Het is gewoon een regelrechte hel waar je in terecht komt, ik lag te bevallen en werd ondertussen pissig op mijn zussen omdat ze me hier niet voor gewaarschuwd haddenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou..een vriendin brulde 10 jaar later nog ze nog dat ze dat ABSOLUUT NIET vergeten was
Inderdaad het is nu een beetje te laat om zich te bedenkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:38 schreef Prisha het volgende:
Gelukkig leest schoondochter van Chanel hier niet mee nu
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad het is nu een beetje te laat om zich te bedenken
met die UI van jou er ook naastquote:
neem dan wat te etenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet eten en wijn drinken is niet zo'n goede combi
Ik heb na de eerste 3 dagen gegild dat ik nooit meer wildequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou..een vriendin brulde 10 jaar later nog ze nog dat ze dat ABSOLUUT NIET vergeten was
Ik zei net tegen mijn man dat ze misschien mijn zoon liep te vervloeken om wat hij haar aangedaan had hahahaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad het is nu een beetje te laat om zich te bedenken
Hopelijk kun je een beetje slapen. Ik kom hier morgen weer even koekeloeren of er al nieuws is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ga naar bed, grote kans dat we straks telefoon krijgen.
Jullie horen het.
Voor Oma's want zelf gaan ze er niet meer aanquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:38 schreef Domnivoor het volgende:
Het 40+ kraamkamertopic.
Spannend Chanel
Ik heb iets van 16uur in een kraamkamer doorgebracht.. Mooie ervaring , maar ik zie het me het niet nog een keer doen..quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:01 schreef Domnivoor het volgende:
Maar het blijft een geliefd gespreksonderwerp.
Vastquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 06:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Chanel5 gefeliciteerd het mooie prinsesje zou er nu wel zijn
leuk hoor voor chanelquote:
Echt welquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 07:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
leuk hoor voor chanel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |