Prima. Een dagje vrij vandaagquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hoe is het hier met iedereen?
lekker ik dus ook onverwachtsquote:
Ben je hier weer op jacht, oude golddigger?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lekker ik dus ook onverwachts
ben geen jaagsterquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je hier weer op jacht, oude golddigger?
wat een onzin en niet nodig ookquote:
Ja heb last van mn verbrande bovenbenenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat een onzin en niet nodig ook![]()
goed ingesmeerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja heb last van mn verbrande bovenbenen
Ja gewoon niet he.quote:
of voor het seizoen paar keer zonnebankenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja gewoon niet he.
Mn hele benen niet, blijkbaar boven de knie echte zonvangers, goed om te weten.![]()
Maar doen we niks mee, wellicht eerder in het seizoen meer zon gunnen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja gewoon niet he.
Mn hele benen niet, blijkbaar boven de knie echte zonvangers, goed om te weten.![]()
Maar doen we niks mee, wellicht eerder in het seizoen meer zon gunnen.
Kankerverwekkend mevrouwquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of voor het seizoen paar keer zonnebanken
de zon ook ..quote:
meestal wel paar keer voor ik op vakantie ga.. probeer te voorkomen dat ik daar verbrandquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oja klopt![]()
Do you do zonnebanking?
Ja handig, eerst hier verbrandenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
meestal wel paar keer voor ik op vakantie ga.. probeer te voorkomen dat ik daar verbrand
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja handig, eerst hier verbranden
Owhquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lul nee doe dan twee keer per week en bouw langzaam op
![]()
![]()
You are very smart womanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
meestal wel paar keer voor ik op vakantie ga.. probeer te voorkomen dat ik daar verbrand
niet altijd hoorquote:
Best lastig somsquote:
Hoe is het met je aanstaande.quote:
hey muisquote:
quote:
hoe is met je ?quote:
Ik denk niet dat jij iemand bent dat ook echt interesseert. Dus bespaar de moeitequote:
denk dat jij je daarin vergistquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij iemand bent dat ook echt interesseert. Dus bespaar de moeite
Ok ik ben een schatjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
denk dat jij je daarin vergist
jij bent een user die ik wel mag klopt ondanks soms je knorrige postenquote:
Schei uit zeg. Jij bezorgde me graag TR'squote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij bent een user die ik wel mag klopt ondanks soms je knorrige posten![]()
![]()
Wie nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Schei uit zeg. Jij bezorgde me graag TR's
als jij het zo zietquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Schei uit zeg. Jij bezorgde me graag TR's
Ja dat is waarquote:
Ik heb dat kreng verkocht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Plakkerige vrijdag ja.
Chicken Nuggets in de airfyer gemaakt. Deze keer iets minder lang.
Ik ga over op vetquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh. Mijn elektrisch vuurtje is versleten vandaar.
Rondje aan de onderkantquote:
Ik had die singel.quote:
Ze is singelquote:
Dat is jammerquote:
Ik haat datquote:
Beter maar uh al die shitquote:
Ik ga even op mijn dak liggenquote:
Ik klik niksquote:
Ja tief lekker op met je kut muziekquote:
Oh rebel dat je bentquote:
Daar denkt het kabinet anders over.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:28 schreef Deisyy het volgende:
En volgende week is alles weer normaal
had jij niet een feestje Deisyy of ben ik in de war?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Zo, weekend! En volgende week is alles weer normaal
Komt er een nog nieuwer normaal?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar denkt het kabinet anders over.
quote:
Nee ik heb geen feestjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
had jij niet een feestje Deisyy of ben ik in de war?
dat dacht ik dus ...ben in de warquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik heb geen feestje
Hoe kom je daarbij?
Doe mij maar het oude normaal.quote:
Morgen heb ik wel een feestjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ...ben in de war
ben ik een dag te vroegquote:
Eigenlijk ondervind ik niet heel veel hinder van het nieuwe normaal. Jij wel?quote:
Lekker bijtijds hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben ik een dag te vroeg![]()
![]()
werk weekend heb ik avonddiensten zaterdag en zondag is nog afwachten. heb veel ingevallen dus misschien zondag vrijquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker bijtijds hoor.
Heb jij ook weekend of moet je nog werken?
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk ondervind ik niet heel veel hinder van het nieuwe normaal. Jij wel?
ik ontzettend veel. vooral op het werk...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk ondervind ik niet heel veel hinder van het nieuwe normaal. Jij wel?
Gezellig!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
werk weekend heb ik avonddiensten zaterdag en zondag is nog afwachten. heb veel ingevallen dus misschien zondag vrij
quote:
Jouw werk gaat natuurlijk ook gewoon door zonder of zonder al te grote aanpassingen.quote:
Kortom alle pakjes komen niet via de boxquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw werk gaat natuurlijk ook gewoon door zonder of zonder al te grote aanpassingen.
Bij mij eigenlijk ook, als zijn er wel een paar aanpassingen zoals geen handen meer schudden, zo min mogelijk mensen op kantoor en de pakjes- en postbezorgers komen niet meer binnen maar deponeren buiten in een box, mits ze kunnen lezen
mits ze kunnen lezen haha zie t al gebeuren binnen komen. hoi heb een pakketjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw werk gaat natuurlijk ook gewoon door zonder of zonder al te grote aanpassingen.
Bij mij eigenlijk ook, als zijn er wel een paar aanpassingen zoals geen handen meer schudden, zo min mogelijk mensen op kantoor en de pakjes- en postbezorgers komen niet meer binnen maar deponeren buiten in een box, mits ze kunnen lezen
Ja in de zorg is dat wel even anders, al zit daar ook maar weinig logica in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ontzettend veel. vooral op het werk...
prec zeer onlogisch vaak maar goed ik deal er maar meequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja in de zorg is dat wel even anders, al zit daar ook maar weinig logica in.
Het niveau bij onze bezorgers ligt net iets hogerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kortom alle pakjes komen niet via de box
Het gebeurt, echt. Het staat groot op de deur, naast de deur en op de box die naast de deur staat en nog komt er af en toe weleens een bezorger binnen met de mededeling dat hij een pakje heeft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mits ze kunnen lezen haha zie t al gebeuren binnen komen. hoi heb een pakketje
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gebeurt, echt. Het staat groot op de deur, naast de deur en op de box die naast de deur staat en nog komt er af en toe weleens een bezorger binnen met de mededeling dat hij een pakje heeft.
En afgelopen week vroeg er één of hij even gebruik van het toilet mocht maken.
Opbokken mafkees!
Eigen weerstand opkrikkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec zeer onlogisch vaak maar goed ik deal er maar mee
Ik vond het aan de andere kant ook wel sneu, want je zal maar nodig moeten, maar ik wilde het niet mijn probleem maken eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
stuk hier echt hoor bij ons als ze bijvb de was terug brengen kan ik naar toilet. ja dat kan maar niet hier
![]()
![]()
nee prec en bij ons al helemaal uit den bozequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het aan de andere kant ook wel sneu, want je zal maar nodig moeten, maar ik wilde het niet mijn probleem maken eigenlijk.
prec heb al zoveel dingen hier in brievenbus gehad die niet voor mij waren , was het dicht in de buurt bracht ik het. maar kreeg soms ook dingen die gewoon niet te achterhalen waren waar ik het moest afgeven. heb het vaak bij een afhaalpunt gebracht retourquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
De bezorgers hier in de buurt zijn ook niet allemaal even snugger.
Ik kreeg een keer een niet-thuis-briefje met:
"Geachte bewoner van 73, uw pakketje ligt bij 73."
Ik woon niet op nr. 73. Bij 73 lag geen pakketje voor mij. En op dat moment verwachtte ik sowieso niets.
Met de niet-thuis-code kon ik niet méér achterhalen dan dat het artikel bezorgd zou zijn.
Ik heb het nog in de buurtapp gegooid, maar dit raadsel is nooit opgelost
Morgen mag het nog wel boven de 20 zijn, daarna ook, maar een zwoele avond zou wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:57 schreef Straatverlichting het volgende:
Het zoo deze week, volgens voorspellingen vorige week, al naar de 20 graden gaan
... eerst zien.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
De bezorgers hier in de buurt zijn ook niet allemaal even snugger.
Ik kreeg een keer een niet-thuis-briefje met:
"Geachte bewoner van 73, uw pakketje ligt bij 73."
Ik woon niet op nr. 73. Bij 73 lag geen pakketje voor mij. En op dat moment verwachtte ik sowieso niets.
Met de niet-thuis-code kon ik niet méér achterhalen dan dat het artikel bezorgd zou zijn.
Ik heb het nog in de buurtapp gegooid, maar dit raadsel is nooit opgelost
Was ik toen ook wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Het raadsel van het pakketje voor nummer 73, ik zou daar geïrriteerd nieuwsgierig van raken.
Gaat best goed. Ze zijn prachtig blauw geworden. Dat staat me op zich welquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prish!![]()
Hoe is het met de beurse plekken?
Blauw is ook best een mooi kleurquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat best goed. Ze zijn prachtig blauw geworden. Dat staat me op zich wel![]()
Heb wat last van mijn rug en oh man wat een spierpijn in mijn armen gehad. Maar verder gaat het wel
Je zit buiten met een wijntje / hapje zeker?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen mag het nog wel boven de 20 zijn, daarna ook, maar een zwoele avond zou wel fijn zijn.
Morgen naar Yrseke in Zeeland. Middagje mee op een mosselschip. Laten ze zien hoe ze dat doen met sleepnetten, uitzoektafels etc.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blauw is ook best een mooi kleur
Maar wat een smakker heb je gemaakt. Heb je nog avonturen in het verschiet?
Ik hou van blauw. En groen.quote:
Nee maar morgenavond welquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je zit buiten met een wijntje / hapje zeker?
quote:
Leuk! Zeeluchtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Morgen naar Yrseke in Zeeland. Middagje mee op een mosselschip. Laten ze zien hoe ze dat doen met sleepnetten, uitzoektafels etc.
Dat zijn ook mijn lievelingskleuren, heb die kleur(en) ook heel veel in mijn huisquote:
Morgenavond is dat concert van Di-rect, buitenquote:
ja ook. Alles op 1.5m uiteraard. Dat was ook zo bizar in die grotten vorig week, Dat moest met mondkapje. Daar kreeg ik het wel benauwd van. Sta je jezelf uit te putten en dan zo'n ding om. Maar goed, dat was verplicht en ik begrijp het ook wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Zeelucht![]()
Mag je ze ook eten?
die ookquote:
mooi he, ben er gek opquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn ook mijn lievelingskleuren, heb die kleur(en) ook heel veel in mijn huis
Blauw dat op groen lijktquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ook. Alles op 1.5m uiteraard. Dat was ook zo bizar in die grotten vorig week, Dat moest met mondkapje. Daar kreeg ik het wel benauwd van. Sta je jezelf uit te putten en dan zo'n ding om. Maar goed, dat was verplicht en ik begrijp het ook wel.
Ow chill,in Breda zag ik. Have fun!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgenavond is dat concert van Di-rect, buiten
Mijn tinten in huis zijn van grijs naar antraciet/zwart en als bijkleur om het niet te saai te maken van mint tot turquoise zodat het niet te saai wordt. Kaarsen, kussens, krukje, plaid, windlicht noem maar op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blauw dat op groen lijkt
Mijn zoon had vroeger een Gameboy, als je dan vroeg welke kleur hij was noemde hij dat "blauw dat op groen lijkt"
[ afbeelding ]
Breda?!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ow chill,in Breda zag ik. Have fun!
Zo'n kleurtje haalt het dan helemaal op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn tinten in huis zijn van grijs naar antraciet/zwart en als bijkleur om het niet te saai te maken van mint tot turquoise zodat het niet te saai wordt. Kaarsen, kussens, krukje, plaid, windlicht noem maar op.
ow .. ik zag dit https://www.podiuminfo.nl(...)ttheater-De-Goffert/quote:
Jaaaaa! Eindelijk! Je bent bijna oma!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Net appje....ze zijn in zkh...ze is begonnen!!!!
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n kleurtje haalt het dan helemaal op.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
ow .. ik zag dit https://www.podiuminfo.nl(...)ttheater-De-Goffert/
quote:Let op! Dit concert vond plaats op donderdag 22 augustus 2019.
Dat is 365 dagen geleden.
poeh zit te trillen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaaa! Eindelijk! Je bent bijna oma!
De Goffert is hier in Nijmegen johquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
ow .. ik zag dit https://www.podiuminfo.nl(...)ttheater-De-Goffert/
hehe bijnaaaaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
5 cm ceadeau. Wow!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
poeh zit te trillen.
Ze had 5 cm, geen weeën en was vroeg in de avond nog thuis maar zet nu dus door.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ook jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
De Goffert is hier in Nijmegen joh
quote:
Ik heb het idee dat het wel eens snel kan gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:31 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Spannend.![]()
Hopelijk krijg je snel een berichtje dat je oma bent geworden.
goed bezig lampiequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:31 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou ja, veel plezier iig!
Ik hoop dat de volgende 5 ook makkelijk gaanquote:
Ff iets verder scrollen johquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
De Goffert is hier in Nijmegen joh
Thanksquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:31 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou ja, veel plezier iig!
Spannend johquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het wel eens snel kan gaan.
Ik zie in die link nergens Breda staanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ff iets verder scrollen joh
Meisjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Spannend joh [ afbeelding ]
Weet je al wat het wordt eigenlijk?
Nee ik ook niet. Breda pffff. Hoe kán iequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie in die link nergens Breda staan
Slaon paquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ff iets verder scrollen joh
Hopen dat je snel wat hoort. En soms kan het inderdaad heel snel gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heikoquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Breda pffff. Hoe kán ie
[..]
Sloan pa
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie in die link nergens Breda staan
Nog steeds geen Breda schatquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:39 schreef Straatverlichting het volgende:
Ow kut Brielle........ geen Breda
Misschien wordt het tijd voor een leesbrilletjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:39 schreef Straatverlichting het volgende:
Ow kut Brielle........ geen Breda
quote:
Geef t niet graag toe maar true...zo'n varifocus geval.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een leesbrilletje
Chanel sterkte met afwachten. Hopelijk ben je snel oma van een mooi meisje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
kloptquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:43 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]wel mooie stadjes... maar lama
Niets om je voor te schamen heur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Geef t niet graag toe maar true...zo'n varifocus geval.
Dank jequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Chanel sterkte met afwachten. Hopelijk ben je snel oma van een mooi meisje.
Spannend Chanelquote:
Mag je meteen naar het ziekenhuis als de kleine er is?quote:
quote:
Ow schamen doe ik me niet hoor heb al vanaf m'n 7e bril / lenzen.quote:
Daar komt nu een varifocale bij of zo'n leesbrilletje van 2 euro als je je lenzen in hebt,.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:55 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]
Ow schamen doe ik me niet hoor heb al vanaf m'n 7e bril / lenzen.
Denk het niet, coronatoestanden hč, aantal mensen enzo. Zij wil niet de een wel en de ander niet. wat ik heel fijn vind. Als alles goed gaat zijn ze vrij vlug weert huis en gaan wij daar naartoe.\quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag je meteen naar het ziekenhuis als de kleine er is?
Wat leuk. Voorpret.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Denk het niet, coronatoestanden hč, aantal mensen enzo. Zij wil niet de een wel en de ander niet. wat ik heel fijn vind. Als alles goed gaat zijn ze vrij vlug weert huis en gaan wij daar naartoe.\
Auto ligt al vol met geboortebord, vlaggetjes, ballonnen e.d.
Ow ja dat kan natuurlijk ook nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Denk het niet, coronatoestanden hč, aantal mensen enzo. Zij wil niet de een wel en de ander niet. wat ik heel fijn vind. Als alles goed gaat zijn ze vrij vlug weert huis en gaan wij daar naartoe.\
Ja doen ze niet moeilijk over dus kan mijn kleindochter in mijn armen houden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja dat kan natuurlijk ook niet![]()
Maar als ze eenmaal thuis zijn wel
Zo leukquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja doen ze niet moeilijk over dus kan mijn kleindochter in mijn armen houden.
Wat leuk en spannend!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd, moest er ook lang op wachten...oudste dochter is 40 en die ziet niets in het moederschap.quote:
Nou ja, niets is zeker in het leven natuurlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd, moest er ook lang op wachten...oudste dochter is 40 en die ziet niets in het moederschap.
Jouw tijd komt ook nog hoor.
Mijn moeder was er wel verdrietig om, drie kinderen en geen van ons drieën wilden kinderen. Maar ja. Niks aan te doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd, moest er ook lang op wachten...oudste dochter is 40 en die ziet niets in het moederschap.
Jouw tijd komt ook nog hoor.
Dat is ook wel jammer als je graag oma wil worden, maar iedereen maakt daarin zijn keuze.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn moeder was er wel verdrietig om, drie kinderen en geen van ons drieën wilden kinderen. Maar ja. Niks aan te doen.
Dat is zo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, niets is zeker in het leven natuurlijk
Mijn hoop ligt ook bij mijn dochter, bij mijn zoon denk ik niet dat het gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:17 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb maar 1 dochter, en die is 30. Ik heb nog hoop
Ik heb er ook 3 en de jongste (zoon) maakt mij oma, andere dochter is ook maar de vraag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn moeder was er wel verdrietig om, drie kinderen en geen van ons drieën wilden kinderen. Maar ja. Niks aan te doen.
ja. Ik zei dat ze wel op mijn hondje mocht passen. She was not amusedquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel jammer als je graag oma wil worden, maar iedereen maakt daarin zijn keuze.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Ik zei dat ze wel op mijn hondje mocht passen. She was not amused![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar ben ik er de laatste tijd in mijn hoofd ook mee bezig, want ik droom regelmatig van baby's, maar een paar weken geleden droomde ik dat mijn dochter bij me kwam met een labradorpup die ze in huis hadden genomen, ze drukte hem in mijn handen en vroeg of ik op wilde passen. ik was er zo blij mee![]()
awwww puppiesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar ben ik er de laatste tijd in mijn hoofd ook mee bezig, want ik droom regelmatig van baby's, maar een paar weken geleden droomde ik dat mijn dochter bij me kwam met een labradorpup die ze in huis hadden genomen, ze drukte hem in mijn handen en vroeg of ik op wilde passen. ik was er zo blij mee![]()
Toen ik wakker was kon ik me nog helemaal voor de geest halen hoe die pup voelde in mijn handenquote:
Geen baby van mezelf hčquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
awwww puppies![]()
Dromen over babies....dat zouden bij mij toch wel nachtmerries zijn. Rosemary's baby en zo
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:27 schreef Prisha het volgende:
Je zou maar zo'n watermeloen uit je vagijn moeten persen
klein en warm en schattig en lief en zacht en awwwwwwquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik wakker was kon ik me nog helemaal voor de geest halen hoe die pup voelde in mijn handen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:27 schreef Prisha het volgende:
Je zou maar zo'n watermeloen uit je vagijn moeten persen
Big brainsquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Verwacht je een baby met een groot hoofd dan?
Beterquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen baby van mezelf hč![]()
Wel die van een ander, die dan 's nachts gewoon bij hun papa en mama slapen.
Zo voelt het welquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Big brains![]()
Ik had ergens gelezen dat je de grootte van een baby met een watermeloen kon vergelijken. Geen idee verder. Ik geloof uiteraard alles
quote:
En dan toch dat liedje van Harry Styles leuk vindenquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan toch dat liedje van Harry Styles leuk vinden
Dat klinkt heel leuk, maar zo ging het niet echtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maar als je die watermeloen eenmaal in je armen hebt, ben je alles vergeten...
Nou..een vriendin brulde 10 jaar later nog ze nog dat ze dat ABSOLUUT NIET vergeten wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maar als je die watermeloen eenmaal in je armen hebt, ben je alles vergeten...
quote:
Het is gewoon een regelrechte hel waar je in terecht komt, ik lag te bevallen en werd ondertussen pissig op mijn zussen omdat ze me hier niet voor gewaarschuwd haddenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou..een vriendin brulde 10 jaar later nog ze nog dat ze dat ABSOLUUT NIET vergeten was
Inderdaad het is nu een beetje te laat om zich te bedenkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:38 schreef Prisha het volgende:
Gelukkig leest schoondochter van Chanel hier niet mee nu
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad het is nu een beetje te laat om zich te bedenken
met die UI van jou er ook naastquote:
neem dan wat te etenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet eten en wijn drinken is niet zo'n goede combi
Ik heb na de eerste 3 dagen gegild dat ik nooit meer wildequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou..een vriendin brulde 10 jaar later nog ze nog dat ze dat ABSOLUUT NIET vergeten was
Ik zei net tegen mijn man dat ze misschien mijn zoon liep te vervloeken om wat hij haar aangedaan had hahahaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad het is nu een beetje te laat om zich te bedenken
Hopelijk kun je een beetje slapen. Ik kom hier morgen weer even koekeloeren of er al nieuws is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ga naar bed, grote kans dat we straks telefoon krijgen.
Jullie horen het.
Voor Oma's want zelf gaan ze er niet meer aanquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:38 schreef Domnivoor het volgende:
Het 40+ kraamkamertopic.
Spannend Chanel
Ik heb iets van 16uur in een kraamkamer doorgebracht.. Mooie ervaring , maar ik zie het me het niet nog een keer doen..quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:01 schreef Domnivoor het volgende:
Maar het blijft een geliefd gespreksonderwerp.
Vastquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 06:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Chanel5 gefeliciteerd het mooie prinsesje zou er nu wel zijn
leuk hoor voor chanelquote:
Echt welquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 07:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
leuk hoor voor chanel
ik hoop dat ook ooit te mogen mee makenquote:
Gefeliciteerd Omaquote:
Anne-Fleur, roepnaam Fleur.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Oma, hoe heet ze?
Kwam net lezen of ze al geboren was
Mooie naam, lievelijk, wat zal je trots zijn Chanel.quote:
gefeliciteerd trotse omaquote:
Ja dat mag, ze willen 1 dagje rust maar zondag zou het kunnen, ook in overleg met kraamhulp.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie naam, lievelijk, wat zal je trots zijn Chanel.
Geniet er maar lekker van Oma zijn is zo mooi
Mag je wel op kraamvisite in deze tijd? Ik hoop het voor je
O wel fijn dat het mag. Moet je nog een dag wachten. Hopen dat die snel voor bij gaat. Maar gelukkig hebben ze tegenwoordig de middelen dat je live kan kijken naar de kleine Fleur.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat mag, ze willen 1 dagje rust maar zondag zou het kunnen, ook in overleg met kraamhulp.
moeder ook in goede gezondheid Channel?quote:
Voor zover ik weet wel, heb net nog een laatste update gevraagd en kreeg weer foto's waar ik naar kon kijken zei zoon.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moeder ook in goede gezondheid Channel?
Gelukkig dat het allemaal zo snel en goed is verlopenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:49 schreef Chanel5 het volgende:
En dan te bedenken dat ze er gisteravond om 23.25 al was.
Wij waren om half een naar bed gegaan en hij stuurde bericht om half 2, niks gehoord en om 3 uur belde hij op dat ze al thuis waren.
Ze waren om 21.00 uur in zkh en om 23.25 was ze er![]()
Toen de verloskundige savonds bij hun thuis kwam om te kijken vroeg ze nog of ze thuis of zkh wilde wilde, waarop ze zei dat ze dan haast moesten maken hahaha
thnxquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Yeaheindelijk. Gefeliciteerd met Fleur
O dat is toch lekker snel gegaan. Nu op naar een mooie kraamtijd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:49 schreef Chanel5 het volgende:
En dan te bedenken dat ze er gisteravond om 23.25 al was.
Wij waren om half een naar bed gegaan en hij stuurde bericht om half 2, niks gehoord en om 3 uur belde hij op dat ze al thuis waren.
Ze waren om 21.00 uur in zkh en om 23.25 was ze er![]()
Toen de verloskundige savonds bij hun thuis kwam om te kijken vroeg ze nog of ze thuis of zkh wilde wilde, waarop ze zei dat ze dan haast moesten maken hahaha
ik wens jou veel geluk met je eerste kleindochter en de ouders en fleur veel gezonde fijne jaren toequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, heb net nog een laatste update gevraagd en kreeg weer foto's waar ik naar kon kijken zei zoon.
O, dat is een flinkertjequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:49 schreef Chanel5 het volgende:
Oja en dan ook nog bijna 8 pond en 53 cm...
EN toch als je haar straks ziet is het een kleintje, mijn kleinzoon was ook 8 pond, lijkt zwaar als je het zo zegt maar valt dan best mee als je ze zietquote:
Dat verwacht ik ook hoor, het lijkt idd veel maar het is een proppie hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN toch als je haar straks ziet is het een kleintje, mijn kleinzoon was ook 8 pond, lijkt zwaar als je het zo zegt maar valt dan best mee als je ze ziet
Ja ze zijn zo klein, en zo teder.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook hoor, het lijkt idd veel maar het is een proppie hoor.
Ja 1 dag oppassen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn zo klein, en zo teder.
Ga je oppassen Chanel? Of wonen ze niet bij jou in de buurt?
O dat is fijn, even wennen in het begin want je bent best wel druk met zo kleintjequote:
ja joh, niet normaal.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:23 schreef Deisyy het volgende:
Gefeliciteerd met je kleindochter Chanel![]()
Wat is het vlot gegaan op het laatst.
Je buiten is het een stuk aangenamer. Nu maar hopen dat het binnen ook lekker af gaat koelen.quote:
alles staat nog steeds als altijd open, mits het buiten koeler is natuurlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je buiten is het een stuk aangenamer. Nu maar hopen dat het binnen ook lekker af gaat koelen.
Ja hier ook alles lekker open]Het is binnen nog steeds 23.5 het koelt nog niet echt afquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:32 schreef chufi het volgende:
[..]
alles staat nog steeds als altijd open, mits het buiten koeler is natuurlijk
Nog warmer dusquote:
actief blijven bestrijden die warmte, maar ik zit aan de koelste kant van het gebouw, de rest zal nog meer problemen hebben met de warmte in het gebouw...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog warmer dus
ALs ik s'avond naar bed ga is het altijd een graad koeler beneden dan wanneer ik s. morgens beneden kom.
Heb tot slapen gaan alles open in huis. Het huis zelf heeft veel warmte in de stenen zitten. Dus zodra je de boel dicht gooit komt de warmte weer terug.
Ik vind het zo raar dat je hier bijna niemand ziet die de ramen op de beneden verdieping open heeft.
Wees blij dat je aan de koelste kant zit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:43 schreef chufi het volgende:
[..]
actief blijven bestrijden die warmte, maar ik zit aan de koelste kant van het gebouw, de rest zal nog meer problemen hebben met de warmte in het gebouw...
Ja achteraf gezien wel ... Wat laat op de middag een beetje zon... Primaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees blij dat je aan de koelste kant zit.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien wel ... Wat laat op de middag een beetje zon... Prima
Dit is iets waar men vaak niet bij nadenkt als men een huis gaat huren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien wel ... Wat laat op de middag een beetje zon... Prima
Door de goede isolatie blijft de warmte ook juist meer buiten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dit is iets waar men vaak niet bij nadenkt als men een huis gaat huren.
MIjn dochter zat ooit in een flat, hoek, aan de zonkant. Plat dak
Die zat in de zomer meer bij mij dan thuis
En tegenwoordig zijn de meeste huizen energie zuinig, dus de warmte bijna niet je huis uit te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |