Nou dat idee heb ik niet hoor Deissy, sinds de renovatie is het hier nog nooit zo warm geweest binnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door de goede isolatie blijft de warmte ook juist meer buiten.
Rebelquote:
Ja duhh!!quote:
Gelukswensen Chanel!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
We zijn toch vanmiddag langs geweest, heb haar in mijn armen gehad.
Mooi, rustig soms best alert kindje maar ze is nog geen 24 uur oud dusssss
ja lekker!!!
Een paar trotse ouders en ik geniet vooral van de ervaring van het vader geworden zijn van mijn zoon.
Lekker even rustig het hele verhaal gehoord van de toch wel zeer korte weg naar het ouderschap.
9 maanden toch gemiddeldquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
ja lekker!!!
Een paar trotse ouders en ik geniet vooral van de ervaring van het vader geworden zijn van mijn zoon.
Lekker even rustig het hele verhaal gehoord van de toch wel zeer korte weg naar het ouderschap.
Gefeliciteerd Chanelquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
ja lekker!!!
ow, gemistquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
FoK1 was 4 uur down, dus is men wat anders gaan doen
Het is alles omvattend genoeg lijkt mequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten je TT wel snappen
Geen zin om terug te lezen. Wat is het geworden? en van harte gefeliciteerd oma!!quote:
a baby-girl Fleurquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen zin om terug te lezen. Wat is het geworden? en van harte gefeliciteerd oma!!
Een van onze exportproducten tegenwoordigquote:Op zondag 23 augustus 2020 01:56 schreef chufi het volgende:
Man3 stelletje relschoppers ...
https://www.nu.nl/buitenl(...)e-stad-duisburg.html
We zouden erbij moeten zetten: ‘retourneren niet mogelijk.’quote:Op zondag 23 augustus 2020 06:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Een van onze exportproducten tegenwoordig
Het is een en al ellende. Over zijn relletjesquote:Op zondag 23 augustus 2020 01:56 schreef chufi het volgende:
Man3 stelletje relschoppers ...
https://www.nu.nl/buitenl(...)e-stad-duisburg.html
Morguh Domnivoorquote:
Hulloquote:
Morguh Pullup. De warmte goed doorgekomenquote:
Jahoorquote:Op zondag 23 augustus 2020 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup. De warmte goed doorgekomen
Wel fijn als je er tegen kan.quote:Op zondag 23 augustus 2020 06:50 schreef pullup het volgende:
[..]
JahoorMeestal ga ik er goed op
Maar een paar uurtjes dat ik het echt minder vond de hele periode, geen enkel probleem.
Gisteren weer in de regen gefietst
Ziet er naar uit dat het voorlopig nog even zo blijft, ook prima hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel fijn als je er tegen kan.
Ik ben lekker rustig zoveel mogelijk in de hete uren binnen gebleven.
In de vroege ochtend mijn dagelijks rondje gelopen. en zodra de zon het huis ging verwarmen alles dicht en de ventilator aan.
Ja de regen, ik vind het zelf altijd lekker in de regen buiten te zijn.
Ja, dat ziet er regenachtig uit voor de komende dagen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat het voorlopig nog even zo blijft, ook prima hoor.
Zo weer een dagje naar buitenquote:Op zondag 23 augustus 2020 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er regenachtig uit voor de komende dagen.
We gaan het zien kunnen er toch niets aan veranderen.
Wat ga je doen als ik vragen mag.quote:Op zondag 23 augustus 2020 07:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo weer een dagje naar buiten
Lekker hoor
Ik werk ook op zondag, er zijn over 2 weken zowaar weer wedstrijden (roeien) EK in Duisburg voor atleten tot 23 jaarquote:Op zondag 23 augustus 2020 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ga je doen als ik vragen mag.
Ik krijg vandaag bezoek, we zouden buiten zitten maar volgens mij regent het net rond die tijd dus dan is buiten zitten geen optie.
Het zijn 4 volwassenen en drie kinderen onder de 10 dus het mag maar ................
Dat heeft natuurlijk ook allemaal stil gelegen. Fijn dat je weer mag beginnen. Succesquote:Op zondag 23 augustus 2020 07:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik werk ook op zondag, er zijn over 2 weken zowaar weer wedstrijden (roeien) EK in Duisburg voor atleten tot 23 jaar
en dat bereid ik voor
Als ze ons er nog inlaten nu net die Rotterdamse vandalen daar hebben huisgehouden
Dank jequote:Op zondag 23 augustus 2020 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk ook allemaal stil gelegen. Fijn dat je weer mag beginnen. Succes
Ja het is overal wat met die relletjes he. Het is iedere wel wel op meerdere plaatsten raak.
Ik snap het niet Pullupquote:Op zondag 23 augustus 2020 07:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank je
Ja ik lees er met wat afgrijzen over, het is zo lomp en egoïstisch allemaal![]()
What is wrong with these people
quote:
En vandaag weer?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
ja lekker!!!
A lekker Chanel, dat wil je toch het liefst gelijk. Je kleinkind in je armen houden en je kind en schoon kind feliciteren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
ja lekker!!!
Hey Shiiquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Goedemorgen oma!![]()
Alles goed met de kleine?
jij dus ook gezellligquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Goedemorgen oma!![]()
Alles goed met de kleine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:00 schreef chufi het volgende:
Zo deze zijn best lekker geworden ..O ziet er lekker uit sjoefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik kom hier af en toe, al jaren. Maar niet echt veelquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik kwam hier al voordat ik in DTS kwam. Niet zo vaak, maar toch.
Wat is dts?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik kwam hier al voordat ik in DTS kwam. Niet zo vaak, maar toch.
quote:
Je maakt ze vast nog wel een keertjequote:
Ja geslaagd projectje.. Nu alleen een beetje perfectionerenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Je maakt ze vast nog wel een keertje
Dit was de eerste keer?quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geslaagd projectje.. Nu alleen een beetje perfectioneren
O zag er goed uit voor je eerste keerquote:
Iets waar je beter weg kan blijven, ze haten 40+ terwijl het gros uit UTO komtquote:
40 plus haten is gewoon een ontkenningsfase.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Iets waar je beter weg kan blijven, ze haten 40+ terwijl het gros uit UTO komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ziet er goed uitquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:58 schreef chufi het volgende:
met gehakt/chorizo groente vulling ... en nog 2 met kalkoenfilet/kaas
Liflafjes met een sausje. Ik eet liever een steak met frietquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:01 schreef drakin het volgende:
Vorige week uit eten in een tapasrestaurant was mijn eerste keus chorizokroketjes
40+ CULquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Liflafjes met een sausje. Ik eet liever een steak met friet
Johquote:
Koken is best leuk. Zo doe ik het ook, je hoeft niet een recept te volgen en je gooit de dingen erin die je zelf lekker vindtquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:11 schreef chufi het volgende:
Af en toe wat proberen is leuk.. Ik heb een idee, dan zoek ik een recept en dan doe ik het bijna volgens het recept, maar meestal ook heel anders met iests andere ingrediënten
Ik heb ook vaak een idee en doe dan gewoon maar wat. Zoek eigenlijk nooit een recept op, nou ja bijna nooit.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:11 schreef chufi het volgende:
Af en toe wat proberen is leuk.. Ik heb een idee, dan zoek ik een recept en dan doe ik het bijna volgens het recept, maar meestal ook heel anders met iests andere ingrediënten
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 32] Het dodetopicspel #7354 demonstratie gelul Voila
Nee UTO meesten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
zit tegenwoordig ook een aantal van hier
Klopt . en paar laatste tijd die altijd hier zatenquote:
Ahh een pi hartje wat skeetig. Ik kom wel even langs daarquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt . en paar laatste tijd die altijd hier zaten
Zou echt gezellig zijn muisquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh een pi hartje wat skeetig. Ik kom wel even langs daar
Ja dat zou je wel willen he?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zou echt gezellig zijn muis
Ja . hoe meer ziel hoe meer vreugd. maar ik post ook soms hier en eldersquote:
Lol volgens mij heb je me meer notes bezorgd dan wie dan ook.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja . hoe meer ziel hoe meer vreugd. maar ik post ook soms hier en elders
dacht het niet en ik heb ook tig notesquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol volgens mij heb je me meer notes bezorgd dan wie dan ook.
Ok danquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dacht het niet en ik heb ook tig notes
135quote:
Zuchtquote:
Vandaar dat ik het ook niet kon vinden , er is geen afkorting met dts op Fokquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 32] Het dodetopicspel #7354 demonstratie gelul Voila
Het is wel aardig berucht.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het ook niet kon vinden , er is geen afkorting met dts op Fok
Ik lig graag onder mijn steenquote:
Ja soms is fok kut.quote:
Soms heb ik een levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms heb ik een levenIk heb ook een levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja? Waar dan?quote:
Ja dat is een goeie vraagquote:
quote:
Ik eet vega min of meer door de weeks en zaterdag ben ik dat. Met vleesquote:
Jee hoeveel porties kun jij op in 2 minuten, het blijft maar doorgaanquote:
bij mij is ie nog steeds bezigquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Jee hoeveel porties kun jij op in 2 minuten, het blijft maar doorgaan
Oh ik dacht alquote:
Het is ook een propper die BDSquote:
Addicted to Frietquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
's avonds vooral.. zondag snackavond
Freaks like me drink tea
Je kan er prijzen mee winnen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zoveel mogelijk naar binnen proppen in een zo kort mogelijke tijd voordat je betrapt word
En waarom was dat?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb wel eens keihard moeten rennen met een volle maag dan vliegt ook alles er weer uit
Oh ok ik had dat wel eens als mijn moeder had gekookt.quote:
Zonder geld een restaurant instappen enzo meerdere malen meegemaaktquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok ik had dat wel eens als mijn moeder had gekookt.
En nu kom je nergens meer binnen ...?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zonder geld een restaurant instappen enzo meerdere malen meegemaakt
Wat een tokkie ben je danquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zonder geld een restaurant instappen enzo meerdere malen meegemaakt
Nooit zulke dingen doen in je eigen stadquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu kom je nergens meer binnen ...?
Gewoon niet doen. Die gasten moeten ook leven van het geld. Domme klootzakquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nooit zulke dingen doen in je eigen stad
Iedereen moet levenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Die gasten moeten ook leven van het geld. Domme klootzak
Mmmmm je zit te ziekenquote:
Volgens mij sla je nog geen mug dood.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is ook lang geleden allemaal
Echt wel !!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij sla je nog geen mug dood.
Vertelquote:
Over fokkers jajajajajaquote:
Nee dat hoeft ook nietquote:
Ik ook maar nooit wat vernield of zoiets en ik betaalde voor mijn drank en etenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb wel een leuke uitgaanstijd gehad altijd![]()
Wat is dat nou weer voor BSquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
fokkers zijn fokkers chufi.. en van dingen horen leer je liegen
Ga toch weg met je libelle waarheidquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en wat letters op een scherm kan totaal anders zijn . als elkaar in live ontmoeten bijvb..
Soms komen dingen verkeerd over en gaat het mis door letters op scherm.. heb dat zelf ook. betekend niet dat degene aan de andere kant niet een fijn persoon kan zijn
ha maar is wel zo en doe is niet zo knorrigquote:
Nee echtquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ha maar is wel zo en doe is niet zo knorrig
ja bijvb op een meet leer je mensen echt kennenquote:
Ja tief lekker op. Stoker eerste klas met je hartjequote:Op zondag 23 augustus 2020 19:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja bijvb op een meet leer je mensen echt kennen![]()
![]()
![]()
![]()
stoker is heel serieusquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tief lekker op. Stoker eerste klas met je hartje
Luister eens naar mij. Je maakt me de pis niet lauw. Je gaat je gang maar.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
stoker is heel serieus
ik lees je snap je knorrigheid niet,,, dus ik laat je maar...quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Luister eens naar mij. Je maakt me de pis niet lauw. Je gaat je gang maar.
Je probeert iets op te stoken. En weet je wat, het gaat je niet lukken, je bent er niet echt goed genoeg voorquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat ik ermee bedoel is als je elkaar meet ... dan pas leer je de mens echt kennen dus niets gestook aan. maar laat maar knorretje
haha nee ik bedoel ermee te zeggen chufi dat op een forum we typen en makkelijker dingen neer zetten. en dat als je elkaar echt zou kennen heel anders kan zijn ...quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:31 schreef chufi het volgende:
Ik moet dus met Jack meeten waarschijnlijk begrijp ik
daar heb je het alweer mis muis.. maar goed laat t maar zo ..quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je probeert iets op te stoken. En weet je wat, het gaat je niet lukken, je bent er niet echt goed genoeg voor
Misselijk wijfquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haha nee ik bedoel ermee te zeggen chufi dat op een forum we typen en makkelijker dingen neer zetten. en dat als je elkaar echt zou kennen heel anders kan zijn ...
man3 begrijpend lezen weer te moeilijk voor je muis.. blijf maar zuur doen..quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daar heb je het alweer mis muis.. maar goed laat t maar zo ..
ik ga niet weg . ik geef het op want ik weet dat je slimmer bent als je nu doet voorkomen. dat je wel begrijp wat ik neerzet. maar je wilt sneren en be my gastquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ga niet weg . ik geef het op want ik weet dat je slimmer bent als je nu doet voorkomen. dat je wel begrijp wat ik neerzet. maar je wilt sneren en be my gast
Ah op die manier..quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haha nee ik bedoel ermee te zeggen chufi dat op een forum we typen en makkelijker dingen neer zetten. en dat als je elkaar echt zou kennen heel anders kan zijn ...
gelukkig jij begrijpt het mensen kunnen in real live totaal anders zijn als overkomend op een forumquote:
niet nodig hoor ieniminimuis ik kom in vredequote:Op zondag 23 augustus 2020 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Popcorn! Slecht 3 euro per bakje! Haal hier uw popcorn!
Voor 6 euro graag. Ik ben niet alleenquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Popcorn! Slecht 3 euro per bakje! Haal hier uw popcorn!
Je bent op rellen uit. Maar het gaat je niet zo goed afquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet nodig hoor ieniminimuis ik kom in vrede
Oeh. Wil je daar iets over kwijt?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor 6 euro graag. Ik ben niet alleen
zegt genoeg over hoe jij dingen ziet muisquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent op rellen uit. Maar het gaat je niet zo goed af
Wanneer ben jij in de bios geweestquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:42 schreef chufi het volgende:
wat duur trouwens voor een zakje geplofte mais
Nee zit in de kastquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh. Wil je daar iets over kwijt?
Welke film?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh ja daar vraag je wat ... NOg geen 10 jaar geleden dat iig niet
Ja tis wat met die gasten tegenwoordigquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja daar verstoppen ze zich graag
nu al?quote:
Oh jeetje de laatste bios was Jokerquote:
Ja ik moest mijn huis uit. Sindsdien ben ik niet meer in de bioscoop geweestquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis wat met die gasten tegenwoordig
Dag Jacq. Loop je @Soury nou echt te klieren? En Soury, hoe smeer je iemand een ban aan?quote:
nee ik bedoelde het echt ... dat als je iemand in real ontmoet totaal anders kan zijn als op een forum. heb zelfs geprobeerd daarom een meet op te zetten in dts maar corona enzo... vd week topic voor geopend maar geen animo en lastig met coronaquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dag Jacq. Loop je @:soury nou echt te klieren? En Soury, hoe smeer je iemand een ban aan?
Ja maar forum taal pas je aan... Ik tik hier ook niet wat ik een privé mail of pm zou tikken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ik bedoelde het echt ... dat als je iemand in real ontmoet totaal anders kan zijn als op een forum. heb zelfs geprobeerd daarom een meet op te zetten in dts maar corona enzo...
klopt als een bus . ik pas mij ook best wel aan op forum.. want prive zou ik denk ik al eerder gestopt zijn et uitleggen. ook omdat je dan ook weer beter begrepen wordt... en ik zeg nu weer ik heb niets tegen muisquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:36 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja maar forum taal pas je aan... Ik tik hier ook niet wat ik een privé mail of pm zou tikken.
Verder zoeken julie t maar lekker uit met z'n 2..![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:41 schreef chufi het volgende:
FF Indianapolis kijken en zo ook de Champions League final
Gaat hard he als je naar je zin hebtquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:53 schreef Deisyy het volgende:
En alweer zondagavond, voorbij gevlogen weekend
Maar nu versleten, dus ik duik er bijtijds in vanavond.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gaat hard he als je naar je zin hebt
slaap lekkerquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar nu versleten, dus ik duik er bijtijds in vanavond.
oke gelukkigquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt maar ik ben nog niet weg hoor
Hoi, stormpje op komst inderdaadquote:
Lekker man!! Woensdagquote:Op maandag 24 augustus 2020 07:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi, stormpje op komst inderdaad
In Louisiana krijgen ze deze week zelfs twee orkanen achter elkaar langs dus het kan altijd erger
Hulloquote:
Hehequote:
Waai-zequote:Op maandag 24 augustus 2020 08:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Heheben er alweer bijna vandoor
Ziet er uit als herfst buiten, ook wel eens lekker om uit te waaien
Morguh Oma, alles goed met de kleine FLeur?quote:
Helemaal top, zoon heeft haar gister in bad gedaanquote:Op maandag 24 augustus 2020 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Oma, alles goed met de kleine FLeur?
O wat leuk. Leuk dat je veel foto's krijgt. ZO kan je op afstand toch mee genietenquote:Op maandag 24 augustus 2020 08:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Helemaal top, zoon heeft haar gister in bad gedaanIk krijg regelmatig foto's, ook van het baddergebeuren dus.
Ik verfoei die telefoons tegenwoordig wel eens maar in dit gevalquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk. Leuk dat je veel foto's krijgt. ZO kan je op afstand toch mee genieten
Ja in dit geval is het geweldig he. Vooral live meekijken.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik verfoei die telefoons tegenwoordig wel eens maar in dit geval
Goedemorgenquote:
Morguh Deissyquote:
Smiley of UI?quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:45 schreef Deisyy het volgende:
40+ / Help Justin_Case aan een nieuwe smiley!
pfffffffffffquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:45 schreef Deisyy het volgende:
40+ / Help Justin_Case aan een nieuwe UI!
Hij moet wel een beetje keuze hebben natuurlijkquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nog niet goed?
[..]
pfffffffffff![]()
gaat ie zelf maar zoeken en trouwens hij moest toch een Ava hebben? Geen smiley?
Hij kan toch zelf wat maken?quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij moet wel een beetje keuze hebben natuurlijk
Ja jaquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... jij bent snel verbeteren
Ik dacht dat hij het fijn zou vinden als we hem een handje zouden helpenquote:
Wel zijn naam veranderenquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is ie te lui voor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het fijn zou vinden als we hem een handje zouden helpen
die van mij was best mooiquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel zijn naam veranderen
en dan te lui voor een nieuwe UI![]()
Ha dat rijmt![]()
Had je die zelfgemaakt?quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die van mij was best mooi![]()
maar die leest niks terug dus..........![]()
In case... dat ie deze mist...![]()
[ afbeelding ]
Hier staat ie
Behulpzaam ben ik hč.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Behulpzaam ben ik hč.
Er komen al mooie suggesties binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |