zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Quintana is ook een rare snuiter ja. Heb je die Quintana fanclub gezien op twitter die een sarcastische 'fanclub"is ?![]()
Ik vond het in die Netflix documentaires allebei lullen. Ik had medelijden met Landa en Soler.
Valverde heeft natuurlijk ook vroeger Rodriguez keihard geneukt op dat WK en in die Vuelta. Ook Freire, de meeste chille gast kon niet met hem omgaan.
Ja, dat is maar één week per jaar actueel joh. Die drie avondjes hebben toch geen forum nodig? Doe maar in een topic in TV of MUZ.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja joh, laat ze er een eigen subforum voor maken ofzo![]()
Maar dan alleen maar in mei natuurlijk
Ja precies, héél eigenaardig.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook totaal geen sympathie voor Quintana. Maar wat je over Piti zegt klopt. Het is opvallend dat hij zo omarmt wordt dan andere dopinggebruikers. Met name ook omdat die zelf altijd nog ontkent en het een schande vind dat die gestraft is.
Die fanclub heb ik gezien ja en heb je gezien dat Quintana dat account nu zelf ook volgt?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Quintana is ook een rare snuiter ja. Heb je die Quintana fanclub gezien op twitter die een sarcastische 'fanclub"is ?![]()
Ik vond het in die Netflix documentaires allebei lullen. Ik had medelijden met Landa en Soler.
Valverde heeft natuurlijk ook vroeger Rodriguez keihard geneukt op dat WK en in die Vuelta. Ook Freire, de meeste chille gast kon niet met hem omgaan.
Ja precies, overdreven gedoequote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dat is maar één week per jaar actueel joh. Die drie avondjes hebben toch geen forum nodig? Doe maar in een topic in TV of MUZ.
Iemand het NK kantklossen nog gevolgd?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:23 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik niet, tot jij erover begon.![]()
Nee was tegelijk met kaatsenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iemand het NK kantklossen nog gevolgd?
Snobs moet je je op meerdere fronten niet al te veel van aantrekken, dat is niet alleen bij bier het gevalquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OngeveerBockbier is de enige speciaalbiertraditie die we in Nederland hebben, ik houd er zeker van. Echte biersnobs kijken er een beetje op neer en dat begrijp ik niet zo.
Jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Die fanclub heb ik gezien ja en heb je gezien dat Quintana dat account nu zelf ook volgt?
Landa lijkt me ook al niet makkelijk trouwens. Sowieso kan Movistar totaal geen persoonlijkheden managen.
Ik fiets altijd wielrennen erinquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Trouwens @:Aoibhin ik ben deze keer niet !!! over WIDM begonnen, dat deed @:Meke
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Trouwens @:Aoibhin ik ben deze keer niet !!! over WIDM begonnen, dat deed @:Meke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |