Ik heb er ook 3 en de jongste (zoon) maakt mij oma, andere dochter is ook maar de vraag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn moeder was er wel verdrietig om, drie kinderen en geen van ons drieën wilden kinderen. Maar ja. Niks aan te doen.
ja. Ik zei dat ze wel op mijn hondje mocht passen. She was not amusedquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel jammer als je graag oma wil worden, maar iedereen maakt daarin zijn keuze.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Ik zei dat ze wel op mijn hondje mocht passen. She was not amused![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar ben ik er de laatste tijd in mijn hoofd ook mee bezig, want ik droom regelmatig van baby's, maar een paar weken geleden droomde ik dat mijn dochter bij me kwam met een labradorpup die ze in huis hadden genomen, ze drukte hem in mijn handen en vroeg of ik op wilde passen. ik was er zo blij mee![]()
awwww puppiesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar ben ik er de laatste tijd in mijn hoofd ook mee bezig, want ik droom regelmatig van baby's, maar een paar weken geleden droomde ik dat mijn dochter bij me kwam met een labradorpup die ze in huis hadden genomen, ze drukte hem in mijn handen en vroeg of ik op wilde passen. ik was er zo blij mee![]()
Toen ik wakker was kon ik me nog helemaal voor de geest halen hoe die pup voelde in mijn handenquote:
Geen baby van mezelf hčquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
awwww puppies![]()
Dromen over babies....dat zouden bij mij toch wel nachtmerries zijn. Rosemary's baby en zo
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:27 schreef Prisha het volgende:
Je zou maar zo'n watermeloen uit je vagijn moeten persen
klein en warm en schattig en lief en zacht en awwwwwwquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik wakker was kon ik me nog helemaal voor de geest halen hoe die pup voelde in mijn handen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:27 schreef Prisha het volgende:
Je zou maar zo'n watermeloen uit je vagijn moeten persen
Big brainsquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Verwacht je een baby met een groot hoofd dan?
Beterquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen baby van mezelf hč![]()
Wel die van een ander, die dan 's nachts gewoon bij hun papa en mama slapen.
Zo voelt het welquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Big brains![]()
Ik had ergens gelezen dat je de grootte van een baby met een watermeloen kon vergelijken. Geen idee verder. Ik geloof uiteraard alles
quote:
En dan toch dat liedje van Harry Styles leuk vindenquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan toch dat liedje van Harry Styles leuk vinden
Dat klinkt heel leuk, maar zo ging het niet echtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maar als je die watermeloen eenmaal in je armen hebt, ben je alles vergeten...
Nou..een vriendin brulde 10 jaar later nog ze nog dat ze dat ABSOLUUT NIET vergeten wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maar als je die watermeloen eenmaal in je armen hebt, ben je alles vergeten...
quote:
Het is gewoon een regelrechte hel waar je in terecht komt, ik lag te bevallen en werd ondertussen pissig op mijn zussen omdat ze me hier niet voor gewaarschuwd haddenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou..een vriendin brulde 10 jaar later nog ze nog dat ze dat ABSOLUUT NIET vergeten was
Inderdaad het is nu een beetje te laat om zich te bedenkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:38 schreef Prisha het volgende:
Gelukkig leest schoondochter van Chanel hier niet mee nu
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad het is nu een beetje te laat om zich te bedenken
met die UI van jou er ook naastquote:
neem dan wat te etenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet eten en wijn drinken is niet zo'n goede combi
Ik heb na de eerste 3 dagen gegild dat ik nooit meer wildequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou..een vriendin brulde 10 jaar later nog ze nog dat ze dat ABSOLUUT NIET vergeten was
Ik zei net tegen mijn man dat ze misschien mijn zoon liep te vervloeken om wat hij haar aangedaan had hahahaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad het is nu een beetje te laat om zich te bedenken
Hopelijk kun je een beetje slapen. Ik kom hier morgen weer even koekeloeren of er al nieuws is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ga naar bed, grote kans dat we straks telefoon krijgen.
Jullie horen het.
Voor Oma's want zelf gaan ze er niet meer aanquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:38 schreef Domnivoor het volgende:
Het 40+ kraamkamertopic.
Spannend Chanel
Ik heb iets van 16uur in een kraamkamer doorgebracht.. Mooie ervaring , maar ik zie het me het niet nog een keer doen..quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:01 schreef Domnivoor het volgende:
Maar het blijft een geliefd gespreksonderwerp.
Vastquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 06:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Chanel5 gefeliciteerd het mooie prinsesje zou er nu wel zijn
leuk hoor voor chanelquote:
Echt welquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 07:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
leuk hoor voor chanel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |