Prima. Een dagje vrij vandaagquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hoe is het hier met iedereen?
lekker ik dus ook onverwachtsquote:
Ben je hier weer op jacht, oude golddigger?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lekker ik dus ook onverwachts
ben geen jaagsterquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je hier weer op jacht, oude golddigger?
wat een onzin en niet nodig ookquote:
Ja heb last van mn verbrande bovenbenenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat een onzin en niet nodig ook![]()
goed ingesmeerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja heb last van mn verbrande bovenbenen
Ja gewoon niet he.quote:
of voor het seizoen paar keer zonnebankenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja gewoon niet he.
Mn hele benen niet, blijkbaar boven de knie echte zonvangers, goed om te weten.![]()
Maar doen we niks mee, wellicht eerder in het seizoen meer zon gunnen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja gewoon niet he.
Mn hele benen niet, blijkbaar boven de knie echte zonvangers, goed om te weten.![]()
Maar doen we niks mee, wellicht eerder in het seizoen meer zon gunnen.
Kankerverwekkend mevrouwquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of voor het seizoen paar keer zonnebanken
de zon ook ..quote:
meestal wel paar keer voor ik op vakantie ga.. probeer te voorkomen dat ik daar verbrandquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oja klopt![]()
Do you do zonnebanking?
Ja handig, eerst hier verbrandenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
meestal wel paar keer voor ik op vakantie ga.. probeer te voorkomen dat ik daar verbrand
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja handig, eerst hier verbranden
Owhquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lul nee doe dan twee keer per week en bouw langzaam op
![]()
![]()
You are very smart womanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
meestal wel paar keer voor ik op vakantie ga.. probeer te voorkomen dat ik daar verbrand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |