Ja. Je kan wel raden wie het wasquote:
O das al aardig wat. Lang geleden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet bij mij thuis nee. Maar er zijn wel meer BNW-meetings geweest. Ik heb er een stuk of 10 meegemaakt.
Ca. 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:46 schreef drakin het volgende:
[..]
O das al aardig wat. Lang geleden?
En toen stroomde fok leeg, is daar al een topic van in bnw?quote:
Was Mata toen in het land?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Je kan wel raden wie het was
Jaquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:49 schreef drakin het volgende:
[..]
En toen stroomde fok leeg, is daar al een topic van in bnw?
wie?quote:
meets zijn leuk zie je gezicht bij de user en is vaak zo dat je dan elkaar beter begrijpt enzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet bij mij thuis nee. Maar er zijn wel meer BNW-meetings geweest. Ik heb er een stuk of 10 meegemaakt.
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
meets zijn leuk zie je gezicht bij de user en is vaak zo dat je dan elkaar beter begrijpt enzo
ja want letters op scherm kan zo vaak verkeerd overkomen en verkeerd beeld afgeven...quote:
Ah leuk. Ik heb zijn (toen nog) verloofde ook ontmoet.quote:
Kom je ook naar de volgende 40+ meet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
meets zijn leuk zie je gezicht bij de user en is vaak zo dat je dan elkaar beter begrijpt enzo
Die heb ik ook op foto in panterprintquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah leuk. Ik heb zijn (toen nog) verloofde ook ontmoet.
ja zeer zeker als het ver van te voren bekend is de datumquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom je ook naar de volgende 40+ meet?
El_Matadorquote:
Oh enig haha.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik ook op foto in panterprint
Komt me vaag bekend voor die naam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |