Nou echt hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
That would be... unfortunate.
quote:
Quintana is ook een rare snuiter ja. Heb je die Quintana fanclub gezien op twitter die een sarcastische 'fanclub"is ?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou had Quintana dat ook wel verdiend hoor, wat hem betreft is het #TeamValverde voor mij
Maar dat hij overal als zo'n held wordt gezien ondanks z'n dopingsverleden is gewoon heel gek. Hij is ook bijna irritant vriendelijk en voorkomend met de media trouwens.
Die mensen die het hier over ESF gaan hebben zijn pas gek!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
@:molloot200 niet schuldig voelen over dat het vaak over Mol gaat johHet gaat hier vaak genoeg ook over sporten die ik niet volg, of politiek, of corona, en zelfs wel eens over het ESF terwijl dat maar eens per jaar is
Zag ik ineens voor mequote:
Op zich niet verkeerd voor het songfestivalforum.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
@:molloot200 niet schuldig voelen over dat het vaak over Mol gaat johHet gaat hier vaak genoeg ook over sporten die ik niet volg, of politiek, of corona, en zelfs wel eens over het ESF terwijl dat maar eens per jaar is
Ja joh, laat ze er een eigen subforum voor maken ofzoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die mensen die het hier over ESF gaan hebben zijn pas gek!
Herkenbaarquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij bokbier probeer ik elk jaar een groot aantal (er is er toch elke week wel weer een in de aanbieding) en dan heb ik het rond eind oktober/begin november wel weer redelijk gezien
Ongeveerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip@:BIllDautevirie (schrijf je dat zo?
) houdt daar ook wel van denk ik
Eigenlijk is deze tekst een stuk minder interessant zonder bijnamen. Piti, Capibara etc. hoort het natuurlijk te zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Quintana is ook een rare snuiter ja. Heb je die Quintana fanclub gezien op twitter die een sarcastische 'fanclub"is ?![]()
Ik vond het in die Netflix documentaires allebei lullen. Ik had medelijden met Landa en Soler.
Valverde heeft natuurlijk ook vroeger Rodriguez keihard geneukt op dat WK en in die Vuelta. Ook Freire, de meeste chille gast kon niet met hem omgaan.
Ja, dat is maar één week per jaar actueel joh. Die drie avondjes hebben toch geen forum nodig? Doe maar in een topic in TV of MUZ.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja joh, laat ze er een eigen subforum voor maken ofzo![]()
Maar dan alleen maar in mei natuurlijk
Ja precies, héél eigenaardig.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook totaal geen sympathie voor Quintana. Maar wat je over Piti zegt klopt. Het is opvallend dat hij zo omarmt wordt dan andere dopinggebruikers. Met name ook omdat die zelf altijd nog ontkent en het een schande vind dat die gestraft is.
Die fanclub heb ik gezien ja en heb je gezien dat Quintana dat account nu zelf ook volgt?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Quintana is ook een rare snuiter ja. Heb je die Quintana fanclub gezien op twitter die een sarcastische 'fanclub"is ?![]()
Ik vond het in die Netflix documentaires allebei lullen. Ik had medelijden met Landa en Soler.
Valverde heeft natuurlijk ook vroeger Rodriguez keihard geneukt op dat WK en in die Vuelta. Ook Freire, de meeste chille gast kon niet met hem omgaan.
Ja precies, overdreven gedoequote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dat is maar één week per jaar actueel joh. Die drie avondjes hebben toch geen forum nodig? Doe maar in een topic in TV of MUZ.
Iemand het NK kantklossen nog gevolgd?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:23 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik niet, tot jij erover begon.![]()
Nee was tegelijk met kaatsenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iemand het NK kantklossen nog gevolgd?
Snobs moet je je op meerdere fronten niet al te veel van aantrekken, dat is niet alleen bij bier het gevalquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OngeveerBockbier is de enige speciaalbiertraditie die we in Nederland hebben, ik houd er zeker van. Echte biersnobs kijken er een beetje op neer en dat begrijp ik niet zo.
Jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Die fanclub heb ik gezien ja en heb je gezien dat Quintana dat account nu zelf ook volgt?
Landa lijkt me ook al niet makkelijk trouwens. Sowieso kan Movistar totaal geen persoonlijkheden managen.
Ik fiets altijd wielrennen erinquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Trouwens @:Aoibhin ik ben deze keer niet !!! over WIDM begonnen, dat deed @:Meke
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Trouwens @:Aoibhin ik ben deze keer niet !!! over WIDM begonnen, dat deed @:Meke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |