ik hoop dat ook ooit te mogen mee makenquote:
Gefeliciteerd Omaquote:
Anne-Fleur, roepnaam Fleur.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Oma, hoe heet ze?
Kwam net lezen of ze al geboren was
Mooie naam, lievelijk, wat zal je trots zijn Chanel.quote:
gefeliciteerd trotse omaquote:
Ja dat mag, ze willen 1 dagje rust maar zondag zou het kunnen, ook in overleg met kraamhulp.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie naam, lievelijk, wat zal je trots zijn Chanel.
Geniet er maar lekker van Oma zijn is zo mooi
Mag je wel op kraamvisite in deze tijd? Ik hoop het voor je
O wel fijn dat het mag. Moet je nog een dag wachten. Hopen dat die snel voor bij gaat. Maar gelukkig hebben ze tegenwoordig de middelen dat je live kan kijken naar de kleine Fleur.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat mag, ze willen 1 dagje rust maar zondag zou het kunnen, ook in overleg met kraamhulp.
moeder ook in goede gezondheid Channel?quote:
Voor zover ik weet wel, heb net nog een laatste update gevraagd en kreeg weer foto's waar ik naar kon kijken zei zoon.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moeder ook in goede gezondheid Channel?
Gelukkig dat het allemaal zo snel en goed is verlopenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:49 schreef Chanel5 het volgende:
En dan te bedenken dat ze er gisteravond om 23.25 al was.
Wij waren om half een naar bed gegaan en hij stuurde bericht om half 2, niks gehoord en om 3 uur belde hij op dat ze al thuis waren.
Ze waren om 21.00 uur in zkh en om 23.25 was ze er![]()
Toen de verloskundige savonds bij hun thuis kwam om te kijken vroeg ze nog of ze thuis of zkh wilde wilde, waarop ze zei dat ze dan haast moesten maken hahaha
thnxquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Yeaheindelijk. Gefeliciteerd met Fleur
O dat is toch lekker snel gegaan. Nu op naar een mooie kraamtijd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:49 schreef Chanel5 het volgende:
En dan te bedenken dat ze er gisteravond om 23.25 al was.
Wij waren om half een naar bed gegaan en hij stuurde bericht om half 2, niks gehoord en om 3 uur belde hij op dat ze al thuis waren.
Ze waren om 21.00 uur in zkh en om 23.25 was ze er![]()
Toen de verloskundige savonds bij hun thuis kwam om te kijken vroeg ze nog of ze thuis of zkh wilde wilde, waarop ze zei dat ze dan haast moesten maken hahaha
ik wens jou veel geluk met je eerste kleindochter en de ouders en fleur veel gezonde fijne jaren toequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, heb net nog een laatste update gevraagd en kreeg weer foto's waar ik naar kon kijken zei zoon.
O, dat is een flinkertjequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:49 schreef Chanel5 het volgende:
Oja en dan ook nog bijna 8 pond en 53 cm...
EN toch als je haar straks ziet is het een kleintje, mijn kleinzoon was ook 8 pond, lijkt zwaar als je het zo zegt maar valt dan best mee als je ze zietquote:
Dat verwacht ik ook hoor, het lijkt idd veel maar het is een proppie hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN toch als je haar straks ziet is het een kleintje, mijn kleinzoon was ook 8 pond, lijkt zwaar als je het zo zegt maar valt dan best mee als je ze ziet
Ja ze zijn zo klein, en zo teder.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook hoor, het lijkt idd veel maar het is een proppie hoor.
Ja 1 dag oppassen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn zo klein, en zo teder.
Ga je oppassen Chanel? Of wonen ze niet bij jou in de buurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |